здр,имам проблем с фиат браво 1.6 16 v,значи сменях клапани-3бр,повдигачи,и 2-та разпределителни вала(защото били износени),също така и ангренажен ремък и ролки,след ремонта,колата когато е студена пали без проблем и си държи обороти,но загрее ли малко гасне и не мога да запаля,изтине ли -пали отново ,стартера е проверен не е там проблема,а и валовете са 2-ра употреба,ако някой може да помогне
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
браво-студено пали,загрее малко-проблем
Collapse
X
-
Re: браво-студено пали,загрее малко-проблем
lenko_79 написа:здр,имам проблем с фиат браво 1.6 16 v,значи сменях клапани-3бр,повдигачи,и 2-та разпределителни вала(защото били износени),също така и ангренажен ремък и ролки,след ремонта,колата когато е студена пали без проблем и си държи обороти,но загрее ли малко гасне и не мога да запаля,изтине ли -пали отново ,стартера е проверен не е там проблема,а и валовете са 2-ра употреба,ако някой може да помогне
Коментар
-
Re: браво-студено пали,загрее малко-проблем
Развиваш две винтчета, изваждаш моторчето, и изчистваш това дето стърчи от него със парцал. Аз лично си помогнах с лакочистител, почистваш и леглото навътре където се монтира (всички чернилки трябва да се премахнат), всичко това ако искаш да си монтираш отново старото. След това го поставяш обратно без да затягаш много винтчетата и като вече си го затегнал, развиваш всяко винтче с половин оборот. Влизаш в колата и даваш 5-6 пъти на контакт без да палиш. След това завиваш всяко винтче с по четвърт оборот и пак даваш 5-6 пъти на контакт. После си затягаш винтчетата добре. Това с контакта се прави, за да се напасне моторчето само в леглото си. (От ръководството на Хайнес съм го прочел.) След това трябва да се откачи минуса на акумулатора за 15мин., закачаш минуса отново, запалваш колата и я оставяш да работи на празен ход 10-тина минути и я гасиш. След това вече палиш и си я караш. Идеята на това е ЕКУ-то да влезе в режим на самообучение.. Това което съм описал колега, е начина на монтаж, ако моторчето ти изглежда като на снимката (като при 1.6/16V или 1.8/16V). Защото например при 1.4/12V е с друга конструкция. За другите модели незнам.
Коментар
-
Re: браво-студено пали,загрее малко-проблем
mihr написа:lenko_79 написа:здр,имам проблем с фиат браво 1.6 16 v,значи сменях клапани-3бр,повдигачи,и 2-та разпределителни вала(защото били износени),също така и ангренажен ремък и ролки,след ремонта,колата когато е студена пали без проблем и си държи обороти,но загрее ли малко гасне и не мога да запаля,изтине ли -пали отново ,стартера е проверен не е там проблема,а и валовете са 2-ра употреба,ако някой може да помогне
Коментар
-
Доста често се случва при повреден датчик на коляновия вал колата да гасне, има доста случаи във форума на подобен проблем. Бих предложил първо да се смени проблемният датчик, и чак после да се следи дали гасне в движение и да се сваля МПХ. (Малко допълнение, офтопик: Не винаги датчика на коляновия вал е датчик на Хол, но това важи за други модели двигатели)
Коментар
-
pugsy написа:Коляновия вал е долу нали така,къде зад ангренажа от долу има датчик,от горе има фазов датчик който се намира зад ангренажното колело,сигурно за него говориш
Коментар
-
ogi28b написа:Доста често се случва при повреден датчик на коляновия вал колата да гасне, има доста случаи във форума на подобен проблем. Бих предложил първо да се смени проблемният датчик, и чак после да се следи дали гасне в движение и да се сваля МПХ. (Малко допълнение, офтопик: Не винаги датчика на коляновия вал е датчик на Хол, но това важи за други модели двигатели)
Коментар
-
Не правиш разлика м/у теория и практика. Казах, че може да е от датчика на КОЛЯНОВИЯ вал, не съм майстор споделям теорията която съм чел по форумите. А за реалния проблем, трябва майстор който да го диагностицира и отстрани. За МПХ му писах на колегата защото смяната му е елементарна и може да го провери с приятелско моторче, но никой няма да ти даде да му свалиш датчика на коляновия вал. А може и да са куп други неща навярно, така че си трябва майстор който да разбира. Елементарно Уотсън :D Успех
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар