Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с лака на боята

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с лака на боята

    имам на няколко местра по боята кудето се отлепва на големи парчета лакаот какво се получава това и какво мога да направия аз ?мерси

    #2
    да не ходиш на безконтактно миене и да ги караш на автомивката да ти я мият с четки и после хубаво да я плакнат! Иначе няма оправяне - иска боя
    Fiat Bravo 1.4 SX Klima, LPG ,Avansator, Xenon, high-end stereo
    части за 1.4 http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56320
    части за темпра http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=56318
    тел. 0883437022

    Коментар


      #3
      в повечето случаи е некачествен лак. губи се връзката между базата/металика/ и лака. както каза колегата- иска боя. сам нищо не можеш да направиш
      Мареа 1999 1.8i HLX

      Коментар


        #4
        Иска лакиране. Детайла е пребоядисван и е направен колкото за продажбата на колата, нещо съвсем нормално.

        Коментар


          #5
          Само с лак няма да стане.И боя ще трябва. С две думи, всички процедури за боядисване на детаил.
          Мареа 1999 1.8i HLX

          Коментар


            #6
            Да и моето е на същото положение Особенно силно се люпи лака на тавана! точно както описва колегата-пада на големи парчета! Ще изчакам да се пообели още малко и ще го пръсна !Продават ли се още конвенционални бои ?Щото мисля да си го пръсна сам а с боя на водна основа доколкото знам трябва камера за да може да изсъхне базата преди нанасянето на лаковото покритие
            LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.

            Коментар


              #7
              chaveto написа:
              Иска лакиране. Детайла е пребоядисван и е направен колкото за продажбата на колата, нещо съвсем нормално.
              Това не е задължително.Има доста голям брой автомобили, които са със слаб фабричен лак.За доказателство - загледай се в такава кола, за да видиш, че по тавана е паднал най-много лак. Това е защото там го пече слънцето най-много. Според теб дали ако колата е пребочдисвана ще се занимават да пребоядисват само тавана? :D
              == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp

              На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)

              Коментар


                #8
                Продават още от конвенциалните. по евтино и по бързо съхне. Може и на поляната да го пръснеш :D
                Мареа 1999 1.8i HLX

                Коментар


                  #9
                  Слав написа:
                  Според теб дали ако колата е пребочдисвана ще се занимават да пребоядисват само тавана? :D
                  Там където е имала забележки там е боядисвана, та ако ще и някое гърне да е.

                  Коментар


                    #10
                    Май и аз се включвам в групата. Имам силни подозрения че проблемът с лака идва от автомивките. Колата ми започва да се лющи където по принцип не би трябвало да има проблем - зад задното стъкло отгоре на колоната. Малко трудно колата да е била ударена там и поради това да е пребоядисвана. И въобще някой наясно ли е с какви препарати работят на автомивките. Аз вече се оглеждам за автомивка с течаща вода и никакви пръскалки високо налягане. И авто-шампоана аз да съм си го купил.
                    Bravo 1.6 / 16

                    Коментар


                      #11
                      И аз имам подозрение, че в повечето автомивки спомагат за унищожението на лака! Например безконтактното измиване... извинете, но представяте ли си, какво има в тези препарати, че мизериите от колата падат сами? Още повече, че едва ли има контрол на препаратите. В една автомивка в Суха река предлагат така нареченото "полиращо миене". То включва стандартно мокрене с пароструйка, минаване с гъба и препарат, миене, третиране с препарат от пулверизатор, миене, пак гъба и пак миене, подсушаване. Сигурно бях направил около 15 такива измивания, когато забелязах първото малко петънце на излющен лак върху предния капак. След половин година капака и тавана изглеждаха трагично на петна. Бях спрях този тип миене, но уви... В крайна сметка нещата се оправиха с пребоядисване на таван, капак, предните калници и едната колонка (другата бе с по-прясна боя от една щета). Бояджиите твърдяха, че този олющен лак не е оригиналният заводски, но аз и до ден днешен имам друго мнение по въпроса. Та... спасението е пребоядисване, колега. И то едва ли ще има, как да стане само с лак...
                      Frontera Sport, X20SE март 1998

                      Коментар


                        #12
                        И аз иамм сащия проблем!На тавана гледам че и на предния капак вече взе да осветлява! Значи само боядисване помага?

                        Коментар

                        Working...
                        X