Да ,освен амортесьорите,които може да са по добра генерация ми се струва, че Бравото е малко по-ниско от Типото.Мойта Темпра с изпуснали амортесьори се накланя още преди да влезе в завой.Действам в тази насока.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Защо Bravo е по-стабилно в завоите от Tipo?
Collapse
X
-
Според мен е защото центъра на тежестта е по ниско и самот отегло е рапределено по добре между осите. На типото винаги имам чувството че задницата още малко и ще се развее по острите завои по родопите, въпреки че и амортисьорите и пружините са ми ок, купето стои височко и не се клатушка, просто рапределението в предния и задния мост има голяма разлика и в завой има усещане за несигурност. На служебна Октавия по същи завои се чувстам като на релси. Типото е съвсем редова кола, с вече поостаряла концепция.МАкар че скоро ходихме на едно приятелче да купуваме кола, избра си момчето едно волво S60, като седнах вътре верно че е като кокпит на самолет, но именно поради тази причина аз го намирам за хипер тясно около шофьора. Ужким всичко ти е много близо, но мисля че вече са прекалили и всичко е прекалено близо :о)Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
-
gdd55
Неизказвам никакво компетентно мнение но като прочетох темата и като си представих двете коли ми се струва че разтоянието м/у гумите на БРАВО е по широко от това на типото.Нити съм ги виждал едно до друго нито в момента ги гледам само ти предлагам да провериш тази теория
Коментар
-
И двете коли са идентични - разтояние между гумите и междуосието.Окачването е същото и разпределението на тежестта на осите е почти същото!Както съм казвал бравото е нищо повече от едно типо в нова кожа.Е най-вероятно според мен годините са причината за поведението на автомобила.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
а защо приемаме по презумпция, че бравото е по-стабилно... аз лично навремето (преди 4-5 г.) карах доста дълго време едно типо, мисля че беше 1.8 16v, и мога да кажа че бравото ми по нищо не го превъзхожда..."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
BO написа:И двете коли са идентични - разтояние между гумите и междуосието.Окачването е същото и разпределението на тежестта на осите е почти същото!Както съм казвал бравото е нищо повече от едно типо в нова кожа.Е най-вероятно според мен годините са причината за поведението на автомобила.Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.
Коментар
-
Аз мога да кажа за пунто и типо...там разликата е голяма. Пунтото е доста по-нестабилно в завоя. По-твърдо окачване, по-високо...Мисля че за Типо и брава има значение с какви гуми е едното и другото. На браво не са ли 185/60/14?Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
да не би да има "sway bar" серийно в бравото или в на АБАРТ версийте - дато уж се водят по-спортни. [не го знам как е на български ама това представлява едно криво желязо малко по-тънко от аспух - свързвашо подвижно(като люлка) лява с дясна гума и дънато на купето - така, че например над дупка - гумата може да остане във вездуха заради лостова система която се получава от връзката с оттатучната гума и теглете на купето]
Коментар
-
Re: Защо Bravo е по-стабилно в завоите от Tipo?
Mitko написа:Колеги, ясно ми е, че окачванията на Bravo/Brava са еднакви като на Tipo/Tempra. Тогава какво прави Bravo-то толкова стабилно на пътя? Возията му е по-твърда, но в завой мога спокойно да вляза с висока скорост без колата изобщо да се наведе. Чувствам се невероятно сигурен. Разликата в пружините ли е или в амортисьорите?
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар