charlie написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ауспухови гърнета.Влияние върху работата на двигателя
Collapse
X
-
charlie написа:и кво викате изсушава двигателя "отпушването" на изпускателната система... пичове, що пишете, като грам си немате представа за материята?п.п. колегата пуснал темата, да фане да каже за каква кола иде реч, ако иска по-пълен отговор.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
-
didich написа:tedynaidenov написа:Това което колегата каза за "изсушаването" на двигателя ме развесели искрено :D ...Fiat Marea 1.8 16V ELX
Коментар
-
Synthy написа:charlie написа:и кво викате изсушава двигателя "отпушването" на изпускателната система... пичове, що пишете, като грам си немате представа за материята?п.п. колегата пуснал темата, да фане да каже за каква кола иде реч, ако иска по-пълен отговор."Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
-
charlie написа:и понеже никой не казва каква е колата, която разискваме ми е трудно да съм 100% конкретен, но ако приемем, че е инжекцион с 1 ламбда сонда, ви гарантирам, че всякя липса на гърне след нея ще се отразява добре на разход/вървенеPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
charlie написа:и понеже никой не казва каква е колата, която разискваме ми е трудно да съм 100% конкретен, но ако приемем, че е инжекцион с 1 ламбда сонда, ви гарантирам, че всякя липса на гърне след нея ще се отразява добре на разход/вървене"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
Humppa
Аз като искам да си изсуша двигателя го пускам в сушилнята. Жената се сърди, че от време на време й се омаслява пенюара... Но аз какво съм виновен? Маслото е полусинтетика и не би следвало да се задържа в изходящия колектор на сушилнята, щото тя е с две ламбда-сонди и турбо на изхода... Т’ва полусинтетиката е смес от минерално масло и пълна синтетика. Голяма работа! Преди години бях омазал с полусинтетика (отработена от на комшията Гоуфа) на мама фурната, че да не ръждясва... Още ми се сърди, че и нагарчат кексовете...--------------Колеги, хайде малко по-сериозно! За правилната работа на ДВГ трябва да се спазват редица изисквания, особено по всмукателен и изпускателен тракт. Всяко "заиграване" с тях трябва да е двупосочно - лесно влизане и излизане на газовете. Спортно гърне от китайския базар Илиянци води само до по-голям шум и разход!Да споделя от личен опит - карах Бравото поне година с изтърбушено гърне - гореше много, вървеше по същия начин. Смених гърнето с изработено такова за Опел Кадет за 47 лева - колата заглъхна, работи си добре, но не ме кефи, че липсват оригиналната "тишина" на бравчо!
Коментар
-
Synthy написа:charlie написа:и понеже никой не казва каква е колата, която разискваме ми е трудно да съм 100% конкретен, но ако приемем, че е инжекцион с 1 ламбда сонда, ви гарантирам, че всякя липса на гърне след нея ще се отразява добре на разход/вървене"Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
(Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар