Значи колегата трябва да уточни!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Мога ли да усетя повредения си катализатор?
Collapse
X
-
Danchojn написа:Ако мотора е JTD би трябвало да има сонда преди и след катализатора. Втората е за да следи дали катализатора си върши работата. В този случай, ако не свети чека на таблото, не бих се притеснявал за катализатора. Освен това колата върви ли?Много е вероятно кофти гориво!
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:WhitePower написа:emzo написа:Брех, щом коне ще има в + , да махна и аз моя тогава ?Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
Стефане напиши ми малко техническо инфо което да защитиш твоето становище!Гриша :и на мене ми стана чудно как на турбо автомобил пада въртящия момент ?за катализатор на 250000 аз мога да кажа какво става работи перфектно , докато не почне да се цепи и след това полита към генерацията и като застане напреки някъде и след това сменяш цялата генерация от - до и колата политаPower Under Pressure
Коментар
-
sonicempire написа:Stefan Hadjov написа:WhitePower написа:emzo написа:Брех, щом коне ще има в + , да махна и аз моя тогава ?
Коментар
-
WhitePower написа:Стефане напиши ми малко техническо инфо което да защитиш твоето становище!Гриша :и на мене ми стана чудно как на турбо автомобил пада въртящия момент ?за катализатор на 250000 аз мога да кажа какво става работи перфектно , докато не почне да се цепи и след това полита към генерацията и като застане напреки някъде и след това сменяш цялата генерация от - до и колата полита
Коментар
-
Stefan Hadjov написа:sonicempire написа:Stefan Hadjov написа:WhitePower написа:emzo написа:Брех, щом коне ще има в + , да махна и аз моя тогава ?Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
Усещате ли се Питам конкретно WhitePower, който насочи темата в друга посока, с изказването че махането на катализатора вдигало + някой кон отгоре, и sonicempire, който пък напълно отклони темата за да ни разкаже как си е сложил прави тръби. Stefan Hadjov - също отговаряш на мненията извън темата, и разпалваш глупав спор. Надявам се моето мнение да е последно извън темата.Вижте отново какво питах: Усетих миризма на "гадно". Дали е бил моят катлизатор, или просто съм минал през местност с лош въздух. Изведнъж разбрах че АМГ (каквото и да е това) вдигнал 42 коня. Сега ще спя спокойно!
Коментар
-
ogi28b написа:Усещате ли се Питам конкретно WhitePower, който насочи темата в друга посока, с изказването че махането на катализатора вдигало + някой кон отгоре, и sonicempire, който пък напълно отклони темата за да ни разкаже как си е сложил прави тръби. Stefan Hadjov - също отговаряш на мненията извън темата, и разпалваш глупав спор. Надявам се моето мнение да е последно извън темата.Вижте отново какво питах: Усетих миризма на "гадно". Дали е бил моят катлизатор, или просто съм минал през местност с лош въздух. Изведнъж разбрах че АМГ (каквото и да е това) вдигнал 42 коня. Сега ще спя спокойно!Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.
Коментар
-
Аз пък казвам, че катализатора при дизеловите двигатели се различава в доста голям процент от тези при бензиновите.Определено щом е катализатор, то трябва нещо да катализира. Въпросния каталитичен процес се различава в огромна степен между двата модела двигатели и на база простите ми знания по химия си мисля, че миризмата на сяра от дизелов двигател е непосилна.Някой от защитаващите и разбиращите принципа на катализатора да знае защо мирише на сяра, ама не чуто от поредния гараж, а подплатено със знания за нещата?Също така някой ако може да ми отговори да е надушвал дизелова кола миришеща на сяра?И последно - има ли запушване обикновено се маха катализатора. Ама това запушване единствено и само може да се установи с измерването на обратното налягане. Всичко останало си е гаражен фолклор. Имаш ли обратно налягане по-голямо от нормите се установява причината, то влиза ли в нормите е все едно да си сложите "пърдящо гърне", спортен филтър и да превключите на първа космическа, защото друго няма да ви помогне.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз лично никога не съм усещал дизел да мирише на сяра, но пък различните видове дизелови двигатели миришат различно. Аз не мога да определя на какво точно мирише от JTD но други хора го определят като на белина Иначе ако автора няма дупки по генерацията и уплътнението на багажника, и в момента когато му е замирисало не е имал отворен прозорец на 99% не е от него.
Коментар
-
BO написа:...И последно - има ли запушване обикновено се маха катализатора. Ама това запушване единствено и само може да се установи с измерването на обратното налягане. Всичко останало си е гаражен фолклор. Имаш ли обратно налягане по-голямо от нормите се установява причината, то влиза ли в нормите е все едно да си сложите "пърдящо гърне", спортен филтър и да превключите на първа космическа, защото друго няма да ви помогне.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар