Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса във връзка с новата ми темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Няколко въпроса във връзка с новата ми темпра

    Здравейте, купих си наскоро темпра 1,6ми с катализатор, та имам доста въпроси. ще бъда благодарен ако получа отговор на повечето:1. имам някакво странно стържене, обикновено като превключа от 3 на 2 скорост. като съм на скорост/която и да е/ и натисна лоста леко на дясно или на ляво отново се чува. все едно лостовата система се допира до нещо въртящо се, но нямам идея какво може да е. подозирам да не би да се допира до двуцевката на гърнето. в тази връзка питах за ремонтния комплект за лостовата система има и някви лагерчета в него, те закъде са и мога ли сам да се справя с подмяната на фтулките на скоростните лостчета?2. възможно ли е при тръгване, особенно по-рязко да ми "притрепера" предницата от тампони на стабилизиращата щанга? бившия собственик така ми го обясни ама нещо не ми се вярва3. нещо не ми бачка моно инжекцията. не отваря, за да впръска бензин. има един куплунг, който влиза в нея. не съм мерил все още дали дава някакви сигнали. замислил съм да сменя направо цялата моно инжекция с карбуратор- ще паснат ли на колекторите дупките на карбуратора ако е от същата темпра 1,6, но не инжекция , а карб? и колко струва един такъв при италиано напраимер?и въобще идеално ли ще пасне или ще трябва да си играя да преправям жила ала-балаами засега е това, ако някой ми каже и колко ще ми струва прехвърлянето в кат ще е идеално. колата е с новите номера. благодаря на всички и лека!
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    #2
    Re: Нвколко въпроса във връзка с новата ми темра

    pakumba написа:
    ами засега е това, ако някой ми каже и колко ще ми струва прехвърлянето в кат ще е идеално. колата е с новите номера. благодаря на всички и лека!
    Прехвърлянето в КАТ ще ти излезе около 30 лв., след като номерата са ти нови. Ще сменяш само талон, за да стане на твое име. Преди това обаче трябва да си я прехвърлиш на твое име пред нотаруис. Таксата там е 18 лв., които се плащат за самата услуга на нотариуса. Плащаш обаче и процент от застрахователната стойност на колата, а застрахователна стойност трябва да ти я издадат в съответната компания. Аз като прехвърлях моята стария и собственик уред без пари колата да се пише, че струва 300 лв. в една компания. Процентът, начислен върху тази сума, беше незначителен. Вече не става номера от преди години да кажеш, че сте се разбрали за 200 лв. да купиш колата, трябва независима оценка.А, и още нещо, преди да отидеш в КАТ трябва колата да бъде отчислена пред съответната данъчна служба в София и да бъде зачислена на твое име. Та от данъчното ще ти дадат бележка, с която отиваш в КАТ. Аз например трябваше да си сменям личната карта, тъй като по документи съм от Кюстендил, но живея и работя в Благоевград, плюс това и колата е с благоевградски номер. Та ако исках да си запазя номера трябваше да си сменя местожителството, така да се каже, с благоевградско. Иначе трябваше колата да я карам в Кюстендил и да сложа кюстендилски номера. И сетете се после полицаите в Благоевград какво щяха да ме правят като ми мернат номер, започващ с "КН".

    Коментар


      #3
      ами и аз съм по същия начин. живея в сф обаче не съм си сменил жителството и за да запазя номера трябва да си сменя личната карта. за това няма проблем ама сигурен ли че трябва 1 да я зачисля в данъчното на мое име? нотариуса /вече имам договор за покупко продажба/ ми каза че срока за данъ4ните е 2 месеца а за кат 10 работни дни или 2 седмици демек. та това ме навежда на мисълта, че просто трябва да ида сега в кат да я прехвърля на мое име по талон и после мога да ида в данъчните. иначе стаа мноо кофти и супер тъпо срока в данъчното да е 2 месеца, а в кат 10 дена и да трябва първо в данъчните да я прехвърля? не бих се учудил де
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #4
        Re: Нвколко въпроса във връзка с новата ми темра

        pakumba написа:
        2. възможно ли е при тръгване, особенно по-рязко да ми "притрепера" предницата от тампони на стабилизиращата щанга? бившия собственик така ми го обясни ама нещо не ми се вярва3. нещо не ми бачка моно инжекцията. не отваря, за да впръска бензин. има един куплунг, който влиза в нея. не съм мерил все още дали дава някакви сигнали. замислил съм да сменя направо цялата моно инжекция с карбуратор- ще паснат ли на колекторите дупките на карбуратора ако е от същата темпра 1,6, но не инжекция , а карб? и колко струва един такъв при италиано напраимер?и въобще идеално ли ще пасне или ще трябва да си играя да преправям жила ала-бала
        Аз съм с карбуратор,съответно с газова уредба.Управлението на карбуратора е с две жила-смукач и газ.Съответно и въздушния филтър е специфичен като куплиране.Карбуратора ми е "вебер 32/34 тлде 23". Относно притреперването виж дали съединитела е добре регулиран.
        Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

