Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мога ли да усетя повредения си катализатор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Моя съвет е ако замирише пак, колегата да го погледне да не е червен! Ако е по тъмно лесно, ама на светло??? Виждал съм с очите си катализатор да свети, но това не значи че проблема е в него!Според мен е напълно възможно, миризмата да е била външна.
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #32
      Че ако е червен какво означава?

      Коментар


        #33
        svetljotod написа:
        Че ако е червен какво означава?
        за да стане червен значи тепературата на изгорелите газове е стигнала вече 1000 което означава сигурна смърт за турбината ( защото и тя ще е червена също)и на въпроса след като мирише яко значи е загрял яко а щом е загрял значи е запушен щото на въздуха му е трудно да зилезе това мъчи колата и турбината най -вече най подходящите ( спотрни) генерации за турбиновите мотори ( дизел, бензин)са правите но става шумно и за това се слегата 1-2 резонатора ако не те притесняват EURO нормите сленяй или с резонатор или с права траба , ноне съм сигурен дали няма да слетне чека , ако има ламбда да се усети че бързо минават газовете и им е много леко препоръчва се змяна на катализатора след 150000-200000 км защото вече е запушен или изгорялновите коли имам системи за самоочисване на катализаторите кейс 2и 3 те бегачки който са дизели с по 500NM са с прави генерациидизелте имат 2 вида филтриДПФето и как чисти е то и как изглежда повреден ФАП филтър
        Power Under Pressure

        Коментар


          #34
          Danchojn написа:
          Моя съвет е ако замирише пак, колегата да го погледне да не е червен! Ако е по тъмно лесно, ама на светло??? Виждал съм с очите си катализатор да свети, но това не значи че проблема е в него!Според мен е напълно възможно, миризмата да е била външна.
          Колега,отново изпращаш темата при бензиновите двигатели.При дизелите,никога катализатора не може да е червен.Това се случва само при бензиновите коли,когато горивоподаването е много богато или има прекъсване в работата на някой цилиндър и сместа доизгаря в катализатора.При дизелите при повече гориво имаме само повече саждоотделяне без повишаване на температурата.

          Коментар


            #35
            Stefan Hadjov написа:
            Danchojn написа:
            Моя съвет е ако замирише пак, колегата да го погледне да не е червен! Ако е по тъмно лесно, ама на светло??? Виждал съм с очите си катализатор да свети, но това не значи че проблема е в него!Според мен е напълно възможно, миризмата да е била външна.
            Колега,отново изпращаш темата при бензиновите двигатели.При дизелите,никога катализатора не може да е червен.Това се случва само при бензиновите коли,когато горивоподаването е много богато или има прекъсване в работата на някой цилиндър и сместа доизгаря в катализатора.При дизелите при повече гориво имаме само повече саждоотделяне без повишаване на температурата.
            Имам една молба прочети го от-до http://www.fs.fed.us/eng/pubs/pdf/08511816.pdfне ми се спори нека всеки който иска да разбре и каква е пемпературата в самия филтър и защо мирише като кара да го прочете полезно четиво е
            Power Under Pressure

            Коментар


              #36
              WhitePower написа:
              Stefan Hadjov написа:
              Danchojn написа:
              Моя съвет е ако замирише пак, колегата да го погледне да не е червен! Ако е по тъмно лесно, ама на светло??? Виждал съм с очите си катализатор да свети, но това не значи че проблема е в него!Според мен е напълно възможно, миризмата да е била външна.
              Колега,отново изпращаш темата при бензиновите двигатели.При дизелите,никога катализатора не може да е червен.Това се случва само при бензиновите коли,когато горивоподаването е много богато или има прекъсване в работата на някой цилиндър и сместа доизгаря в катализатора.При дизелите при повече гориво имаме само повече саждоотделяне без повишаване на температурата.
              Имам една молба прочети го от-до http://www.fs.fed.us/eng/pubs/pdf/08511816.pdfне ми се спори нека всеки който иска да разбре и каква е пемпературата в самия филтър и защо мирише като кара да го прочете полезно четиво е
              Колега,темата не разглежда дизелдвигатели с филтър за твърди частици а само с обикновен дизелкатализатор.Процесите са съвършено различни и неуместно цитираш горния линк.

              Коментар


                #37
                и все пак катализатора спира се запушва най вече от саждите и от скапаната нафта и няма как да се почисти проверих точно за този мотор на бравото каккъв е ефекта от махането му колата тръгва много повече и пада разхода и няма никакви софтуерни намеси миризмата идва от задгряването му а както ти каза тука е обикновен катализаторкоето следва да се замени с права тръба
                Power Under Pressure

                Коментар


                  #38
                  WhitePower написа:
                  и все пак катализатора спира се запушва най вече от саждите и от скапаната нафта и няма как да се почисти проверих точно за този мотор на бравото каккъв е ефекта от махането му колата тръгва много повече и пада разхода и няма никакви софтуерни намеси миризмата идва от задгряването му а както ти каза тука е обикновен катализаторкоето следва да се замени с права тръба
                  Брат кво се занимаваш с тях,виж че само ни лепят предупреждения за щяло и за нещяло.Ние им говорим от патило.Остави ги да умуват.За пореден път мнението ти няма нищо общо с темата.
                  Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                  Коментар


                    #39
                    Лично аз не усетих абсолютно никаква разлика след маханете на катализатора. Замених го с права тръба и единственото, което се случи е да ми се увеличат шумовете и вибрациите от изпускателната система. Ако не го бях продал веднага с удоволствие щях да го върна.
                    Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

                    Коментар


                      #40
                      Те затова хората са казали да не се маха освен ако не е запушен.

                      Коментар


                        #41
                        chaveto написа:
                        Те затова хората са казали да не се маха освен ако не е запушен.
                        Aз до сега не съм виждал запушен катализатор.Ако след продължително каране в градско и двигателя не е в добър режим е възможни да се натрупат сажди,но като се излезе по магистрала и се вдигне 130-140 клм за 10-ина минути така се изчиства че става бял от вътре.Ако има стремеж катализатора да натрупва сажди не е виновен той за да се отстранява,а проблема е в режима на двигателя-EGR,MAF или друго.

                        Коментар

                        Working...
                        X