Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ограничители на вратите

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ограничители на вратите

    Искам да попитам как да си оправя ограничителите.Става въпрос врата да се отваряна степени,а не като я бутна и да се отваря цялата.Разгледах механизма и видях,че има нещо като зъбчета които предполагам няма възможност да се изтъркат,но металната скоба,която монава по тях може да е омекнала.Чудя се мога ли да фиксирам проблема сам,лесно ли се демонтира и монтира този механизам,и каква му е цената нов?
    Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
    Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

    No one ever really dies

    #2
    За Брава/Браво е 30 и малко лева парчето. Не знам дали са идентични с тези на Пунто...
    Frontera Sport, X20SE март 1998

    Коментар


      #3
      А лесно ли става подмяната?
      Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
      Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

      No one ever really dies

      Коментар


        #4
        Provider написа:
        А лесно ли става подмяната?
        Сваля се кората на вратата, избива се щифта на тази част към купето и се развиват два болта...
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Като гледам колегат адето пита е с Пунто 1 - а на тах ограничителите са им слабо място.Почти не съм виждал Пунто със здрави. Обаче за да се смени - се сваля вратата, или се разкача подкалника - на тях им се чупи не скобата, а това дето върви по скобата - мисля че беше частта на купето. На 2 болта е - заради които си купих специален иснтрумент - накрайника им някаква еврейска звезда май беше.Аз за съжаление не успях да сменя фиксаторите - таман намерих да ги купя, купих си комплект накрайници - и взех че продадох колата .Фиксаторите си ги дадох на новия собственик, а инструментите си ги ползвам
          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

          Коментар


            #6
            Хаха е ся как да разбера кое е за смяна.Фиксаторите или скобите щото не виждам фиксаторите да са счупени.Под фиксатор имаш предвид тва кадето е като 3 зъбчета нали?
            Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
            Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

            No one ever really dies

            Коментар


              #7
              Пантата на вратата не се сваля-заварена е/поне на моето е така/.Свалят се пантите на купето.За целта трябва да се свали подкалника/пластмасовия/ и оттам има достъп до болтовете.Долната е с три,а горната с два.Както каза колегата болтовете се развиват със шестограмен ключ 6 или 8/за вътрешен шестограм,не съм го гледал точно/.Преди три дни правих тази операция на изгорялото ми Пунто,защото и при мен има същия проблем като при теб.Пропуснах да ти кажа,че на самите панти има два болта със шестограмна глава за ключ 10-развиваш ги и изваждаш вратата нагоре от пантите.Надявам се да съм бил полезен.
              PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
              Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

              Коментар


                #8
                Мерси много,разбрах за какво става въпрос,но се чудя от къде да си купя въпросните джаджи.Гледах в axm-auto но там не се предлагат или аз поне не видях.
                Fiat Punto 1.7TD ELX 70hp 1998 г.
                Seat Arosa 1.0 50hp 1998 г.

                No one ever really dies

                Коментар


                  #9
                  Абе,и аз не знам.Смъкнах пантата от купето,но не ми остава време да започна.На първо четене,обаче,проблема е в пантата на вратата и май няма да ми се отвори чадъра-ще видим.На тази панта е май само скобата.Като откача вратата ще си покаже.Нямах време като разглобявах другото Пунто да се задълбочавам,че ме чакаха скрападжиите.
                  PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
                  Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

                  Коментар


                    #10
                    Днес огледах по-подробно смъкнатата панта-фиксатора за положение е точно на пантата на купето.Търси от някоя морга.
                    PUNTО 1.7 ТД ELX/умря,горкото/
                    Проблема не е от бобината,а от магарето в кабината!

                    Коментар

                    Working...
                    X