Да и моето е на същото положение Особенно силно се люпи лака на тавана! точно както описва колегата-пада на големи парчета! Ще изчакам да се пообели още малко и ще го пръсна !Продават ли се още конвенционални бои ?Щото мисля да си го пръсна сам а с боя на водна основа доколкото знам трябва камера за да може да изсъхне базата преди нанасянето на лаковото покритие
Иска лакиране. Детайла е пребоядисван и е направен колкото за продажбата на колата, нещо съвсем нормално.
Това не е задължително.Има доста голям брой автомобили, които са със слаб фабричен лак.За доказателство - загледай се в такава кола, за да видиш, че по тавана е паднал най-много лак. Това е защото там го пече слънцето най-много. Според теб дали ако колата е пребочдисвана ще се занимават да пребоядисват само тавана? :D
== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Май и аз се включвам в групата. Имам силни подозрения че проблемът с лака идва от автомивките. Колата ми започва да се лющи където по принцип не би трябвало да има проблем - зад задното стъкло отгоре на колоната. Малко трудно колата да е била ударена там и поради това да е пребоядисвана. И въобще някой наясно ли е с какви препарати работят на автомивките. Аз вече се оглеждам за автомивка с течаща вода и никакви пръскалки високо налягане. И авто-шампоана аз да съм си го купил.
И аз имам подозрение, че в повечето автомивки спомагат за унищожението на лака! Например безконтактното измиване... извинете, но представяте ли си, какво има в тези препарати, че мизериите от колата падат сами? Още повече, че едва ли има контрол на препаратите. В една автомивка в Суха река предлагат така нареченото "полиращо миене". То включва стандартно мокрене с пароструйка, минаване с гъба и препарат, миене, третиране с препарат от пулверизатор, миене, пак гъба и пак миене, подсушаване. Сигурно бях направил около 15 такива измивания, когато забелязах първото малко петънце на излющен лак върху предния капак. След половин година капака и тавана изглеждаха трагично на петна. Бях спрях този тип миене, но уви... В крайна сметка нещата се оправиха с пребоядисване на таван, капак, предните калници и едната колонка (другата бе с по-прясна боя от една щета). Бояджиите твърдяха, че този олющен лак не е оригиналният заводски, но аз и до ден днешен имам друго мнение по въпроса. Та... спасението е пребоядисване, колега. И то едва ли ще има, как да стане само с лак...
Коментар