Колата е Фиат браво 1.4 12 винтила.При смяна на разпределителен вал поради износване .Хидравличните повдигачи натягат клапаните и те остават отворени.Първоначално двигателят работи добре след, 15 мин почва да работи на 3 цилиндъра и след това гасне.След основно чистене на повдигачите колата започва да работи ,но компресията е ниска около 3 бара ,а по принцип знам, че трябва да е над 10.Проверено е за проблеми в ел.инсталацията и няма такива, няма проблеми и с датчиците при слагане на стария вал компресията се вдига обратно и няма никакви проблеми, пали и на бензин и на газ.Сменил съм свещите, пистовия ремък и съм преокабелил цялата кола, заради съмнения в ел.инсталацията, всичко е проверено и немога да разбера защо компресията на двигателя пада? Следователно немога да запаля. Ще съм ви много задължен ако някои знае нека сподели, ако не след като го отстраня ще напиша как сам го направил, ако някои има подобен проблем.Грешен раздел -> ПреместенаМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем при монтаж на вал
Collapse
X
-
chaveto написа:Сигурен ли си, че няма някъде пулове с които да се регулира хлабината на клапана.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
За какви пулове говорите в случая!Също така сам си отговаряш на въпроса - мериш вала и е един и същ, а то не работи.Значи има два варианта.1. Вала не е същия. Измери му много добре размерите статично спрямо оста му. Също сложи двата вала един до друг и им сравни по възможност фазите на отваряне и затваряне на клапаните.2. Просто не можете да го фиксирате по зацепване (тйминг) по някаква причина.При сложен стар вал направи си някаква отправна точка и сравни гърбиците спрямо на новия дали изглеждат на същото място. Това е много трудна задача, ама с малко мисъл ще успеете.A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Аз след смяна на вала я патих същата, смених вал и кобилици комплект АЕ. Оказа се, че или вала или някои от кобилиците не са изчислени като хората и нямах компресия на единия цилиндър. Като загрееше колата след 5-10мин компресия имаше (още не мога да си обясня защо). След посещение на сервиза в Ямбол и смяна на 3-те НОВИ кобилици с друга марка нови проблема изчезна. Премери с микрометър всички кобилици и на проблемния цилиндър сложи най-ниските.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Точно това имаме предвид и аз и колегата по-горе Аз все си мисля, че 1.4 е с хидравлични повдигачи, а не с кобилици, но може и да бъркам== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
1.4 e с хидравлични повдигачи и кобилици, няма никакви пулове. Може ако на студен двигател няма компресия с луфтомерни пластинки да премери разстоянията между кобилиците и повдигачите. Предполагам точно на проблемния цилиндър почти няма да има луфт. И на стр. 28-29 от ръководството има описани какви трябва да са размерите и луфтовете между тях.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Ако хидравличните повдигачи са без пулове, то за съжаление ще трябва да се сменят всичките хидравлични повдигачи (които не съответстват), за да се регулират правилно клапаните.Това са хидравличен повдигач със и без пул за регулиране:http://ruselive.com/gallery/main.php...23.JPGЯвно зависи от мотора. Аз досега без пулове не бях срещал== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар