Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ауспухови гърнета.Влияние върху работата на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    charlie написа:
    и кво викате изсушава двигателя "отпушването" на изпускателната система... пичове, що пишете, като грам си немате представа за материята?п.п. колегата пуснал темата, да фане да каже за каква кола иде реч, ако иска по-пълен отговор.
    айде светни ни нас, непросветените, които си нямаме "представа за материята" (коя материя обаче, ПИЧ).
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #17
      charlie написа:
      и кво викате изсушава двигателя "отпушването" на изпускателната система... пичове, що пишете, като грам си немате представа за материята?п.п. колегата пуснал темата, да фане да каже за каква кола иде реч, ако иска по-пълен отговор.
      Да ако си с права тръба от до изсушава яко! Също така и премахването на 1 гърне пак изсушава, но по-малко!Тая материя за която говориш изобщо не е толкова елементарна колкото си мислиш!
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #18
        didich написа:
        tedynaidenov написа:
        Това което колегата каза за "изсушаването" на двигателя ме развесели искрено :D ...
        Радвам се, че съм те развеселил, ако не вярваш направо си махни генерацията и ще видиш за какво говоря, защото изгорелите газове имат и друга функция освен да излязат през задното гърне Ако не е важна изпускател система щяха направо на колектора да слагат заглушителите и щеше да се спести доста желязо, пък и колата щеше да олекне с някое килце, което си е чист плюс
        Колега позачетох се повечко из разни сайтове за "exhaust tuning" и изглежда ти си прав, нещата определено не са толкова елементарни колкото съм си мислел!
        Fiat Marea 1.8 16V ELX

        Коментар


          #19
          Synthy написа:
          charlie написа:
          и кво викате изсушава двигателя "отпушването" на изпускателната система... пичове, що пишете, като грам си немате представа за материята?п.п. колегата пуснал темата, да фане да каже за каква кола иде реч, ако иска по-пълен отговор.
          айде светни ни нас, непросветените, които си нямаме "представа за материята" (коя материя обаче, ПИЧ).
          не би могъл да предположиш, че говоря за "представа за материята", която се разискава в темата, нали а за тези с "изсушаването на двигателя" ще ги помоля да споделят какво точно означават с този термин - дето се казва чоевек не е късно да разбере нещо ново.и понеже никой не казва каква е колата, която разискваме ми е трудно да съм 100% конкретен, но ако приемем, че е инжекцион с 1 ламбда сонда, ви гарантирам, че всякя липса на гърне след нея ще се отразява добре на разход/вървене
          "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
          (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

          Коментар


            #20
            charlie написа:
            и понеже никой не казва каква е колата, която разискваме ми е трудно да съм 100% конкретен, но ако приемем, че е инжекцион с 1 ламбда сонда, ви гарантирам, че всякя липса на гърне след нея ще се отразява добре на разход/вървене
            Колега, мисля че не сте прав. Практиката ми го е доказала поне 5 пъти, като единият път на лична кола. Прочети по-нагоре. Всичко в генерацията работи на резонансен принцип. При неправилна(повредена) генерация разхода няма да е добър.
            Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

            Коментар


              #21
              charlie написа:
              и понеже никой не казва каква е колата, която разискваме ми е трудно да съм 100% конкретен, но ако приемем, че е инжекцион с 1 ламбда сонда, ви гарантирам, че всякя липса на гърне след нея ще се отразява добре на разход/вървене
              в голяма грешка си, да знаеш. всяка липса на гърне след сондата ще се отразява неблагоприятно и на двата цитирани от теб показателя. това важи и за колите без ламбда сонда. жокер: прочети малко за газоразпределението, и как генерацията участва в него.
              "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
              Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
              Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

              Коментар


                #22
                Изпускателна системаИзцяло преработената изпускателна система, понятие, което до скоро се свързваше със
                Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                Коментар


                  #23
                  Аз като искам да си изсуша двигателя го пускам в сушилнята. Жената се сърди, че от време на време й се омаслява пенюара... Но аз какво съм виновен? Маслото е полусинтетика и не би следвало да се задържа в изходящия колектор на сушилнята, щото тя е с две ламбда-сонди и турбо на изхода... Т’ва полусинтетиката е смес от минерално масло и пълна синтетика. Голяма работа! Преди години бях омазал с полусинтетика (отработена от на комшията Гоуфа) на мама фурната, че да не ръждясва... Още ми се сърди, че и нагарчат кексовете...--------------Колеги, хайде малко по-сериозно! За правилната работа на ДВГ трябва да се спазват редица изисквания, особено по всмукателен и изпускателен тракт. Всяко "заиграване" с тях трябва да е двупосочно - лесно влизане и излизане на газовете. Спортно гърне от китайския базар Илиянци води само до по-голям шум и разход!Да споделя от личен опит - карах Бравото поне година с изтърбушено гърне - гореше много, вървеше по същия начин. Смених гърнето с изработено такова за Опел Кадет за 47 лева - колата заглъхна, работи си добре, но не ме кефи, че липсват оригиналната "тишина" на бравчо!

                  Коментар


                    #24
                    Synthy написа:
                    charlie написа:
                    и понеже никой не казва каква е колата, която разискваме ми е трудно да съм 100% конкретен, но ако приемем, че е инжекцион с 1 ламбда сонда, ви гарантирам, че всякя липса на гърне след нея ще се отразява добре на разход/вървене
                    в голяма грешка си, да знаеш. всяка липса на гърне след сондата ще се отразява неблагоприятно и на двата цитирани от теб показателя. това важи и за колите без ламбда сонда. жокер: прочети малко за газоразпределението, и как генерацията участва в него.
                    дай малко литература - ще ми е интересно да прочета как наличието на сток гърнетата повлиява благотворно на работата на мотора.също имам интереси и на тема изсушаване на двигателя - там също очаквам джокери.м/у другото в поста на Danchojn има верна насока и ако се зачете, ще видите, че акцента е в/у диаметри и дължини на тръби, а не в/у гърнета. Ама едва ли ще ви се чете - вие раздавате джокери
                    "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                    (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                    Коментар

                    Working...
                    X