Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Съвет за покупка на Fiat Stilo

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Определено от двете коли, които си посочил фиатчето има по-настървена визия. От друга страна купиш ли си сеатчето и то дизел - всеки е чувал за голфовите икономични и пъргави дизели, но и за множеството грешки, които набиват в компютрите си с причина и без. Моторите на фиат не са от най-икономичните. Гледай да е здраво, другото е въпрос на вкус. Успех!
    Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
    Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
    -------------------------------------------------------------

    Коментар


      #17
      Момчета,Препоръчайте сервиз в София за Фиат , където да занеса колата да я прегледат дали е ок ?Поздрави!

      Коментар


        #18
        За електрониката и двигателя - http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=53066За ходова част, който хванеш и гледаш ти като ти я вдигнат на подемника.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #19
          Колега,мой съвет е да си купиш Стило дизел.Кога друг път ще караш Common Rail ?Това е много икономична и безшумна и надежна кола.Бензиновите горят градско двойно повече.Браво на италианците че първи започнаха производството на тази нова система,която и днес се произвежда.Фолсваген се усетиха най-късно и започнаха производство на Common Rail едва през 2008 г - 10 години след италианците.
          Petar

          Коментар


            #20
            Като си от София и гледаш коли в Пловдив, със същия успех може да гледаш и към Дупница! Преди, след и в самия град има толкова много автокъщи и по принцип Дупничани са Италиано ориентирани (викат и Малкото Милано).
            F31 BMW 320d

            Коментар


              #21
              Мерси , на всички отзовали се на тази тема. Гледам различни Стилота в момента и претеглям + и -.Ще се похваля в нова тема , когато си избера нещо - надавам се идващата седмица.

              Коментар


                #22
                alexi написа:
                Примерно в началото много исках да си купя Алфа , но влезнах във форум за Алфа и изтръпнах като видях цените на ремонтите , които плащат тези хора ( за 2-3 години средно 1.5 до 2 ПЪТИ стойността на колата).
                Колега, чукам на дърво, но не е точно така с Алфите. От 8-9 месеца карам 2.4 JTD, 140 HP, Alfa 166. Зависи за коя част от подръжката на Алфа говорим. Бензиновите са туин спарк и там нещата са по-различни. Но при дизелите не е така. Това са абсолютно идентични двигатели каквито се монтират на всички италиански коли. Няма как да има такава разлика в подръжката. Например ангренажен ремък от 40-ина лева се монтира на всички дизели 1.9 и 2.4 - от-до. При окачването нещата са различни - там алфата е с 4 носача отпред и при смяна е по-грубо. Но то това се сменя на 100к километра. Аз си смених почти цялата предница на Алфата и се надявам дълго време да си карам спокойно. Ламарини и фарове също са по-скъпи, но всички се надяваме да не се стига до там...Мисълта ми е, че рутинната подръжка на дизелова Алфа не е нещо повече от такава на който и да е италиански дизел...
                She was only a whisky maker but he loved her still.

                Коментар


                  #23
                  alexi написа:
                  Мерси , на всички отзовали се на тази тема. Гледам различни Стилота в момента и претеглям + и -.Ще се похваля в нова тема , когато си избера нещо - надавам се идващата седмица.
                  ааз когато видях модела Браво 2000 20в,просто се влюбих не съм питал и разпитвал,кое как и защо е така просто любов от пръв поглед,

                  Коментар


                    #24
                    Момчета (и момичета , ако има такива) ,И аз съм Стиладжия вече . Мерси за всички съвети , препоръки и внимание , което отделихте на темата.

                    Коментар


                      #25
                      ... 9 месеца ни дума,ни вопъл,ни стон ... или колата е перфектна, или не е стило?!Дай някакви резултати от пробега до сега!Въобще ,к олкото повече колеги споделят и техни впечатления за Стило/мене ме интересуват най-вече JTD-тата/, толкова по-добре!п.п. много близък мой човек си търси Стило-ЖТД, ЖТДм още по-добре и се интересува
                      Пежо 207 1.6 турбо, на Ф60 и Pipercross PK002F, но с дупка в буталото ...
                      Пунто Ево 1.6 multijet ... да видим кво ще излезе ?!
                      http://www.keepfighting.ms

                      Коментар


                        #26
                        моет мнение е -купи си стило 1,9 jtd затези немски кенефи като ваг не ми говори,че им сърбах много пъти попарата.първо тди е морално остарял двигател,който вече 4 години е спрян от производство като технология(помпа-дюза)второ голф 4 и сеата са по-здрави от стилото само по 1 категория-предно окачване.има класации които доказват моите думи.фиат е на 13-то място,а vw-на23-то мисля.да не говоря за новите vw,че там имам още по-големи наблюдения.може да питата в оторизираните сервизи колко съединитела се сменят и то на коли в гаранция

                        Коментар


                          #27
                          jimmy да взима стилото на emzo тоя твоя човек, като гледам как я поддържа и каква е кукла няма да среши изобщо ))

                          Коментар


                            #28
                            Ако ще е Фиат-никога повече няма да е Стило!
                            AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                            HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                            Kawasaki ER-6n'2012

                            Коментар


                              #29
                              И аз така виках като продавах Бравото
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                #30
                                Е,аз още го яздя Стилото :D и за сега няма да го оставям,но на никого не го препоръчвам.Много пъти съм го казвал-има само един МНОГО добър мотор.А окачването...Ужастттт...
                                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                                Kawasaki ER-6n'2012

                                Коментар

                                Working...
                                X