Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Мога ли да усетя повредения си катализатор?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Значи колегата трябва да уточни!
    Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

    Коментар


      #17
      Danchojn написа:
      Ако мотора е JTD би трябвало да има сонда преди и след катализатора. Втората е за да следи дали катализатора си върши работата. В този случай, ако не свети чека на таблото, не бих се притеснявал за катализатора. Освен това колата върви ли?Много е вероятно кофти гориво!
      Темата разглежда дизелов двигател,а не бензинов след 2000 год-Евро3,4,5. Сонди преди и след катализатора няма при дизелите-за сега.По нататък може да се появи преди катализатора.Чек-лампи при дизелие от катализатор не светят за сега слава Богу.

      Коментар


        #18
        Заблудил съм се, за което се извинявам!
        Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

        Коментар


          #19
          Stefan Hadjov написа:
          WhitePower написа:
          emzo написа:
          Брех, щом коне ще има в + , да махна и аз моя тогава ?
          при дизелите трябва софтуерно да се пипне щото ще усети че нема катализа иначе хардуерното махане е пак едно и също за конете естесвенно че ще има колкото по бързо излизат газовете толкова по добре , и ако някой си мисли че катализа на 150000 км върши някаква позлеза работа се лъже
          Нищо от това което си написъл НЕ Е ВЕРНО.Коне от махнат катализатор-НИЩО не идва.Газовете не трябва да излизат бързо,защото пада въртящия момент.А за 150000-те клм -също не е верно.Може и на 250000 клм катализатора да си работи като нов-лично установено на газанализатор,а не чрез миризмата на изпускателните газове или легендите на ауспухаджиите.
          Колега дай да си говорим в реални измерения.Аз преди да си махна катализатора колата работеше доста трудно не държеше ниски обороти,светеше чека.Като си направих правата генерация колата освен звук започна и да пълни много по бързо от силния поток на изгорелите газове които минават през топлата част на турбото.С две думи колата се отпуши.А и за пример давам на АМГ с премаханат катализатор на дино даде 42 коня отгоре така че сами си вадете изводите дали помага или не.А това което говориш че пада въртящия момент като се махне се отнася само за атмосферните двигатели,турбините можеш да ги караш и на тръба само ,ако не тее страх от куките .
          Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

          Коментар


            #20
            Стефане напиши ми малко техническо инфо което да защитиш твоето становище!Гриша :и на мене ми стана чудно как на турбо автомобил пада въртящия момент ?за катализатор на 250000 аз мога да кажа какво става работи перфектно , докато не почне да се цепи и след това полита към генерацията и като застане напреки някъде и след това сменяш цялата генерация от - до и колата полита
            Power Under Pressure

            Коментар


              #21
              sonicempire написа:
              Stefan Hadjov написа:
              WhitePower написа:
              emzo написа:
              Брех, щом коне ще има в + , да махна и аз моя тогава ?
              при дизелите трябва софтуерно да се пипне щото ще усети че нема катализа иначе хардуерното махане е пак едно и също за конете естесвенно че ще има колкото по бързо излизат газовете толкова по добре , и ако някой си мисли че катализа на 150000 км върши някаква позлеза работа се лъже
              Нищо от това което си написъл НЕ Е ВЕРНО.Коне от махнат катализатор-НИЩО не идва.Газовете не трябва да излизат бързо,защото пада въртящия момент.А за 150000-те клм -също не е верно.Може и на 250000 клм катализатора да си работи като нов-лично установено на газанализатор,а не чрез миризмата на изпускателните газове или легендите на ауспухаджиите.
              Колега дай да си говорим в реални измерения.Аз преди да си махна катализатора колата работеше доста трудно не държеше ниски обороти,светеше чека.Като си направих правата генерация колата освен звук започна и да пълни много по бързо от силния поток на изгорелите газове които минават през топлата част на турбото.С две думи колата се отпуши.А и за пример давам на АМГ с премаханат катализатор на дино даде 42 коня отгоре така че сами си вадете изводите дали помага или не.А това което говориш че пада въртящия момент като се махне се отнася само за атмосферните двигатели,турбините можеш да ги караш и на тръба само ,ако не тее страх от куките .
              Колега,абсолютно невъзможно е да говорим в реални измерния след като твърдиш,че си получил 42 кс след махане на катализатора.Просто не е възможно да се реализира никакъв спор.Живей с резултата.

              Коментар


                #22
                WhitePower написа:
                Стефане напиши ми малко техническо инфо което да защитиш твоето становище!Гриша :и на мене ми стана чудно как на турбо автомобил пада въртящия момент ?за катализатор на 250000 аз мога да кажа какво става работи перфектно , докато не почне да се цепи и след това полита към генерацията и като застане напреки някъде и след това сменяш цялата генерация от - до и колата полита
                За да започне да се цепи,има причина.Защо не е започнал да се цепи преди това??.Ти си отстранил следствието,а не причината.И мислиш че си отстранил проблема.Катализатора не е консуматив и никъде няма да срешнеш фирмена препоръка кога трябва да се подмени.Подменя се когато престане да си изпълнява функциите както за всички останали неща по колата.

