Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Лепене на джанта с течен метал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    аз да ти напиша и аз ... имах дупка на същото място в последстие заварка .... качих се на един бордюр и строших джантата ..... завариха я .... обаче изпускаше савсем малко ... и оня в вулканизатора ме прати за конуколит ... занесах му аз ... запали една цигара и ми вика пали и ти ... сипа на заварката и хубаво намаца там дето беше дупката ... после слага пепел от цигари пак конуколит пак пепел и така няколко пъти ... след това го поизпили ... е да ви кажа повече не пусна от там ... след това доста неща съм лепил по тоя начин ... гарантирам че се лепи всичко и то много здраво

    Коментар


      #17
      Подобна смес става още по-здраво с каниколит и сода бикарбонат. Обаче за джанти не бих пробвал подобни смески.
      Фиат Крома 1.9 16v+
      Фиат Браво 1.6 16v
      Фиат Мареа 1.6 16v

      Коментар


        #18
        За такава смес не бях чувал до сега, но човек се учи докато е жив. След като залепих джантата с течния метал, тя вече не спада. Карам си я вече петнайсетина дена, и досега няма проблеми, дано и да няма. Първите един-два дена карах по внимателно, но вече си карам нормално, и нямам проблеми. Даже и през бая дупки минах (че то из родните пътища бая дупки се навъдиха) и тя не спада. Един приятел, който е заварчик ми обясни, че с такова пукнато място (в крайна сметка май не беше пукнато, а се оказа малка шупла вследствие на натиска) ако дупката не се изчисти хубаво и не се запълни с смес каквато е джантата, има вероятност след време пукнатината да продължи. Когато е бил на курс, са им показвали видеоматериали, при които такива цепнатини, след време стават по големи. Опасноста е, че при неизчистена дупка или цепнатина, самото място започва да ръждясва и продължава да се цепи, май не каза точно ръждясва, не помня думата с която ми обясни, но разбрах че е за предпочитане да се занесе на заварчик. Тъй като заварчика отсъстваше, аз я залепих с течен метал. Истината е, чекато изсъхне става точно като метал. А при тия характеристики които му давата, дано да нямам проблеми. Бях пред дилема дали да изчакам да се върне майстора и да му я нося да я завари или да карам така. Но след това говорих с един бивш колега работещ сега в АЕЦ Козлодуй, който си е бая акълия с много добри технически специалности и познания. Обясних му случая. Каза ми, че щом съм я залепил с метала, ако почне да спада, чак тогава да занеса джантата на заварчик. Каза ми и че в АЕЦ ползват такъв течен метал. Незнам, но ще послушам съвета на колегата, че ми омръзна да се занимавам с джантата.

        Коментар

        Working...
        X