        Коментар


          #5
          Re: Нвколко въпроса във връзка с новата ми темра

          Май първо се ходи в кат после в данъчното. Ти хубаво ще отидеш в даначното ама там искат талона да е на твое име за да ти впишат колата. Не знам аз понеже я внесох от чужбина на беше така
          Темпра 1,6 i.e. 1994г. 853C1000 LPG
          Някога в миналото караше Фиат 127 1983г. 127A6.054
          Совалката средно на LPG
          Отишъл в затвора, попаднал на хора и станал човек

          Коментар


            #6
            Re: Нвколко въпроса във връзка с новата ми темра

            alex12 написа:
            pakumba написа:
            2. възможно ли е при тръгване, особенно по-рязко да ми "притрепера" предницата от тампони на стабилизиращата щанга? бившия собственик така ми го обясни ама нещо не ми се вярва3. нещо не ми бачка моно инжекцията. не отваря, за да впръска бензин. има един куплунг, който влиза в нея. не съм мерил все още дали дава някакви сигнали. замислил съм да сменя направо цялата моно инжекция с карбуратор- ще паснат ли на колекторите дупките на карбуратора ако е от същата темпра 1,6, но не инжекция , а карб? и колко струва един такъв при италиано напраимер?и въобще идеално ли ще пасне или ще трябва да си играя да преправям жила ала-бала
            Аз съм с карбуратор,съответно с газова уредба.Управлението на карбуратора е с две жила-смукач и газ.Съответно и въздушния филтър е специфичен като куплиране.Карбуратора ми е "вебер 32/34 тлде 23". Относно притреперването виж дали съединитела е добре регулиран.
            треперенето го оправих-тампон на двигател 25 камъка струваше. като си с карбуратор я кажи как ти върви колата, мяота ли не върви или просто аз понеже слизам от крома 2.0 и ми се струва, че не върви? по витиня на баирите онзи ден 2 човека и празна чак 3 трябваше да вкарвам много зле върви, дали ще си е така или моите настройки не са наред?с колко качваш витиня и налага ли ти се да сменяш 5-тата предавка?
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #7
              Върви перфектно и на бензин и на газ.Пробвал съм я доста натоварена при включване в движението на път който е с предимство -просто набира без проблем.Извън София по-малко карам.Според мен всеки карбуратор си е настроен за двигателя.Самите жигльори са с друго сечение.Не знам при Италианеца дали има карбуратори?
              Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

              Коментар


                #8
                абе би трябвало да има ако там няма не знам къде. ок мерси за помощта, като й сложа карб може да те скъсам някъде майтап си правя да не се разсърдиш
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  #9
                  а забравих, на теб колко ти лапа вътре и извън?-за газ говоря
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #10
                    като гледам и съединител ще се наложи да сменям, защото си е пътник. кажете в софия къде са най-добрите цени, пратих на хит ко лс, но искам да се информирам и тук как са по магазините. къде да търся най-добрите цени? не искам саш или някви такива супер марки, търся най-ниската цена.мерси предварително надявам се на бързи отговори та да знам какво да правя утре
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      #11
                      pakumba написа:
                      като гледам и съединител ще се наложи да сменям, защото си е пътник. кажете в софия къде са най-добрите цени, пратих на хит ко лс, но искам да се информирам и тук как са по магазините. къде да търся най-добрите цени? не искам саш или някви такива супер марки, търся най-ниската цена.мерси предварително надявам се на бързи отговори та да знам какво да правя утре
                      в евро 07 е тънко макар че е със съмнително качество
                      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                      UNO 1.0 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        дай някакъв координат, за софия ли става въпрос
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          #13
                          намерих ги. а по принцип дава ли се някаква гаранция за съдинител
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            pakumba написа:
                            а забравих, на теб колко ти лапа вътре и извън?-за газ говоря
                            През зимата в София -около15/100,преэ лятото 12-13.На дълък път под 8/100,не знам точно.
                            Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                            Коментар


                              #15
                              alex12 написа:
                              pakumba написа:
                              а забравих, на теб колко ти лапа вътре и извън?-за газ говоря
                              През зимата в София -около15/100,преэ лятото 12-13.На дълък път под 8/100,не знам точно.
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар

                              Working...
                              X