Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Няколко въпроса във връзка с новата ми темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    отново ще ви занимавам с моя съединител. след като има няма 2-3 000 км го смених с чисто нов комплект-лагер и 2 диска. съединителя ми си го регулирам уж от гайката, но както казах в някоя тема вече просто се променя дължината на хода на педала обаче си отделя на едно и също място- винаги прекалено горе и вече почна да се усеща, че приплъзва на високи обороти. някой има ли идея защо може да ги прави тези глупости? купен е от магазина на стамболийски, има си гаранция обаче не мога нищо да искам от когото и да е като не е установена причината. моля за някакви идеи
    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
    Fiat Bravo'97 1,6 16v
    Fiat Tempra'91 1,6 mono

    Коментар


      #17
      pakumba написа:
      отново ще ви занимавам с моя съединител. след като има няма 2-3 000 км го смених с чисто нов комплект-лагер и 2 диска. съединителя ми си го регулирам уж от гайката, но както казах в някоя тема вече просто се променя дължината на хода на педала обаче си отделя на едно и също място- винаги прекалено горе и вече почна да се усеща, че приплъзва на високи обороти. някой има ли идея защо може да ги прави тези глупости? купен е от магазина на стамболийски, има си гаранция обаче не мога нищо да искам от когото и да е като не е установена причината. моля за някакви идеи
      Като ми обясняваш проблема, все ме човърка мисълта ,че нещо по жилото не е регулирано.Като го пипаш има ли свобода на движение?Гледам, че има някакви пластмасови подложчици при шпилката за регулиране и всичко е доста хлабаво когато не е натиснат съединитела.Ако някъде задържа, не може да отпусне до край съединитела и той "заминава" бързо.
      Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

      Коментар


        #18
        alex12 написа:
        pakumba написа:
        отново ще ви занимавам с моя съединител. след като има няма 2-3 000 км го смених с чисто нов комплект-лагер и 2 диска. съединителя ми си го регулирам уж от гайката, но както казах в някоя тема вече просто се променя дължината на хода на педала обаче си отделя на едно и също място- винаги прекалено горе и вече почна да се усеща, че приплъзва на високи обороти. някой има ли идея защо може да ги прави тези глупости? купен е от магазина на стамболийски, има си гаранция обаче не мога нищо да искам от когото и да е като не е установена причината. моля за някакви идеи
        Като ми обясняваш проблема, все ме човърка мисълта ,че нещо по жилото не е регулирано.Като го пипаш има ли свобода на движение?Гледам, че има някакви пластмасови подложчици при шпилката за регулиране и всичко е доста хлабаво когато не е натиснат съединитела.Ако някъде задържа, не може да отпусне до край съединитела и той "заминава" бързо.
        Абе и аз стигнах до този извод, също забелязах, че на шпилката, преди вилката, където свършва кожуха на жилото има някакви подложки, подозирам, че те не позволяват на вилката да отиде максимално напред (да се зацепи добре съединителя). Иначе педала се движи нормално, не затяга никъде, но нормално ли е вилката да не мога да я помръдна на ръка въобще? Ти за познат ли си тази вилка може ли да затяга по някакъв начин въптре в кутията и така да ограничава зацепването?
        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
        Fiat Bravo'97 1,6 16v
        Fiat Tempra'91 1,6 mono

        Коментар


          #19
          Да не те е прекарал т.н. "майстор" и да е спестил новия притискателен диск!Да стискаме палци да е друга причината!Иначе вилката естествено трудно се мърда на ръка.
          Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

          Коментар


            #20
            няма такава опасност седях от 11 до 5 часа на главата му и го гледах в ръцете :D
            Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
            Fiat Bravo'97 1,6 16v
            Fiat Tempra'91 1,6 mono

            Коментар


              #21
              и все пак някой да има друго мнение?
              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
              Fiat Bravo'97 1,6 16v
              Fiat Tempra'91 1,6 mono

              Коментар


                #22
                pakumba написа:
                няма такава опасност седях от 11 до 5 часа на главата му и го гледах в ръцете :D
                Може някога да направим съпоставка на двете коли.
                Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                Коментар


                  #23
                  допреди малко се занимавах с него и установих, че проблема е отвътре когато отпусна съединителя, дори махнах въобще жилото разкачих за да е свободна вилката. обаче след като е уж докрай отпусната вилката мога на ръка да я дръпна още 2-3 см напред /към радиатора/. но си се движи на ръка, няма никакво съпротивление от пружините. жилото не я е ограничавало по никакъв начин. не знам дали е нормално това обаче дори и да я дръпна още на ръка няма ефект върху съединителя, вижда се от отвора за охлаждане отгоре, че не се прилепват повече дисковете. как го обясних мани мани.
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    pakumba написа:
                    допреди малко се занимавах с него и установих, че проблема е отвътре когато отпусна съединителя, дори махнах въобще жилото разкачих за да е свободна вилката. обаче след като е уж докрай отпусната вилката мога на ръка да я дръпна още 2-3 см напред /към радиатора/. но си се движи на ръка, няма никакво съпротивление от пружините. жилото не я е ограничавало по никакъв начин. не знам дали е нормално това обаче дори и да я дръпна още на ръка няма ефект върху съединителя, вижда се от отвора за охлаждане отгоре, че не се прилепват повече дисковете. как го обясних мани мани.
                    Сега говорих с един познат и той ми каза ,че такъв проблем е имал когато съединитела е монтиран накриво и не е центрован добре.Симптом е ,че буксува понеще не контактува по цялата повърхност все едно е износен.Лошото е че трябва да се разглобява отново.
                    Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                    Коментар


                      #25
                      alex12 написа:
                      pakumba написа:
                      допреди малко се занимавах с него и установих, че проблема е отвътре когато отпусна съединителя, дори махнах въобще жилото разкачих за да е свободна вилката. обаче след като е уж докрай отпусната вилката мога на ръка да я дръпна още 2-3 см напред /към радиатора/. но си се движи на ръка, няма никакво съпротивление от пружините. жилото не я е ограничавало по никакъв начин. не знам дали е нормално това обаче дори и да я дръпна още на ръка няма ефект върху съединителя, вижда се от отвора за охлаждане отгоре, че не се прилепват повече дисковете. как го обясних мани мани.
                      Сега говорих с един познат и той ми каза ,че такъв проблем е имал когато съединитела е монтиран накриво и не е центрован добре.Симптом е ,че буксува понеще не контактува по цялата повърхност все едно е износен.Лошото е че трябва да се разглобява отново.
                      ами то няма как да се монтира на криво бе колега той си влиза на вала и няма мърдане общо взето поне на уното е така, сам си го сменях и съм запознат с процедурата
                      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                      UNO 1.0 FIRE

                      Коментар


                        #26
                        Това ,което писах се е случило с един голф.Гледах схемите на съединитела в едно ръководство и там дават използването на центроващ дорник.Явно е обаче , че ламелите на съединитела при пакумба не притискат добре.То и няма много варианти за този проблем.При всички положения ще трябва да се отваря!
                        Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                        Коментар


                          #27
                          сигурно е това-накриво монтиран съединител. този педераст монтьора /да гледа цветята откъм корените и бял камък сянка да му пази дано/ се мъчи с тези 12 болтчета 1 час, но не е използвал нищо освен тресчотка. как точно изглежда този дорник, имате ли схема или ръководство за монтаж нещо такова? определно и аз започвам да стигам до извода с кривия монтаж, понеже там предполагам и половин милиметър играе роля.
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #28
                            Дават в ръководството за ремонти някакъв дорник,който влиза по малкия диаметър на феродовия диск.чакай да видя дали мога да пратя нещо.
                            Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                            Коментар


                              #29
                              прати на alexd4@abv.bg ако можеш. мерси за помощта адаш!
                              Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                              Fiat Bravo'97 1,6 16v
                              Fiat Tempra'91 1,6 mono

                              Коментар


                                #30
                                няма нужда от някъв супер спец инструмент аз използвах за дорник нещо като точилка да го центровам после със оста на скоростите се центрова окончателно , то ако не е центровано не можеш да монтираш скоростите защото няма никакви луфтове всичко влиза плътно така че аз залагам или на кофти центровка или на кофти части но все пак не мога да бъда сигурен на 100%
                                TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
                                UNO 1.0 FIRE

                                Коментар

                                Working...
                                X