Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1.4 GT поддръжка ?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    1.4 GT поддръжка ?

    Здравейте искам да попитам за цени за консумативи на пунто 1.4 ГТ Интересуват ме :карета,тампони,накладки (и предни и задни),ремъци и ролки .И искам да попитам вярно ли че им е голяма болест скоростите ? 4-та скорост ?Има едно ГТ в моя град и каза момчето че 2-пъти я е правил... това е че не знам колко ги чатка тези неща ?Та искам да попитам и сметнах че тук е точното място ! Поздрави !
    PUNTO GT LOVER
    http://muscle-damage.com/

    #2
    www.axm-auto.com - ценова листа за каквото ти трябва, продават добри части! Не съм забелязал някой от колегите с 1.4 гт да се оплаква от скорости!
    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
    тел. 0883437022

    Коментар


      #3
      Хмм Мерси много колега. И последен въпрос значи тези който са 176 A 4000 от коя до коя година са за да знам какво да търся по интернет от коя до коя година ?И всички пунтовци 1.4 гт ли имат ел.пакет ?
      PUNTO GT LOVER
      http://muscle-damage.com/

      Коментар


        #4
        01.1994 - 09.1996 са тези мотори,а предполагам че шсички имат поне ел пакет
        Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
        части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
        части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
        тел. 0883437022

        Коментар


          #5
          Rezko написа:
          01.1994 - 09.1996 са тези мотори,а предполагам че шсички имат поне ел пакет
          Благодаря ти много за информацията ще ми е от голяма полза ! А с кого мога да се консултирам за тунинг части ?Какво турбо ще пасне без преправяне какъв интеркулер,дюзи,генерация,филтър?Защото съм отделил и 2000-2500 лв за тунинг по двигател,ходова част,спирачки и генерация
          PUNTO GT LOVER
          http://muscle-damage.com/

          Коментар


            #6
            можеш да се консултираш в този форум и всеки който може ще ти каже каквото може със скоростите нямат проблеми поне до към 300 коня ( естесвенно ако са читави ) , но не сапрепоръчвам да не се правят , по добре втора ръка да се взематхубаво е ако си решил да го тунинговаш да си сложиш 18см ( височина ) кулер генерация на ф63 споретен филтър и естесвенно не на последно място чип+ буст контролер и т.н.т или можеш да се запознаеш кое как аз съм направил успех и добре дошъл в отбораhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=25060
            Power Under Pressure

            Коментар


              #7
              Мога да ти споделя моя опит със скоростната кутия на пунто ГТ и въпросната 4-та предавка:Давах колата ми да я кара приятел на Божурище (още работеше тогава), нямам идея как е превключвал и карал точно, но след неговото каране се оказа, че 4-та скорост не влиза при бърза смяна и високи обороти (хърка при включване). Смених маслото с Мотул Гиър 300В и положението се пооправи, но след драг на италфест-а (10-ина старта с бавно и внимателно включване на 4-та) нещата се влошиха и свалих скоростите, като предпочетох да си ремонтирам кутията пред това да търся 2-ра употреба в неизвестно състояние Частите за цялата 4-та предавка струваха към 70лв. и след този ремонт и въпросното масло вътре в кутията не съм имал никакви други грижи до сега. Тъй че, по моите разбирания скоростната кутия на ГТ-то не е неква скъпотия за ремонт при поява на проблем пък и нямам наблюдения да е проблемна при по-внимателна експлоатация и хубаво масло вътре. :D

              Коментар


                #8
                biser_as написа:
                Мога да ти споделя моя опит със скоростната кутия на пунто ГТ и въпросната 4-та предавка:Давах колата ми да я кара приятел на Божурище (още работеше тогава), нямам идея как е превключвал и карал точно, но след неговото каране се оказа, че 4-та скорост не влиза при бърза смяна и високи обороти (хърка при включване). Смених маслото с Мотул Гиър 300В и положението се пооправи, но след драг на италфест-а (10-ина старта с бавно и внимателно включване на 4-та) нещата се влошиха и свалих скоростите, като предпочетох да си ремонтирам кутията пред това да търся 2-ра употреба в неизвестно състояние Частите за цялата 4-та предавка струваха към 70лв. и след този ремонт и въпросното масло вътре в кутията не съм имал никакви други грижи до сега. Тъй че, по моите разбирания скоростната кутия на ГТ-то не е неква скъпотия за ремонт при поява на проблем пък и нямам наблюдения да е проблемна при по-внимателна експлоатация и хубаво масло вътре. :D
                проблема на италянските скоростти е че като се трошат направо се разлитат на слънца и пулумесециа за синхронизатора на 4 дето ти е хъркал може би е валиден и за всичко останали предавки щото на брат ми хърка 5 та а на другия ми приятел 2 ра на един клиент 3 та всичко е от старост но това не го броя за проблем с скоросттите спецално ГТ то скоростната му е много здрава да не казвам същата като дизела с малка разлика в предавателните числа , и то предполагам че са от към диферециалаНай -скъпото е дебитомра - ама вече и там има китайчета но най добре върви с оригинален
                Power Under Pressure

                Коментар

                Working...
                X