Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с паленето на Темпра

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с паленето на Темпра

    Здравейте! От близо седмица имам проблеми с паленето на Темпрата. Най-вече при студен двигател стартерът върти неравномерно и бавно. Като ръченица 1-2-3-ииииииииии, 1-2-3-ииииииииии, 1-2-3-иииииииииииииии. Спирам връщам контакта и 3-4 пробвания и запалва. Забелязал съм, че направо на газ пали по-лесно отколкото на бензин. По време на въртенето на стартера забелязвам, че лампите по таблото се опитват да гаснат. Случвало се е от време на време стартерът да зацикли, все едно че ми е паднал акумулаторът, но ток има и след 20-30 секунди като пробвам пак запалва. Симптомите преди това:-колата започваше да тресе на място, когато е студена, все едно, че някоя свещ не работи. (Наистина, имах една дефектна свещ подмених я и спря да трепери двигателя и волана, но трудното палене продължи). Но все пак ще проверя и остнаналите 2 свещи, които нямах време да погледна.-гаснене на неутрална скорост и трудно последващо запалване-бях допуснал въздух в охладителната система и сега проверявам при паленето дали няма някакъв датчик или защита, който да не позволява на автомобила да запали ако в охладителната система има въздух.-странното е, че проблемът не започна зимата или в дъждовните дни, а сухите пролетни дни - т.е. едва ли е от кабелите-много странно чисто нов акумулатор го зареждам всяка зима по 2-3 пътиОт какво предполагам, че може да е:- моля се само да не е от стартера- липса на добър контакт - едва ли през пролетта- проблем в свещите- въздух в охладителната система- смесване на газ и бензин- проблем с бензиновата помпа - нз дали тя подкачва, когато е на контакт или когато върти стартерът- некачествено гориво - някой възвратен клапан На някой от вас случвало ли се е нещо подобно?

    #2
    Колега имах темпра 1.6 mi датчик против за въздух в системата няма.Моята нямаше газ и пак не палеше веднага след завъртането 2-3 сек и тогава.Провери си централния кабел от бобината към делкото с мултицет съпротивлението не помня колко ома дрябваше да е 8-10 мисля беше.А за ръченицата съм сигурен че трябва да сваляш стартера.На лесно место е и лесно се сваля най вероятно едни втулки и четки и си готов.Успех с ремонта.

    Коментар

    Working...
    X