Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Ауспухови гърнета.Влияние върху работата на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Ауспухови гърнета.Влияние върху работата на двигателя

    Здравейте колеги днес ходих на компютърна диагностиха изчистиха ми грешки но имам издънено задно гърне и момчето ми каза че трябва да го сменя по скоро защото оказвало влияние върху работата на двигателя било то едно или мтоготочков инжекцион.Обяснете ми защо?Благодаря

    #2
    Не оказва никакво влиание, освен върху слуховата система на КАТ-аджиите и твоя джоб.
    --Старата ръжда любов не хваща!--
    156 sportwagon 1,9 jtd 115
    ex Bravo 1.8;ex Ford Focus 1,8 tddi;

    Коментар


      #3
      Ами според мен оказва и то доста голяма, за всяка кола изпускателната система е предварително изчислена за да може и двигателя да работи както трябва, ако е прекалено голям диаметъра газовете биха излезли по бързо и по този начин се изсушава двигателя (мисля и че в ниските обороти няма да е стабилна), обратното пък би се тормозил двигателя, който ще се опитва да изкара определен обем изгорели газове пре малък диаметър тръба. С една дума изпускателната система на колата е много важна за добрата работа на двигателя, без която живота на двигателя би се съкратил според мен
      punto HGT

      Коментар


        #4
        Ако не е много зле влиянието е както го е описал van_dal, aко е много зле вече може да се получат аномалии каквито изброй didich. Идеята е малко като при печката и кюнеца! Ако няма хубав и дълъг кюнец, печката започва да пуши наобратно! Не че се получава същото де но...
        ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
        // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

        Коментар


          #5
          Разбира се, че от огромно значение за мотора е изпускателната му система. Ако изгорелите газове няма, къде да отидат ще се компресират в изходните колектори и моторът ще спре. Важно е двигателят както да може да вдишва лесно чист въздух така и безпрепятствено да го изпуска. И не случайно много от колите ни са с махнат катализатор. Оригиналните гърнета са пресметнати така, че хем да пропускат възможно най-лесно изгорелите газове, хем да заглушават шума.
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            колегата didich го е написал точно и ясно моите гарнета средно и задно ги избуших миналата седмица и сега колата неми харесва как работи в ниски обороти а да неговорим за шума които вдигаспоред мен наистина си оказва влияние на работата на двигателя една испускателна система
            FIAT BRAVA_ELX 1.6 16V 103HP 97

            Коментар


              #7
              Изпускателната система може да наруши работата на двигателя само при запушване. Дупките в гърнетата освен аудио ефекти не правят нищо друго. Нещо повече - ако заради дупките се намали налягането на газовете в изходния колектор това само може да подобри работата на мотора. Това което колегата каза за "изсушаването" на двигателя ме развесели искрено :D ... до колкото ми е известно на мен, по-малко съпротивление на тръбите на ауспуха -> по-малък коефициент на остатъчни газове в цилиндъра -> по-добро горене. Не случайно при спортните гърнета се гони по-малко съпротивление на газовете ...
              Fiat Marea 1.8 16V ELX

              Коментар


                #8
                кола

                чак пък да оказва влияние на работата освен ако е запушен катализатора или гърнето или въобще го няма никакво ако е продупчено- изгнило би трябвало колата да си работи ако си е наред двигателя при двигателя би тряблаво да има пролбем по вероятно
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Оказва, да! Харчи повече!

                  Коментар


                    #10
                    Executer написа:
                    Ако не е много зле влиянието е както го е описал van_dal, aко е много зле вече може да се получат аномалии каквито изброй didich.
                    още един глас в подкрепа на това изказване. Много точно казано!
                    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                    Коментар


                      #11
                      Преди време имах Рено21. Издъни се тръбата непосредствено след катализатора. Автомобила с мъка вдигаше 30км/ч. ДВГ абсолютно изрядно.
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        tedynaidenov написа:
                        Това което колегата каза за "изсушаването" на двигателя ме развесели искрено :D ...
                        Радвам се, че съм те развеселил, ако не вярваш направо си махни генерацията и ще видиш за какво говоря, защото изгорелите газове имат и друга функция освен да излязат през задното гърне Ако не е важна изпускател система щяха направо на колектора да слагат заглушителите и щеше да се спести доста желязо, пък и колата щеше да олекне с някое килце, което си е чист плюс
                        punto HGT

                        Коментар


                          #13
                          Изгорелите газове преминаващи през тръбата създават тяга и така по-лесно се освобождават от двигателя, много ще ми е интересно и на мен с колко коня ще се повиши мощността след като се премахнат всички тръби . Системата е така изчислена, че дори и премахването на катализатора може да е в минус.
                          Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

                          Коментар


                            #14
                            и кво викате изсушава двигателя "отпушването" на изпускателната система... пичове, що пишете, като грам си немате представа за материята?п.п. колегата пуснал темата, да фане да каже за каква кола иде реч, ако иска по-пълен отговор.
                            "Светлината си въобразява,че се движи по-бързо от всичко друго,но бърка.Колкото и да припира,открива,че мракът е стигнал пръв и вече я чака."-Т.Пратчет
                            (Fiat 131 ABARTH 103 kW, Aprilia Tuono RSV 1000)

                            Коментар


                              #15
                              Аз мисля че четох някъде, че пропуск в ауспуховата система близо до ламбда сондата със сигурност нарушава показанията и. Мисля че има смисъл в това.
                              FIAT BRAVO II 1.4 GPL
                              FIAT BRAVA 1.6 16V 103ps
                              FIAT TIPO 1.6i.e. 835.С1 '93 ABS
                              FIAT UNO 1.5

                              Коментар

                              Working...
                              X