Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

И пак проблем с Бравото...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    И пак проблем с Бравото...

    Здравейте колеги, днес ходих на автомивка, измих зеленото ферари и проблема започна след като напуснах границите на петминутката в Хаджи Димитър.При запален двигател навивам волана надясно и при самото навиване се чува нещо като скърцане - аз го чувам като гума в метал. Наляво няма проблем. Първо си помислих - от водата, намокрило се е нещо и т.н. Но... 3-4 часа след мивката качвам се в колата и пак така, само че от време на време го прави и като навивам волана в двете посоки, и го прави когато си иска... Възможно ли е да са се пре... лагерите на тампоните на макферсъните или ще е нещо по-сериозно? Моля ви помагайте, за да знам дали е нещо сериозно или нещо лесно отстранимо.

    #2
    Колега погледна ли за хидравличното масло като за начало.
    Fiat punto 1,1
    Fiat bravo 1,6 16v
    Fiat bravo 2,0 20v
    Honda civic 1,5
    BMW e30 '84 150+hp Opel Omega B '98 116hp back to HGT, Peugeot 306, Astra F...

    Коментар


      #3
      не мисля че ше сме ти полезни за този проблем,както се разбира може да е от окачването или някоя пластмасова част да да опира някъде следствие на мивката,едва ли някои ше каже точно какво и е,Успех

      Коментар


        #4
        Благодаря колега, днес нямаше никакви проблеми. Може наистина нещо да се е намокрило и от това така.
        KrAs написа:
        Колега погледна ли за хидравличното масло като за начало.
        В интерес на истината не се сетих да го погледна(утре сутринта това е първата задача), но не ми направи впечатление волана да е по тегав или нещо подобно.
        Прикачени файлове

        Коментар


          #5
          Колега намокрил се е я шарнир, я кормилен накрайник.. спокойно и моите старите бяха така.. за 1 ден и нищо после няма да чуваш
          Fiat Bravo - НАЙ-БЪРЗИЯ с вариатор Powered By . . .
          Fiat Marea 1.6 16V - Not Powered By ... YET !
          Alfa Romeo 155 2.0 8v Twin Spark - в гаража ...
          Lancia Delta 1 HF 2.0 8v TURBO

          Коментар


            #6
            mitko85 написа:
            Благодаря колега, днес нямаше никакви проблеми. Може наистина нещо да се е намокрило и от това така.
            KrAs написа:
            Колега погледна ли за хидравличното масло като за начало.
            В интерес на истината не се сетих да го погледна(утре сутринта това е първата задача), но не ми направи впечатление волана да е по тегав или нещо подобно.
            не мисля че ше е от хидравликата,поне съм карал коли без хидравлична течност,и резултата е бил силен шум от хидравликата а на волана не се е усещало да върти трудно,дано сичко да се оправи.Успех

            Коментар


              #7
              Мерси, вече няма проблеми.

              Коментар


                #8
                а ще ни осветлиш ли какъв е бил проблема и как си го разрешил?
                "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                Коментар


                  #9
                  charlie написа:
                  а ще ни осветлиш ли какъв е бил проблема и как си го разрешил?
                  какво да те осветлява бе колега? намокрил нещо, после изсъхнало и вече проблем няма да е жив и здрав човека1.2. Потребителските постове трябва да показват респект към другите потребители. Гневни или оскърбителни постове няма да бъдат толерирани. Модераторски екип на fiat-bg.org
                  FIAT MAREA WEEKEND ELX TD100 98

                  Коментар


                    #10
                    Така и не разбрах какъв е бил проблема, важното е че се оправи.Колегата по горе го е написал.
                    nonamecrew написа:
                    Колега намокрил се е я шарнир, я кормилен накрайник.. спокойно и моите старите бяха така.. за 1 ден и нищо после няма да чуваш
                    п.п.1 Днес проверих нивото на всички течности по ферарито - няма мърдане, Бравото е бетон. Yellow_Flash_Colorz_PDT_07п.п.2 За гърнета съм, ориентировъчни цени, някой, някъде, нещо...?

                    Коментар


                      #11
                      От днес с нови гърнета, направо мърка. Обаче незнам от дъжда ли или не, но това скърцане пак се появи. Май ще се ходи на доктор
                      Прикачени файлове

                      Коментар


                        #12
                        Колко ти струваха гърнетата?

                        Коментар


                          #13
                          70 лева ми излезе комплект крайното гърне и това което е преди него. По принцип преди катализатора има и едно малко резонаторно, но майстора ми каза 4е може и без него. Работа 40 лева - об6tо 110, но днес отивам да махне катализатора, 4е не6то пак сме спънати.п.п. сори за символите, о6те нqмам кирилицаФорумът предлага възможност за писане на кирилица, извинението ти не се приема.Модераторски екип на fiat-bg.org

                          Коментар


                            #14
                            колега слагай резонатор на всяка цена понеже ако го няма гърнетата на зад изгарят по бързо пък и колата става по шумна без него
                            Ex: Alfa Romeo 156 1.8ТS
                            Ex: Fiat Bravo 1.4 12V 80 к.с.

                            Коментар


                              #15
                              Мерси за бързия отговор! Тъкмо ще проверя цените в Плевен, за да мога да се ориентирам щото и на мен последните две са ми за смяна!

                              Коментар

                              Working...
                              X