Сега отворих капака да махна акумулатора да пробвам един друг и какво да видя, отгоре на него 2-3 петна, а клемите са деформирани, не във вида в който трябва да са, сега ще кача снимка. И за тва се чудя, да го махам ли ? Да не го пипам ли ? Акумулатора е купен преди 3 месеца, има си гаранция.http://gamencerista.snimka.bg/experi...30Според мен не е нормално това.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Петно по акумулатора, стопени клеми.
Collapse
X
-
pakumba написа:сигурно съм кьорав, не виждам какво им е на клемитеFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Свали клемите и ги изчегъртай отвътре с ножче.Смени болта и гайката за затягане(много е ръждив а гайката е станала за кръгло ключе).Измий го с вода,смажи клемите с технически вазелин преди да ги сложиш обратно(може и с тънка грес).Провери нивото на електролита(долей дестилирана вода,ако е под зъбчетата-пластмасовите,вътре в клетките) и карай.За механични увреждания гаранция не признават,няма смисъл да се разкарваш.
Коментар
-
Колега, клемита са се окислили.Това е нормално явление при оловните клеми, няма какво да те притеснява.Ако искаш може да ги смениш.По-притеснително е петното (аз на снимката не видях да има такова).Ако има петно това означава, че най-вероятно се е разлял електролит.Ако се е разлил електролит трябва да провериш от къде е дошъл. Да не би акумулатора да е спукан?_/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар