Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем или сръботване със чисто нов съединител

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем или сръботване със чисто нов съединител

    като го изфорсирам в движение (дам малко по бързо газ) пример трета предавка около 40-50 км 20000 об,оборотите скачат изведнъж през няколко стотин пример 2500-26000 об(все едно си натиснал педала на съединителя и се натиска газта),някак си боксува съединителя и след около няколко секунди колата започва да ускорява (да зацепва)не веднага както би трябвалоне се случва всеки път ,в началото когато беше сложен съединителя се случваще често в момента е на около 500-600 км някакви идеи успокоите ме по някакав начин че е нормално съединителя е ап колата фиат браво 1.6 16 103 коняЕи тъкмо се зарадвах на новата придобивка и маи пак големи ядове ще бера

    #2
    неправилен съединител...не добре монтиран съединител...
    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
    Kawasaki ER-6n'2012

    Коментар


      #3
      можеби още уляга... ако ти го прави все по рядко ще се оправиОтиди обаче при човека, който ти го е монтирал да го регулира и да го види!
      Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
      части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
      части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
      тел. 0883437022

      Коментар


        #4
        Не е нормално да се държи така нов съединител. Няма такова улягане отначало да приплъзва, а след това да не приплъзва, по скоро отначало трябва да зацепва по рязко, а не да приплъзва. Върни се при майстора да го оправи и то безплатно.
        FIAT PUNTO 1.7 TD
        CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

        Коментар


          #5
          Rezko написа:
          можеби още уляга... ако ти го прави все по рядко ще се оправиОтиди обаче при човека, който ти го е монтирал да го регулира и да го види!
          прави го все по рядко,в началото беше много често маслото в скоростите е някакво гадно то може ли да има такова влияние?

          Коментар


            #6
            А къде ти отделя съединителя като гледаш педала? Ако е горе трябва да се охлаби малко да дойде около средата, може и малко под нея. Но ако не му разбираш по-добре върви при майстора той знае кво да направи. Не е от маслото.
            FIAT Punto ELX /1.6 / 90HP ГИ LOVATO EASY FAST

            Коментар


              #7
              Може да е до настройка на жилото на съединителя.(Не знам на Бравото как е,но на Пунто трябва да се развие контрагайката,за да отделя съединителя по-ниско).

              Коментар


                #8
                marmil написа:
                А къде ти отделя съединителя като гледаш педала? Ако е горе трябва да се охлаби малко да дойде около средата, може и малко под нея. Но ако не му разбираш по-добре върви при майстора той знае кво да направи. Не е от маслото.
                отделя си ниско долу проблем с оделянето нямам,единствено с приплъзване при по рязко подаване на газ (обороти те изпреварват скоростомера)някои имал ли е този проблем?

                Коментар


                  #9
                  Преди това ти писах че не е нормално нов съединител да прави такива номера, още повече че отделя ниско долу, няма такава игра нов съединител отначало да се държи като износен и след това да се оправи. Според мен този диск с това държане няма да изкара дълго. От всичко това следва че или сменения съединител не е за тази кола или има за смяна и още нещо. Между другото какво смениха по съединителя, само феродов диск или всичко комплект? Когато съединителя отделя ниско долу по-скоро трудно ще превключва скоростите и в твоя случай ако се регулира да отделя по средата още повече ще приплъзва.
                  FIAT PUNTO 1.7 TD
                  CITROEN XSARA 1.8 16V VTS EXCLUSIVE

                  Коментар

                  Working...
                  X