колега, и аз имам същата кола абсолютно, и да ти кажа явно нещо не е наред със твоя съединител Аве като слушам какво обясняваш всичко е някак странно. Първо съединителя не може да се сложи накриво, той си влиза точно на мястото, и даже да не е използвал дорник, може да е използвал дръжктата на тресчотката, то не е толкова трудно да се центрова. Освен това първичния вал от скоростната кутия минава през съединителя така че щом е сглобена колата значи не е накриво. Второ или онзи калпак е сложил аксиалния лагер наобратно което е вазможно (особенно ако не е внимавал като е разглобявал), или е сложил съединителя наобратно (което по принцип е трудно но не и невъзможно), или имаш проблем със жилото (казваш там некви подложки ....звучи ми странно), А и вилката би следвало да не можеш да я мърдаш на ръка все пак там си има доста силни пружини. Еми като решиш проблема, пиши, и успех
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко въпроса във връзка с новата ми темпра
Collapse
X
-
СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
-
напълно изключвам проблем с жилото, всичко по него е оригинално, даже самото жило е ново. подложките са били фантазия на болния ми мозък :D . убеден ли си, че аксиалния лагер може да бъде сложен наобратно, по принцип като знам фиат как правят нещата се застраховат от такива неща дори при елементарни елементи, камо ли при съединителя? имам един отвор отгоре за охлаждане през него мога да позатегна болтовете като я бутам на 5 напред-назад. въобще някой знае ли може ли самия съединител да е наобратно монтиран /ебаси калъфа тоя ако го е сложил наобратно/Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
еми аз сменях съшо съединител, и то по принцип не би следвало да се обърка ама при тебе има нещо, дето не е в час, така че..........а като сменя съединителя и двата диска ли смени..... защото може да не наред нещо със притискателния диск, ама ако си сменил всичко значи би трябвало да е ок., защото там единия диск се намира на едно слънце му викат и има едни пружини....ама то всичко си е капсуловано, и като натиснеш съединителя аксиалния лагр натиска това слънце и съединителя отделя, то е много просто и хитро измислено(и е така при всички коли) ако нещо не е наред със лъчите на слънцето, би могло да имаш малък ход, и тва е друго не се сещам, останалото е регулировка на жилото. Ама това за лъчите на слънцето за да го разбереш ще трябва да сваляш скорости ииииибаси случая пиши какво е излязло накрая, и си поиграй със жилото още малкоСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
абе всичко комплект смених. аксиален лагер, огледален диск и феродов чистак бърсак сложих. нямам идея какво е, важното е че на високи ми приплъзва много и то. явно няма да мога си разреша проблема тук, а ще трябва да го отворя еми мерси за помощта все пакLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
еми колега направо колата ти ми даде шах , дане би да ти е некво скапано менте феродото на диска, и всеки случай си смени майстора като го ремонтираш, и пиши какво е излязлоСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
phoenix написа:еми колега направо колата ти ми даде шах , дане би да ти е некво скапано менте феродото на диска, и всеки случай си смени майстора като го ремонтираш, и пиши какво е излязлоLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Orcinus
Re: Нвколко въпроса във връзка с новата ми темра
Fiat 127 написа:Май първо се ходи в кат после в данъчното. Ти хубаво ще отидеш в даначното ама там искат талона да е на твое име за да ти впишат колата. Не знам аз понеже я внесох от чужбина на беше такаpakumba написа:Нотариуса /вече имам договор за покупко продажба/ ми каза че срока за данъ4ните е 2 месеца а за кат 10 работни дни или 2 седмици демек
Коментар
-
Re: Няколко въпроса във връзка с новата ми темпра
Paparac написа:Fiat 127 написа:Май първо се ходи в кат после в данъчното. Ти хубаво ще отидеш в даначното ама там искат талона да е на твое име за да ти впишат колата. Не знам аз понеже я внесох от чужбина на беше така
Коментар
-
Orcinus
Re: Няколко въпроса във връзка с новата ми темпра
Fiat 127 написа:А защо тогава аз отидох в КАТ без да съм ходил в данъчното и ми сложиха и номер и всичко? Минах първо през митницата и хоп в КАТ и после всичко си беше ОК. И после се сетих че трябва да се ходи до данъчното - след 3 месеца и нещо.
Коментар
-
колега какво се оказа със съединителяСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Re: Нвколко въпроса във връзка с новата ми темра
Paparac написа:Нотариусът ти е бил шматка. Данъчните имат срок 2 месеца, но КАТ не знам да имат срок! Аз лично отидох един-два месеца, след като си я зачислих колата в данъчното.
