Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Колеги,какъв е този датчик?Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Колеги,какъв е този датчик?Браво 1.6

    говоря за този датчик който брои зъбите.за какво е?какви проблеми може да последват ако не работи правилно?мога ли да го почистя някак че е бая поизцапан?и ако да с контактен спрей или ?мисля че не е добре да го свалям че сякаш се регулира и да не стане после по-зле. благодаря предварително http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1...JpWuodFQEK.JPG
    1.6 16v Abarth

    #2
    И на мен ми е интересно... И аз се чудех за какво е?
    Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

    Коментар


      #3
      Това трябва да е датчик запалване.Определя кога да пусне искра на цилиндрите.
      ex. punto elx 1.2i
      Lancia Libra 1.6

      Коментар


        #4
        petio4528 написа:
        Това трябва да е датчик запалване.Определя кога да пусне искра на цилиндрите.
        може и така да е защото като му откачих буксата и няма палене и светеше дюзата на таблото за грешка а как да го почистя може ли съвет ?
        1.6 16v Abarth

        Коментар


          #5
          Това е датчик за положението на коляновия вал. Щом работи колата по-добре не го пипай че се чупят лесно и тогава става весело...
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            #6
            ако те разбрирам правилно говореш за датчика на Хол. При мен се беше скапал и се наложи смяна. Скапването се състоеше в прекъснат връзка и при движение когато се размърда колата гаснеше. Наложи се подмяна и за това ми взеха 100лв. не го пипай ако е ОК
            FIAT BRAVA 1,6 16V 103 к.с.

            Коментар


              #7
              Re: Колеги,какъв е този датчик?Браво 1.6

              xtry написа:
              говоря за този датчик който брои зъбите.за какво е?какви проблеми може да последват ако не работи правилно?мога ли да го почистя някак че е бая поизцапан?и ако да с контактен спрей или ?мисля че не е добре да го свалям че сякаш се регулира и да не стане после по-зле. благодаря предварително http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1...JpWuodFQEK.JPG
              Това е датчика на Хол и служи за броенето на оборотите на коляновия вал.Съветвам те да не го пипаш че се чупи лесно,а и той е доколкото си спомням електромагнит, така че и да е леко мръсен не му пречи.Работи на принципа на скоростомерите за велосипеди,брои импулсите подадени от зъбите на шайбата.
              Продавам Бош дебитомер,стъпков мотор и бензинова помпа оригинална за Пунто ГТ.

              Коментар


                #8
                Re: Колеги,какъв е този датчик?Браво 1.6

                xtry написа:
                говоря за този датчик който брои зъбите.за какво е?какви проблеми може да последват ако не работи правилно?мога ли да го почистя някак че е бая поизцапан?и ако да с контактен спрей или ?мисля че не е добре да го свалям че сякаш се регулира и да не стане после по-зле. благодаря предварително http://www.picvalley.net/v.php?p=u/1...JpWuodFQEK.JPG
                Това наистина е датчик запалване - служи за отчитане обороти и TDC. Но в случая е индукционен, а не на Хол. Ако се прецака - лошо: няма да можеш да запалиш. Има и мистериозен ефект по-някога: колата пали само докато е студена. Ако нямаш добра причина по-добре не го сваляй.
                Fiat Marea 1.8 16V ELX

                Коментар


                  #9
                  да ти кажа колега наистина пали от раз когато е студена и няколко пъти върти докато запали като е загряла.благодаря на всички за отговорите няма да го пипам тоя датчик значи
                  1.6 16v Abarth

                  Коментар


                    #10
                    xtry написа:
                    да ти кажа колега наистина пали от раз когато е студена и няколко пъти върти докато запали като е загряла.благодаря на всички за отговорите няма да го пипам тоя датчик значи
                    Напротив - точно това са симптомите на повреден датчик! При нагряване съпротивлението му излиза извън нормите. С колегата vsd тествахме повреден датчик - при околна температура - имаше R=760 Ohm (което е в нормите), при нагряване премина стойност от 1 килоом, а нормата мисля че беше от 700 до 900 Ом, или от 740 до 940... нещо такова.

                    Коментар

                    Working...
                    X