Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за ел. фарове

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за ел. фарове

    Преди няколко дни открих, че на моето типо "двувалка" има монтирана система за регулиране на фаровете. Естествено оказа се, че едната машинка виси отстрани (без да е монтирана).Накой може ли да ми каже, каъв е принципа на работа, защото от машинките излиза по една тръбичка ( което значи, че фаровете се управляват по хидравличен път) и влизат в общ блок, който също има извод за тръбичка, но липсва..?От къде се захранва тази система и по какъв начин мога да я запусна?
    FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

    #2
    хидравличен път?ГЛУПОСТИ!моторчета са,пич!

    Коментар


      #3
      sasco написа:
      хидравличен път?ГЛУПОСТИ!моторчета са,пич!
      МОТОРЧЕТА - ДА АМА НЕ!Само тръбички излизат от апаратите!
      FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

      Коментар


        #4
        Някъде бях пуснал и снимки на такова моторче ама нещо не мога сега да ги открия във форума моля някой да помогне с търсенето за да ги види колегата!
        Alfa Romeo 166 2,4 JTD
        Porsche 944 S2
        http://www.valmcrae.snimka.bg/
        http://vbox7.com/user:val_mcrae
        http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

        Коментар


          #5
          http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3142
          Прикачени файлове

          Коментар


            #6
            Колега, моето BRAVO няма ел.фарове, но преди карах една 190-ка и там регулирането на фаровете ставаше чрез подобни моторчета. Но те се управляваха посредством вакуум. Според мене и при другите автомобили може да е така, още повече че те откриваш "някакви тръбички". Ако съм помогнал ....
            PUNTO Selecta

            Коментар


              #7
              me_to_u написа:
              http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3142
              Благодарско че ги намери дано да помогнат на човека
              Alfa Romeo 166 2,4 JTD
              Porsche 944 S2
              http://www.valmcrae.snimka.bg/
              http://vbox7.com/user:val_mcrae
              http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net

              Коментар


                #8
                mi_ho написа:
                Колега, моето BRAVO няма ел.фарове, но преди карах една 190-ка и там регулирането на фаровете ставаше чрез подобни моторчета. Но те се управляваха посредством вакуум. Според мене и при другите автомобили може да е така, още повече че те откриваш "някакви тръбички". Ако съм помогнал ....
                Благодаря за бързите отговори!НАй-вероятно е да се управляват с вакуум, защото освен извод за тръбичка, други нямат (т.е. електрически). Двете тръбички се събират в един блок, който явно е разпределителя, но от там нататък работата става мътна - кой или какво управлява този вакуум - не ми е ясно..?!
                FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

                Коментар


                  #9
                  Моментален отговор:На задния си мист заедно с регулатора на задните спирачки трябва да имаш и един подобен вакумент регулатор който регулира височината на фаровете.. Особеното е че в повечето случай той не работи от доста дълго време, а освен това тръбиката минава по доната част на купето и е страшно чуплива с годините...

                  Коментар


                    #10
                    Capoeira написа:
                    Моментален отговор:На задния си мист заедно с регулатора на задните спирачки трябва да имаш и един подобен вакумент регулатор който регулира височината на фаровете.. Особеното е че в повечето случай той не работи от доста дълго време, а освен това тръбиката минава по доната част на купето и е страшно чуплива с годините...
                    Ясно! А този регулатор от къде се управлява?Все пак трябва да има някаква "електрика".
                    FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

                    Коментар


                      #11
                      Добре, колеги, вакум, регулатор .... А къде е копчето за нагоре надолу, аз такова нещо в типо не съм мяркал нийде :о)Да няма някъде скрита тръбичка в купето да се духа и да се засмуква ? :о)
                      Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

                      Коментар


                        #12
                        Регулатора отзад на моста създава вакум в зависимост от натоварването на оста, не е трудно да си го представиш..колкото по голямо е натоварването толкова по ниско ти ляга задницата толкова по нагоре ти бият светлините но регулатора повишава отрицателното налягане и сваля светлините надолу...

                        Коментар


                          #13
                          АААА, искаш да кажеш , май френд, че онзи регулатор да го прави автоматично за тебе, но не и ръчно от купето.Схванах идеята, на всички коли които имат такава регулация всичките си бяха с копчалъци от купето. :о)Сега ми се изясни ...
                          Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp

                          Коментар


                            #14
                            Capoeira написа:
                            Регулатора отзад на моста създава вакум в зависимост от натоварването на оста, не е трудно да си го представиш..колкото по голямо е натоварването толкова по ниско ти ляга задницата толкова по нагоре ти бият светлините но регулатора повишава отрицателното налягане и сваля светлините надолу...
                            Има смисъл във всичко това..Само дето още не съм легнал под колата да видя дали съществува този регулатор...
                            FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

                            Коментар

                            Working...
                            X