                Коментар


                  #23
                  Stefan Hadjov написа:
                  sonicempire написа:
                  Stefan Hadjov написа:
                  WhitePower написа:
                  emzo написа:
                  Брех, щом коне ще има в + , да махна и аз моя тогава ?
                  при дизелите трябва софтуерно да се пипне щото ще усети че нема катализа иначе хардуерното махане е пак едно и също за конете естесвенно че ще има колкото по бързо излизат газовете толкова по добре , и ако някой си мисли че катализа на 150000 км върши някаква позлеза работа се лъже
                  Нищо от това което си написъл НЕ Е ВЕРНО.Коне от махнат катализатор-НИЩО не идва.Газовете не трябва да излизат бързо,защото пада въртящия момент.А за 150000-те клм -също не е верно.Може и на 250000 клм катализатора да си работи като нов-лично установено на газанализатор,а не чрез миризмата на изпускателните газове или легендите на ауспухаджиите.
                  Колега дай да си говорим в реални измерения.Аз преди да си махна катализатора колата работеше доста трудно не държеше ниски обороти,светеше чека.Като си направих правата генерация колата освен звук започна и да пълни много по бързо от силния поток на изгорелите газове които минават през топлата част на турбото.С две думи колата се отпуши.А и за пример давам на АМГ с премаханат катализатор на дино даде 42 коня отгоре така че сами си вадете изводите дали помага или не.А това което говориш че пада въртящия момент като се махне се отнася само за атмосферните двигатели,турбините можеш да ги караш и на тръба само ,ако не тее страх от куките .
                  Колега,абсолютно невъзможно е да говорим в реални измерния след като твърдиш,че си получил 42 кс след махане на катализатора.Просто не е възможно да се реализира никакъв спор.Живей с резултата.
                  говорим за 6,3 AMG но както и да е сполай ти и много безаварийни километри.Може някъде да се засечем по светофарите да ти покажа как върви колата без катализатор
                  Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                  Коментар


                    #24
                    Усещате ли се Питам конкретно WhitePower, който насочи темата в друга посока, с изказването че махането на катализатора вдигало + някой кон отгоре, и sonicempire, който пък напълно отклони темата за да ни разкаже как си е сложил прави тръби. Stefan Hadjov - също отговаряш на мненията извън темата, и разпалваш глупав спор. Надявам се моето мнение да е последно извън темата.Вижте отново какво питах: Усетих миризма на "гадно". Дали е бил моят катлизатор, или просто съм минал през местност с лош въздух. Изведнъж разбрах че АМГ (каквото и да е това) вдигнал 42 коня. Сега ще спя спокойно!

                    Коментар


                      #25
                      ogi28b написа:
                      Усещате ли се Питам конкретно WhitePower, който насочи темата в друга посока, с изказването че махането на катализатора вдигало + някой кон отгоре, и sonicempire, който пък напълно отклони темата за да ни разкаже как си е сложил прави тръби. Stefan Hadjov - също отговаряш на мненията извън темата, и разпалваш глупав спор. Надявам се моето мнение да е последно извън темата.Вижте отново какво питах: Усетих миризма на "гадно". Дали е бил моят катлизатор, или просто съм минал през местност с лош въздух. Изведнъж разбрах че АМГ (каквото и да е това) вдигнал 42 коня. Сега ще спя спокойно!
                      колега на тъпи въпроси тъпи отговори ще получиш.Няма как.Аз приключвам с тая тема,оставям те тук да си меришеш на сяра и да получаваш остроумни отговори.1.2. Потребителските постове трябва да показват респект към другите потребители. Гневни или оскърбителни постове няма да бъдат толерирани. Отправям неофициално предупреждение да си мерите писанията. Модераторски екип на фиат-бг.орг
                      Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

                      Коментар


                        #26
                        Аз пък казвам, че катализатора при дизеловите двигатели се различава в доста голям процент от тези при бензиновите.Определено щом е катализатор, то трябва нещо да катализира. Въпросния каталитичен процес се различава в огромна степен между двата модела двигатели и на база простите ми знания по химия си мисля, че миризмата на сяра от дизелов двигател е непосилна.Някой от защитаващите и разбиращите принципа на катализатора да знае защо мирише на сяра, ама не чуто от поредния гараж, а подплатено със знания за нещата?Също така някой ако може да ми отговори да е надушвал дизелова кола миришеща на сяра?И последно - има ли запушване обикновено се маха катализатора. Ама това запушване единствено и само може да се установи с измерването на обратното налягане. Всичко останало си е гаражен фолклор. Имаш ли обратно налягане по-голямо от нормите се установява причината, то влиза ли в нормите е все едно да си сложите "пърдящо гърне", спортен филтър и да превключите на първа космическа, защото друго няма да ви помогне.
                        A20DTH ЖТД ама не баш
                        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                        Коментар


                          #27
                          Аз лично никога не съм усещал дизел да мирише на сяра, но пък различните видове дизелови двигатели миришат различно. Аз не мога да определя на какво точно мирише от JTD но други хора го определят като на белина Иначе ако автора няма дупки по генерацията и уплътнението на багажника, и в момента когато му е замирисало не е имал отворен прозорец на 99% не е от него.

                          Коментар


                            #28
                            Колегата не е казал, че мирише на сяра, а че мирише на "лошо".

                            Коментар


                              #29
                              BO написа:
                              ...И последно - има ли запушване обикновено се маха катализатора. Ама това запушване единствено и само може да се установи с измерването на обратното налягане. Всичко останало си е гаражен фолклор. Имаш ли обратно налягане по-голямо от нормите се установява причината, то влиза ли в нормите е все едно да си сложите "пърдящо гърне", спортен филтър и да превключите на първа космическа, защото друго няма да ви помогне.
                              Мисля, че тук е моментът да споделиш с нас къде и как се мери обратно налягане.

                              Коментар


                                #30
                                Мери се между двигателя и катализатора. Ако няма къде да се завие уреда с който ще се мери се прави отвор............................... Колко обаче трябва да е налягането......

                                Коментар

                                Working...
                                X