Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Защо прави вакум?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    charlie написа:
    niko_ymn, аз не казвам, че при теб, и/или при някой не му играят оборотите, а имах в предвид, че ако го прави то това не е нормално и, според мен, трябва да го проверите....
    аха, ок, ама само при вакум ми падат оборотите до изгасване- и аз не казвах, че заради него (наистина може да се провери да не е от нещо друго)
    Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
    http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

    Коментар


      #32
      колеги, прави вакуум защото има много въздух в резервоара :D :D :D . Я пълнете до капачката и отворете след малко да видим дали ще свисти :P поздрави

      Коментар


        #33
        Направо щеше ме засмуче веднъж, почти излезе вятър... :D :D :D
        Stilo 1.8 16V

        Коментар


          #34
          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

          Коментар


            #35
            И при мен има налягане след отваряне на капачката. Питах в един сервиз и ми казаха че не трябва да е така-защото след дълго каране може да се смачка резервоара от налягането-и ми казаха че много коли го имат тоя проблем и най ефективния начин е да пробия една малка дупчица на капачката да не се получава това налягане. Ама аз още не съм пробил-страх ме е да не прецакам механизъма за заключване на капачката. Просто не я стягам да може да излиза въздуха

            Коментар


              #36
              Deyan Marinov написа:
              Просто не я стягам да може да излиза въздуха
              Така не ти ли се изпарява бензина ?
              Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
              http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

              Коментар


                #37
                hit-ko написа:
                Тъкмо се канех да отговарям, че това не е вакуум а налягане и то идва от това, че системата е напълно затворена и в резервоара се вкаравт и бензиновите пари!За целта, има клапан който работи при определени условия!
                Mitko написа:
                @hit-koКъде се намира този клапан? Явно е масово срещан дефект това изпускане на въздух.
                Да, къде?
                Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                Коментар


                  #38
                  Аз съм с Мареа комби 1,6 - всеки път като отварям капачката на резервоара по бензинстанциите съска и дърпа въздух. Незная причината - моята капачка също е зелена - тя показва цвета на горивото
                  Fiat Tipo 1,6i.e.
                  Fiat Marea Weekend 1,6 ELX 16V

                  Коментар


                    #39
                    Съскането си е съвсем нормално явление.Ситемата работи под налягане, както работи и охлаждащата система на един автомобил.Там също съска
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар


                      #40
                      Пунто оргинална капачка със заключване, съска, приятел с пунто зелена без заключване не съска!
                      Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                      Втората......пак същата!
                      (_-_)______////_______(_-_)
                      Punto75-Вече на жената!
                      Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                      Коментар


                        #41
                        Ако няма вакум значи има проблем. Тук конструкцията не е като на Лада Така е направено за да може винаги да има вакум не налягане , изпаренията от резервара се изсмукват от двигателя. Бензиновата помпа е доста силна за да я затрудни този вакум който е в пъти по-голям от колкото при Лада. Клапана на капачката е доста силен. По този начин по-трудно се получава налягане , примерно при спиране в много топло време на напечения асфалт .Трудно ще стане разширение което да изпари бензинови пари , които от своя страна са доста опасни при много високи температури. Така че не се тревожете , нормално е да има вакум . Лошото е когато има налягане получено от температурно разширение тогава при отваряне навън от резервара ще излезат бензинови пари които са опасни. За всичко е помислено още малко тази "екстра" щяхте да я превърнете в проблем А по нея са работили инжинери........
                        Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                        Коментар


                          #42
                          Deyan Marinov написа:
                          И при мен има налягане след отваряне на капачката. Питах в един сервиз и ми казаха че не трябва да е така-защото след дълго каране може да се смачка резервоара от налягането-и ми казаха че много коли го имат тоя проблем и най ефективния начин е да пробия една малка дупчица на капачката да не се получава това налягане. Ама аз още не съм пробил-страх ме е да не прецакам механизъма за заключване на капачката. Просто не я стягам да може да излиза въздуха
                          Кажи му на този майстор че не разбира от Фиат. Да си пробие една малка дупчица на главата за да поеме въздух , пък може и акъл да влезе по този начин Няма проблем запомнете го. Няма налягане има вакум , чета темата която е доста стара и виждам че някои колеги са се объркали тотално като са писали че се получава налягане в резервара. Сами си го представете , от един затворен съд изсмукваш течност какво ще се получи в съда? Налягане ли? Не ще се получи подналягане и в нашия случай клапана на капачката ще пусне въздух зада запълни изразходвания обем течност. Но понеже клапана е с пружина налягането в съда няма да бъде изравнено с атмосферното. Ако има налягане в резервара то при развиване на капачката ще изхвърли бензинови пари навън.
                          Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                          Коментар


                            #43
                            Колеги, четох четох и вземах да се питам кой агрегат в автомобила изобщо е способен да направи някакво налягане.Единствения такъв за който се сетих е бензиновата помпа,да ама тя прави налягане към мотора и вакуум от страната на резервоара/защото смуче оттам/Като се вземе впредвид че тя изсмуква определено количество бензин от резервоара,но през маркуча за излишното гориво никога не се връща същото количество защото част от него изгаря при работата на мотора искам да ви кажа че няма как да се получи в резервоара нещо различно от вакуум.Единствения начин в резервоара да се получи налягане е от топлинно разширение.А колкото до системата за изпарения работата и е единствно в посока изпаренията от резервоара да бъдат изгорени в мотора,причина за повишен вакуум в резервоара най често е неплътност в ел.клапана на системата за изгаряне на изпаренията при което резервоара се оказва свързан с всмукателните колектори където всички ние знаем какво има а именно разреждане или по просто казано ВАКУУМ.

                            Коментар


                              #44
                              MEMO написа:
                              Колеги, четох четох и вземах да се питам кой агрегат в автомобила изобщо е способен да направи някакво налягане.Единствения такъв за който се сетих е бензиновата помпа,да ама тя прави налягане към мотора и вакуум от страната на резервоара/защото смуче оттам/Като се вземе впредвид че тя изсмуква определено количество бензин от резервоара,но през маркуча за излишното гориво никога не се връща същото количество защото част от него изгаря при работата на мотора искам да ви кажа че няма как да се получи в резервоара нещо различно от вакуум.Единствения начин в резервоара да се получи налягане е от топлинно разширение.А колкото до системата за изпарения работата и е единствно в посока изпаренията от резервоара да бъдат изгорени в мотора,причина за повишен вакуум в резервоара най често е неплътност в ел.клапана на системата за изгаряне на изпаренията при което резервоара се оказва свързан с всмукателните колектори където всички ние знаем какво има а именно разреждане или по просто казано ВАКУУМ.
                              Това казвам и аз колега , но дано преди някой започне да пише и пита помисли малко над това което казахме :D
                              Фиат Мареа Уикенд 1.6 16В спортни валове , оригинален италиански софтуер,всмукателни колектори ф52, дросел ф68, генерация ф60,инжектори незнайни. Резултат - 16.670 сек 400м.

                              Коментар


                                #45
                                И при мен (на Браво) при отваряне на резервоара засмуква въздух

                                Коментар

                                Working...
                                X