Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем със съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем със съединител

    Здравете колеги ! От известно време имам проблем със съединителя проблема е следния от време на време нещо чатка педлала и хода става малък и трудно включвам скоростите после се оправя и пак така први го постоянно и не мога да разбера от какво ако някой има някакви предположения моля да сподели колата е Мarea 1.9 jtd 110 hp не е с жило ами с помпа
    Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
    ----------------------------
    Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
    ____________________

    #2
    Виж дали има достатъчно спирачна течност! Предполагам казанчето е едно - за съединителя и спирачките!Ако там всичко е наред, виж дали няма въздух. Може и самата помпичка да здава багажа. На колко километра е самият съединител? Проблема може и да си е в него. Провери го дали прави опитити да буксува. Някакви шумове по време на проблема има ли?
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      Вкарай 5та предаква на 70км/ч и намачкай газта до долу, докато стигнеш 100-110км/ч, започне ли да тресе/вибрира - бягай за смяна.
      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

      Коментар


        #4
        Не е за смяна на около 30000км а проблема се крие някъде в педала има тресчотка ама не и знам принципа какъв е тя от време на време чатка и се намества и след 20-на натискания и пак става малък хода на педала и почва по трудно да включва иначе не тресе и не буксува ако някой знае как точно действа тази тресчотка моля нека сподели
        Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
        ----------------------------
        Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
        ____________________

        Коментар


          #5
          Възможните причини са:-разложени гумички на работната (горна)помпа и невъзможността да се връща буталцето до края-запушен единия отвор на помпата, там където влиза масло от казанчето-запушен или прегънат маркуч от хидравличната система на съединителя (от горната работна помпа до долното цилиндърче) В тези случаи се втвърдява педала и неможе да се върне обратно маслото когато пуснеш съединителя или се връща малка част он течносттаза да не ти буксува.
          FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

          Коментар


            #6
            Колегата marmil много добре е обяснил възможните дефекти.Допълвам че хидравличната система се състои от 3 части:1.Хидр.помпа свързана с педала на съеденителя.2.Хидр.цилиндър тласкач,който натиска вилката.3.Тръбопровод,който съединява тези 2 механизма.Системта подлежи на обезвъздушаване.При мен вилката се беше деформирала и аксиалния лагер се беше разпилял.Симптомите бяха като твоите.Няма никаква тресчотка.
            Прикачени файлове
            Petar

            Коментар


              #7
              moetomiki написа:
              Не е за смяна на около 30000км
              Mи те тюркиш валеотата толкоз изкарват.Не казвам, че това ти е проблема де.Най-лесното е един clutch bleed да направиш.
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                petar55 написа:
                Колегата marmil много добре е обяснил възможните дефекти.Допълвам че хидравличната система се състои от 3 части:1.Хидр.помпа свързана с педала на съеденителя.2.Хидр.цилиндър тласкач,който натиска вилката.3.Тръбопровод,който съединява тези 2 механизма.Системта подлежи на обезвъздушаване.При мен вилката се беше деформирала и аксиалния лагер се беше разпилял.Симптомите бяха като твоите.Няма никаква тресчотка.
                проблема излезе от гумения тампон чрез който се закача на педала и той се беше износил и от там почва да излиза и не знам как не ме е оставил на пътя благодаря на всички за мненията бяха ми от полза
                Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
                ----------------------------
                Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
                ____________________

                Коментар


                  #9
                  и да добавя още нещо не намерих такъв тампон е се наложи да си побългаря от някакава селенова втулка мисля , че беше но се получи почти като заводско
                  Прикачени файлове
                  Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
                  ----------------------------
                  Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
                  ____________________

                  Коментар


                    #10
                    Браво колега! Няма по изобретателни от нас българите.
                    Petar

                    Коментар


                      #11
                      petar55 написа:
                      Браво колега! Няма по изобретателни от нас българите.
                      Taka e колега ама , като го няма въпростния тампон по магазините и като ти предлагат нова помпа за 60 лв която почти със сигурност ще изкара по малко от моята и а пък джамбазите по моргите не продавали само лост ами предпочитали да бъде комплек с помпата за 50 кинта и тя не се знае колко работи човек се принуждава да бъде изобретателен пък и к’во от това важното е да върши работа и на тази криза 50-60 кинта не ме човъркат из джоба за някаква си гумичка дето и второкластник би си направил сам
                      Fiat Marea 1.9 Jtd 110 hp
                      ----------------------------
                      Peugeot boxer ІІ 2.2HDI
                      ____________________

                      Коментар

                      Working...
                      X