имам на няколко местра по боята кудето се отлепва на големи парчета лакаот какво се получава това и какво мога да направия аз ?мерси
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с лака на боята
Collapse
X
-
да не ходиш на безконтактно миене и да ги караш на автомивката да ти я мият с четки и после хубаво да я плакнат! Иначе няма оправяне - иска бояFiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
тел. 0883437022
-
Да и моето е на същото положение Особенно силно се люпи лака на тавана! точно както описва колегата-пада на големи парчета! Ще изчакам да се пообели още малко и ще го пръсна !Продават ли се още конвенционални бои ?Щото мисля да си го пръсна сам а с боя на водна основа доколкото знам трябва камера за да може да изсъхне базата преди нанасянето на лаковото покритиеLANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
chaveto написа:Иска лакиране. Детайла е пребоядисван и е направен колкото за продажбата на колата, нещо съвсем нормално.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Май и аз се включвам в групата. Имам силни подозрения че проблемът с лака идва от автомивките. Колата ми започва да се лющи където по принцип не би трябвало да има проблем - зад задното стъкло отгоре на колоната. Малко трудно колата да е била ударена там и поради това да е пребоядисвана. И въобще някой наясно ли е с какви препарати работят на автомивките. Аз вече се оглеждам за автомивка с течаща вода и никакви пръскалки високо налягане. И авто-шампоана аз да съм си го купил.Bravo 1.6 / 16
Коментар
-
И аз имам подозрение, че в повечето автомивки спомагат за унищожението на лака! Например безконтактното измиване... извинете, но представяте ли си, какво има в тези препарати, че мизериите от колата падат сами? Още повече, че едва ли има контрол на препаратите. В една автомивка в Суха река предлагат така нареченото "полиращо миене". То включва стандартно мокрене с пароструйка, минаване с гъба и препарат, миене, третиране с препарат от пулверизатор, миене, пак гъба и пак миене, подсушаване. Сигурно бях направил около 15 такива измивания, когато забелязах първото малко петънце на излющен лак върху предния капак. След половин година капака и тавана изглеждаха трагично на петна. Бях спрях този тип миене, но уви... В крайна сметка нещата се оправиха с пребоядисване на таван, капак, предните калници и едната колонка (другата бе с по-прясна боя от една щета). Бояджиите твърдяха, че този олющен лак не е оригиналният заводски, но аз и до ден днешен имам друго мнение по въпроса. Та... спасението е пребоядисване, колега. И то едва ли ще има, как да стане само с лак...Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар