Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

браво-студено пали,загрее малко-проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    браво-студено пали,загрее малко-проблем

    здр,имам проблем с фиат браво 1.6 16 v,значи сменях клапани-3бр,повдигачи,и 2-та разпределителни вала(защото били износени),също така и ангренажен ремък и ролки,след ремонта,колата когато е студена пали без проблем и си държи обороти,но загрее ли малко гасне и не мога да запаля,изтине ли -пали отново ,стартера е проверен не е там проблема,а и валовете са 2-ра употреба,ако някой може да помогне

    #2
    кола

    ако ремонта е направен като хората другото е датчик
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Re: браво-студено пали,загрее малко-проблем

      lenko_79 написа:
      здр,имам проблем с фиат браво 1.6 16 v,значи сменях клапани-3бр,повдигачи,и 2-та разпределителни вала(защото били износени),също така и ангренажен ремък и ролки,след ремонта,колата когато е студена пали без проблем и си държи обороти,но загрее ли малко гасне и не мога да запаля,изтине ли -пали отново ,стартера е проверен не е там проблема,а и валовете са 2-ра употреба,ако някой може да помогне
      Здравей колега. За трудното палене като загрее, доста често се споменава датчика на коляновия вал или датчик на запалването или датчик на Хол (едно и също било). А за гасненето може да е и от МПХ - моторче за паразен ход (стъпково моторче). То се сменя лесно но е скъпичко, затова пробвай с моторчето на някой приятел със същата кола. Ако решиш да го сменяш трябва да се направят някои важни неща и ако искаш да го правиш ми пиши на ЛС. Датчика на кол. вал се сменял много трудно защото е зад ангренажния ремък. Но тези проблеми са само хипотези и трябва да си го провериш в КОМПЕТЕНТЕН сервиз и майстор. Успех

      Коментар


        #4
        Re: браво-студено пали,загрее малко-проблем

        mihr написа:
        ако искаш да го правиш ми пиши на ЛС.
        Другите с подобни проблеми нямат ли право да знаят тези неща? Защо да ти пише на ЛС? Използвайте темата, за да сте в помощ на другите.

        Коментар


          #5
          Re: браво-студено пали,загрее малко-проблем

          Развиваш две винтчета, изваждаш моторчето, и изчистваш това дето стърчи от него със парцал. Аз лично си помогнах с лакочистител, почистваш и леглото навътре където се монтира (всички чернилки трябва да се премахнат), всичко това ако искаш да си монтираш отново старото. След това го поставяш обратно без да затягаш много винтчетата и като вече си го затегнал, развиваш всяко винтче с половин оборот. Влизаш в колата и даваш 5-6 пъти на контакт без да палиш. След това завиваш всяко винтче с по четвърт оборот и пак даваш 5-6 пъти на контакт. После си затягаш винтчетата добре. Това с контакта се прави, за да се напасне моторчето само в леглото си. (От ръководството на Хайнес съм го прочел.) След това трябва да се откачи минуса на акумулатора за 15мин., закачаш минуса отново, запалваш колата и я оставяш да работи на празен ход 10-тина минути и я гасиш. След това вече палиш и си я караш. Идеята на това е ЕКУ-то да влезе в режим на самообучение.. Това което съм описал колега, е начина на монтаж, ако моторчето ти изглежда като на снимката (като при 1.6/16V или 1.8/16V). Защото например при 1.4/12V е с друга конструкция. За другите модели незнам.
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            Re: браво-студено пали,загрее малко-проблем

            mihr написа:
            lenko_79 написа:
            здр,имам проблем с фиат браво 1.6 16 v,значи сменях клапани-3бр,повдигачи,и 2-та разпределителни вала(защото били износени),също така и ангренажен ремък и ролки,след ремонта,колата когато е студена пали без проблем и си държи обороти,но загрее ли малко гасне и не мога да запаля,изтине ли -пали отново ,стартера е проверен не е там проблема,а и валовете са 2-ра употреба,ако някой може да помогне
            ...... Датчика на кол. вал се сменял много трудно защото е зад ангренажния ремък.....
            На коляновия или на разпределителния ???И според мен за НЕ паленето на двигателя,няма кой знае колко общо МПХ.Виж някой познат ако има някоя виза да я закачи докато го има проблема.

            Коментар


              #7
              Re: браво-студено пали,загрее малко-проблем

              Ето ги, някои от нещата съм го прочел във форума, други пък са от мен. Успех на всички

              Коментар


                #8
                Re: браво-студено пали,загрее малко-проблем

                На коляновия

                Коментар


                  #9
                  Коляновия вал е долу нали така,къде зад ангренажа от долу има датчик,от горе има фазов датчик който се намира зад ангренажното колело,сигурно за него говориш

                  Коментар


                    #10
                    Доста често се случва при повреден датчик на коляновия вал колата да гасне, има доста случаи във форума на подобен проблем. Бих предложил първо да се смени проблемният датчик, и чак после да се следи дали гасне в движение и да се сваля МПХ. (Малко допълнение, офтопик: Не винаги датчика на коляновия вал е датчик на Хол, но това важи за други модели двигатели)

                    Коментар


                      #11
                      pugsy написа:
                      Коляновия вал е долу нали така,къде зад ангренажа от долу има датчик,от горе има фазов датчик който се намира зад ангренажното колело,сигурно за него говориш
                      Значи аз там не съм пипал и не съм запознат с него. Къде точно се намира незнам, знам че така се казва. Само за стъпковото моторче знам че всичко това което пише съм го правил.

                      Коментар


                        #12
                        ogi28b написа:
                        Доста често се случва при повреден датчик на коляновия вал колата да гасне, има доста случаи във форума на подобен проблем. Бих предложил първо да се смени проблемният датчик, и чак после да се следи дали гасне в движение и да се сваля МПХ. (Малко допълнение, офтопик: Не винаги датчика на коляновия вал е датчик на Хол, но това важи за други модели двигатели)
                        Незнам, но аз МПХ-то го свалям и монтирам новия с почистване на леглото му за 8-10 мин, а датчика със сигурност се монтира/демонтира за доста повече време. Пък и за една проба мисля че е по-лесно, това ми е идеята.

                        Коментар


                          #13
                          Еми дай тогава като не знаеш къде се намира да не подвеждаш колегата ,датчика който "чете" коляновия вал се намира горе долу по средата на блока.В описанието съм написал кой датчик за какво е.
                          Прикачени файлове

                          Коментар


                            #14
                            Не правиш разлика м/у теория и практика. Казах, че може да е от датчика на КОЛЯНОВИЯ вал, не съм майстор споделям теорията която съм чел по форумите. А за реалния проблем, трябва майстор който да го диагностицира и отстрани. За МПХ му писах на колегата защото смяната му е елементарна и може да го провери с приятелско моторче, но никой няма да ти даде да му свалиш датчика на коляновия вал. А може и да са куп други неща навярно, така че си трябва майстор който да разбира. Елементарно Уотсън :D Успех

                            Коментар

                            Working...
                            X