Коментар
-
ето, че малко по малко реших някои проблеми, но с някои не успявам да се справя. за да не отварям нова тема ще се опитам да ми помогнете тук. има доста неща, затова който има каквото и да е идея по който и да е въпрос моял да сподели. благодаря ви отсега. колата е фиат темпра 1.6 моно инжекция има си и обикновена газова1. откакто съм я взел колата не работи на бензин. трябва ли когато дам на контакт да се чува жуженето както на пълните инжекции? при мен не се чува , понеже знам че това е често срещано при темпра се насочвам към изгоряла помпа. откъде да започна с проверката- до инженцията не стига бензин това е ясно-махал съм маркуча откъдето влиза бензина, но няма и капка. проверил съм бушоните под оново малко капаче до инжекциона, 2 по 10 ампера са и са здрави. има и 2 релета, не знам как да ги проверя, но и не знам кое за какво е и какво всъщност прави, дали е възможно да прекъсне съвсем захранването или е за регулиране на някакви налягания и т.н. не съм особенно наясно с инжекционните система, затова извинете незнанието и лаическите въпроси. 2. също откакто съм я взел тази кола на ниски обороти не върви. под не върви имам предвид ама хич не върви, гуми не може да превърти посмътно, дори в началото и по бурдюри трудно се катереше . в деня, когато я взех направих едно извънградско по витиня, ами тя едва се качи. под 3200-3400 оборота няма никакви силички. наложи ми се нагоре по баирите дори 2 скорост да включвам. над тези 3200-3400 оборота изведнъж се отпушва, все едно се включва турбо. то просто се усеща до тези обороти как се мъчи, как е запушена. вдигне ли обороти обаче направо излита. залепя те за седалката колкото и смешно да е за 1,6, но съм очарован как дърпа на високите. мислях си че е от запушен въздушен филтър, мембрани на изпарител, лоша центровка на същия изпарител. всичко в комплект би могло спокойно да доведе до този ефект. смених филтъра, сложих нов изпарител брц/стария наистина си беше заминал и то доста/, направих реглаж на газовата, проверих всички вакууми и ги стегнах, смених някои маркучи. всичко, което аз съм направил е читаво със сигурност. наистина колата се пооправи малко, вече бурдюрите не са й проблем , но все още не мога да завъртя гуми при тръгване, не мога да потегля по-бързичко, за да се изнеса от кръстовище. на високи още по-добре тръгна, обаче не е възможно да върви така на ниски, все едно до 3400 оборота съм дръпнал ръчна. насочил съм се към неправилно зацепен ангренаж, как да проверя дали всичко е наред с него? мерил съм го по срещите със стробоскопна лампа, ами белега си идва уж на място, но честно не й вярвам много на тази лампа, пък и ако е изместен с 1 или 2 зъба не знам доколко бих могъм АЗ да го забележа с тази лампа. аванса се командва от компа, не мога да го мърдам, сменил съм капачката и кабелите, но това не поради тези съображения-т.е. искам да кажа, че 99,9% не е проблем по тока, защото бих го усетил като прекъсване, неравномерна работа и т.н., пък и нямаше да не върви до едни обороти, а после да подивява. няма значение дали е студена или топла, все не върви. 3. реших доста проблеми по диг. табло, след смяна на кабелите на свещите спря да мига и да се нулира постоянно. обаче има и един друг проблем/писъм съм по него, но нямаше идеи как да го реша/- километражчето, което мери колко км съм минал винаги мери до 3,9 км. стане ли 4.0 км и показва само черти. тук ме посъветвахте да проверя чипчето вътре ала-бала, но дали не може да е нещо друго? масите съм почистил, + совете също, няма никакви токови удари вече по таблото4. чистачките ми вдигат много шум, като достигнат крайно горно положение. отворих и видях причината- тези пластмасови измишльотини, които са на края на лостчетата. видях, че се махат и предполагам се сменят. намират ли се и да не е само в александър ауто за 40 кинта например 5. като почти всяка темпра нямам централно отзад. т.е. машинките не бачкат. като закачих кабелите видях, че могат да заключват, обаче с отключването имат проблем. хърка мърка все едно има износено зъбно колело. не ми се занимава да ги отварям, понеже са капсуловани пък и не си заслужава губенето на време. мисля да си купя от конрад някакви универсални имало? така ли е и на каква цена са, понеже аз пак за темпра машинки не искам да слагам ще стане същото. има още няколко дребни неща, но по-натам. благодаря на всеки, който пише нещо полезно тук.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
ами аз само по т.4 мога да се включа мойте пера се бяха поизмъкнали и удряха някъде горе по капака сменят се само перата, но не разбрах дали струват 11 или 20лв. от тогава не тракат, да не говорим че много добре започнаха да чистят не намерих по бензиностанци... във варна има един италиянец, от него си взех. Champion е марката. внимавай като ги вземеш. 2те пера не са еднакви, едното е за шофьорската страна, и има значение горен/долен край. Означени са самите ленти, просто внимавай. Че аз пипам по-бързо от колкото мисля и после дълго трябваше да гледам кое - къде.Съвет... имам същата темпра. Като видях маслото на хидравликата че е черно и реших да го сменя. Изненадващо изчезнаха 2-3 проблема вкл. едно тракане/стържене на предницата при по-остър завой.За прехвърлянето предполагам вече си разбрал как стоят нещата. Задължително застраховка гражданска на твое име. Първо в КАТ. Аз си носех всички документи, защото не знаех за кой от тях ще ме върнат След това ходих в данъчното да я запиша на мое име. Важното е само предният собственик да я е отчислил преди да отидеш. погледни тази тема:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=5999Fiat Tempra, 1.6, 1991
Коментар
-
благодаря за включването, колежке. при мен обаче проблема не е в никакъв случай с перата, просто има едни пласмасови фтулки, които е нормално да се износят и самите рамена почват да имат луфт от порядъка на 4-5-6 см . иначе си права- и аз забелязвам че понякога със смяната на 1 нещо се оправят няколко :DLancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар