За този датчик ли става въпрос? Къде се намира другия - който управлявал някакво реле?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Перката за охлаждането не включва?
Collapse
X
-
http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...t=7908Тези теми търсех.Обаче там се говори за мотор 1,4.Къде са тези същите два датчика на 1,6 или поне ако онова на горната илюстрация е единия - къде е втория?
Коментар
-
niko_ymn написа:http://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=9183&postdays=0&postorder=asc&star t=30иhttp://www.fiat-bg.org/forum/viewtopic.php?t=7908Тези теми търсех.Обаче там се говори за мотор 1,4.Къде са тези същите два датчика на 1,6 или поне ако онова на горната илюстрация е единия - къде е втория?Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
здравейте,пиша в тази тема защото питането ми е за перката, която не включва.може ли някой да ми каже първо кога трябва да се включи тази перка. за колата от подписа ми става дума (има клима), не зная дали има 2 степени перката. значи на таблото има три разделения за отчитане на температурата - най-долу, в средата и най-горе. но къде долу-горе трябва да е стрелката и кога включва перката?Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
-
За различните мотори предполагам е различно.За Брава 1.6(понеже аз имам такава) са съответно 92 първа степен и 98 - втора степен на перката.За показанията на таблото - средната стойност е 90 градуса - нормалната работна температура.Когато стрелката се покачи малко над средата трябва да се включи перката.Всичкото това важи ако уреда на таблото ти отчита правилно.FIAT Brava 1.6 16v '97
Коментар
-
благодаря за разяснението.ето малко допълнителна информация - като мине средната чертичка, перката НЕ се включва. вчера оставих колата да работи на празен ход. след като не тръгна перката си се прибрах с колата и като спрях пред вкъщи стрелката се беше покачила още (по средата между средната черта и максимума) и перката работеше. преди това бях пръснал WD-40 в конектора на перката дето влиза в датчика, защото беше окислен. сега е по-добре, окислението го няма.Конекторът има три пластини разположени в триъгълник. кабелите които отиват в конектора са червен, жълт и зелен. Като дам на късо пластината дето е на върха на триъгълника с едната от другите две, перката тръгва. при никаква друга комбинация перката не се включва. аз си мисля, че едната пластина е за 1-ва степен, другата е за 2-ра степен на перката и евентуално на мен не ми работи само 1-ва степен. прав ли съм? къде да търся причината? в бушона или в датчика? друга възможност за повредата има ли?иначе черния маркуч дето влиза и този дето излиза от радиатора са топли при работа на двигателя; значи не е термостат. това така ли е?Alfa 147 JTD 115 hp
ex Punto SX 1,2 (73 hp), 1994 +LPG
Коментар
-
Ако са ти окислени кабелните обувки(ръждиви) ги смени, аз се сблъсках с това скоро. Нямах първа степен а само втора, но след известно време спря и втората.Пускам климата и двете степени работят, слязох в канала дадох на късо първа степен няма само втора и тя не включваше както трябва.Обувките имаха ужасен ръждив вид а от там липса на контакт!Като зашкурих обувките да светнат малко се усмях двете степени работят , реостата здравСмених каб. обувки с нови сега температурата градско и извън градско стои на 90 или малко под 90.При теб има вероятност да не работи първата степен(изгорял реостат, прекъснат кабел или бушон) бушона е вътре в колата под таблото пише FUSE( от ляво на шоферското място там има картинка на всеки бушон и го виж!Другите са отпред при мотора но незнам при теб каде са точно!now. BMW E39 523i '98 170hp
ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp
Коментар
-
Хайде и аз да поплача малко, във Вторник на едно скромно задръстване установих, че не ми включва въпросната перка. Спрях колата, изпих каквото можеше да се изпие в колата... размина се трафика и си я докарах пред блока. На следващия ден като я натиснах, се установи, че перката не включва и при климатик.... За сега смятам, че е онова гадно реле в основата на радиатора, щото много беше зле опитах да му позачистя крачкарта, ама явно бях се поизнервил вече щото ги изпочупих до едно, сега ползвам едно преправено дето много вера му нямам (гърми предпазители като за световно). Предполагам това реле връзва само високата скорост та трябва да се види що я няма първата... Време за ремонти колкото искам само да не батисам арната кола....
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар