Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса във връзка с новата ми темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Pakumba,относно напрежението на помпата положението е следното/при мен/-след като включа на контакт,помпата работи около 5 сек. и изключва.Тя се командва от ЕКУ-то.Затова не можеш да измериш нищо върху нея.Когато запалиш,тя заработва непрекъснато.И аз имах големи проблеми с помпата,но след като си поръчах от hit-co и си я монтирах,нямам грижи .И още нещо-не чукай по капачката с щанга.Намери си една букова дъсчица и пробвай с нея.Иначе ще си търсиш капачка.Ако имаш проблеми-обади се-моята помпа /старата/съм я свалял поне 5 пъти,така,че с удоволствие ще ти помогна с каквото мога.Поздрави
    Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

    Коментар


      #62
      lu40 написа:
      Pakumba,относно напрежението на помпата положението е следното/при мен/-след като включа на контакт,помпата работи около 5 сек. и изключва.Тя се командва от ЕКУ-то.Затова не можеш да измериш нищо върху нея.Когато запалиш,тя заработва непрекъснато.И аз имах големи проблеми с помпата,но след като си поръчах от hit-co и си я монтирах,нямам грижи .И още нещо-не чукай по капачката с щанга.Намери си една букова дъсчица и пробвай с нея.Иначе ще си търсиш капачка.Ако имаш проблеми-обади се-моята помпа /старата/съм я свалял поне 5 пъти,така,че с удоволствие ще ти помогна с каквото мога.Поздрави
      здрасти, нещо не можем да се засечем с теб отново по срещите. благодаря ти за отговора, най-после някой да каже трябва ли да се чува или не тази помпа. ама аз вчера си я вързах директно към един акумулатор и не завъртя :D . аз проблеми нямам да си я сменя, обаче искам да съм 100% сигурен, че е от нея, не ми се сменя работеща помпа. както и да е почти съм убеден, че е изгоряла, обаче нещо друго ме притеснява- като и подавах ток направо от ак-тора не завъртя, но пък като допирах жицата до клемата и прескачаха искри-т.е. има някакъв вид консумация. интересна работа. за съжаление нямам мултицет да измеря има ли връзка вътре. мерси за предложеието за помощ. може би на следващата среща ще се възползвам. Доскоро
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #63
        хе хе хе и аз така пробвах и при мен искри..... накрая нали ти казвам като я свалих я отворих, голям зор ама с един пистолет за гореш въздух размекнах пластмасата и полека лека се отвори. Положението върте следното, ротора се развърта с мнооооо гообороти когато остане резервоара без бензин и се вдига вътре такава температура че всичко беше стопено лагерите на които се върти ротораса разположени в пластмасата и всичко беше стопено и ротора заварен с пластмаса.......включително и пластмасата дето е по самия ротор......така че 10000000000% е от помпата сменяй я и готово
        СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
        бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
        сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
        ИТАЛФЕСТ 2007

        Коментар


          #64
          ок значи и аз ще смянам помпа. благодаря на всички
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар

          Working...
          X