Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

силни вибрации в скоростня лост

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    силни вибрации в скоростня лост

    Здражейте колеги.Имам следнят проблем с Моият Фиат Пунто 95 година. Изведнъж се появиха силни вибрации в скоростня лост. Запо4на за се тресе настрани, особено при по високи обороти. Смених единя тампон на двигатея, но проблема все още го има при потегляне. В сервиза ми казаха, че ставало въпрос за повредена скоростна кутя, но можело да е и от съединителя.Моля за Вашето мнение. Колата е 1100 бензин.Благодаря предварително

    #2
    1. 100% ли е сигурно, че няма повреден тампон?И с поред мен е малко вероятно но все пак!2. Скоро ли е сменян съединителя или не? Симптомите сочат към него! Може да има счупена пружина или изкривен диск!3. Скоростната има ли масло? Сменяно ли е и с какво? Според мен по-малко вероятна причина!
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #3
      кола

      Лагера на съединителя го прави този номер да тресе при потегляне иначе самия диск на съединителя по малко се изноставаама като се свяла съединителя се сменя комплект поне сега има на добри цени въпроса е че за ремонта зимат поне 100 лв
      КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
      Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
      http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

      Коментар


        #4
        Здравейте отново.Единия тампон на двигателя беше скъсан и в серзиза допуснаха, че е от него, но след смяната няма особен ефект. Съединителят е сменян преди 30 000 км., има масло в скоростната кутия. Но за мен е най важно да знам дали проблема е в скоростанта кутия, както ми казват в сервиза, защото аз нещо се съмнявам. Освен това дори и на място, когато работи колата се чува едно едни глух шум, а като натисна съединителя до долу спира да шуми, което маи е точно лагер.

        Коментар


          #5
          Има ли вибрации когато когато не си на скорост и форсираш двигателя? И появява ли се вибрацията отпуснеш педала на газта? Аз имах подобен проблем - при набиране на скорост на всяка предавка се появаха вибрации само на скоростния лост - тресеше здравата настрани. Оказаха се вътешни карета, имай в предвид и това.
          Fiat Marea 1.8 16V ELX

          Коментар


            #6
            Punto man написа:
            Освен това дори и на място, когато работи колата се чува едно едни глух шум, а като натисна съединителя до долу спира да шуми, което маи е точно лагер.
            Има два варианта!Като натиснеш съединителя, когато си на място, спират всякакви движения в скоростната кутия. Та този шум може и да е от там. В същото време обаче е натоварен и притискателният лагер на съединителя, та кой знае....Интересно би било, при натиснат съединител и на място, като изфорсираш, дали тресе?
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #7
              При форсиране на мотора, когато не е на скорост не съм забелязал да има вибрации. При изкачване на байр обаче и на по високи обороти се появиха, лоста на скоростите започна да се тресе настрани и като отпусна газта вибрациите намаляват. Когато изклиуча от скорост веднага изчезват.Тези дни мисля да я покарам малко извънградско и да видя дали след смяната на тампона на мотора пак ще тресе така.

              Коментар


                #8
                Тогава обърни внимание и на вътрешните карета!
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #9
                  Punto man написа:
                  При форсиране на мотора, когато не е на скорост не съм забелязал да има вибрации. При изкачване на байр обаче и на по високи обороти се появиха, лоста на скоростите започна да се тресе настрани и като отпусна газта вибрациите намаляват. Когато изклиуча от скорост веднага изчезват.Тези дни мисля да я покарам малко извънградско и да видя дали след смяната на тампона на мотора пак ще тресе така.
                  Тогава наистина виж вътрешните карета. При мен имаше осезаем осезаем тангенциален луфт на дясното каре - бяха се износили каналите на чашките на карето. Смених ги с полуоски втора ръка и нещата заспаха.
                  Fiat Marea 1.8 16V ELX

                  Коментар

                  Working...
                  X