Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Петно по акумулатора, стопени клеми.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Петно по акумулатора, стопени клеми.

    Сега отворих капака да махна акумулатора да пробвам един друг и какво да видя, отгоре на него 2-3 петна, а клемите са деформирани, не във вида в който трябва да са, сега ще кача снимка. И за тва се чудя, да го махам ли ? Да не го пипам ли ? Акумулатора е купен преди 3 месеца, има си гаранция.http://gamencerista.snimka.bg/experi...30Според мен не е нормално това.
    Fiat Bravo 1.4 12v

    #2
    сигурно съм кьорав, не виждам какво им е на клемите
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #3
      Еми не са както би трябвало да са, всмисъл виж как има разни деформации, сякаш да бити с чук, а за петната ?
      Fiat Bravo 1.4 12v

      Коментар


        #4
        pakumba написа:
        сигурно съм кьорав, не виждам какво им е на клемите
        Май и аз съм от кьоравите...А иначе за петното не се кахъри много. Все пак този акумулатор е от класическият мокър тип. Развий капачките, като преди това почисти отгоре добре с влажен парцал и виж, какво е нивото на електролита. Ако е намаляло много е добре да замериш киселинността и, ако е под нормите отивай да му правиш рекламация. А иначе ако по клемите има следи от чук... то те са правени с чук! Няма как да се самопоявят!
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Нищо им няма на клемите, просто някой е чукал по тях. Даже на една от снимките се вижда как му е отплеснало и е ударил и акумулатора. Спокойно можеш да го свалиш и да сложиш другият. Най вероятно са кипяли тези две клетки и затова има петна при капачките или пък някой е олял с нещо.

          Коментар


            #6
            Свали клемите и ги изчегъртай отвътре с ножче.Смени болта и гайката за затягане(много е ръждив а гайката е станала за кръгло ключе).Измий го с вода,смажи клемите с технически вазелин преди да ги сложиш обратно(може и с тънка грес).Провери нивото на електролита(долей дестилирана вода,ако е под зъбчетата-пластмасовите,вътре в клетките) и карай.За механични увреждания гаранция не признават,няма смисъл да се разкарваш.

            Коментар


              #7
              Колега, клемита са се окислили.Това е нормално явление при оловните клеми, няма какво да те притеснява.Ако искаш може да ги смениш.По-притеснително е петното (аз на снимката не видях да има такова).Ако има петно това означава, че най-вероятно се е разлял електролит.Ако се е разлил електролит трябва да провериш от къде е дошъл. Да не би акумулатора да е спукан?
              _/''''''''''''''''''''''''\_
              //---------------\\
              [( )== //// ==( )]
              |_|'------------'|_| ....Punto

              Коментар


                #8
                Колега, не се притеснявай според мен... Клемите ти изглеждат абсолютно нормално. Вероятно който ги е слагал последно ги е удрял с чук/тъпото на клещите.
                Opel Vectra A 2.0i 1990г.

                ex: Fiat Brava 1.9 JTD 2000г.
                Ford Scorpio 2.0i 16V 1997г.
                Citroen ZX 1.4mi 1992г.

                Коментар


                  #9
                  Мойте клеми са в пъти по ужасно състеояние,така че не се притеснявай!
                  Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                  Коментар

                  Working...
                  X