Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с оборотите на свободна

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с оборотите на свободна

    знам че има доста такива теми четох няколко .... извинявам се много на модераторите ама не намерих това което търся ...браво 1.6 90 е колата 96 годината става дума за оборотите на свободна скорост ...бяха много зле играеха много ... от 500 до 2000 .... и вместо да паля на 1200 палех на 1800-1900спрях се на стъпковия мотор , свалих го и го почистих .... малко се пооправиха до следващия ден и пак същото ...даже реши да пали и да гасне .... смених всички вакумни мъркучи(щото имаше един дето се ронеше останалите беха се втвърдили) и им наслагах скоби че не беха щипнати или беха лабави ... и сега след таази интервенция ... паля сутрин ... 2000 .... слизам откачам стъпковия мотор един 2 пъти ... оправят се ... оставям я , изтива си , паля добре е ... на следващата сутрин пак ... така вече 3 - 4 дниа и да кажа ... някога като я натисна газта и като пусна педала оборотите падат доста бавно и се задържат на 2000

    #2
    пробвай да вземеш от някой познат със същия мотор стъпково-моторче на заем за 1-2 дни.смени го и виж дали ще ти прави същия номер.
    AUDI 1.8 20V TURBO
    ex - FiAT BRAVO 2.0 20V, 1.9 JTD ++, 1.8 16V+газ, Alfa Romeo 1.9 JTD

    Коментар


      #3
      не ме устройва тоя вариянт щото нямам познат с такъв мотор ....

      Коментар


        #4
        мерси за отговорите колеги

        Коментар


          #5
          Ти добре си почистил стъпковото моторче,а леглото почисти ли го?Дросела чистил ли си го?
          Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
          Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

          Коментар


            #6
            леглото да , дросела не ....

            Коментар


              #7
              Колега, според мен съвсем правилно си се насочил към стъпково моторче или евентуален проблем с вакуумите (т.е. пропуск на въдух във входяшия колектор). Бих те посъветвал първо да пробваш с изправен мотор за празен ход - най-вероятно проблема си остава в него въпреки почистването.... И търси друг проблем с входящия колектор, може да се окаже, че някъде имаш дупчица където влиза въздух - това може да пробваш да го диагностицираш с манометър. Успех!
              Fiat Marea 1.8 16V ELX

              Коментар


                #8
                Температурен датчик също може да е причина!
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Колега, също мога да ти препоръчам да си замериш ТПС-а. свързваш двата краини извода с мултицет и съпротивлението трябва да се мени от 0-1200 ома в зависимост от това колко е отворена дроселовата клапа.

                  Коментар

                  Working...
                  X