Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Перката за охлаждането не включва?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Перката за охлаждането не включва?

    ...

    #2
    .

    дай на късо
    селото се оказа точно в града

    Коментар


      #3
      Re: Перката за охлаждането не включва?

      Sven написа:
      Перката не вкючва дори като стигне 90, какви са възможните причини и как да ги провера, кое да смена?
      ами дай на мост клемите на буксата която се включва към датчика и ако тръгне значи датчика ако не значи моторчето проблем или някъде по кабеляците до моторчето
      TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
      UNO 1.0 FIRE

      Коментар


        #4
        Re: Перката за охлаждането не включва?

        Sven написа:
        Перката не вкючва дори като стигне 90, какви са възможните причини и как да ги провера, кое да смена?
        А термостата отваря ли? Топли ли са и двете тръби към/от радиатора?
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Re: Перката за охлаждането не включва?

          Vladim написа:
          Sven написа:
          Перката не вкючва дори като стигне 90, какви са възможните причини и как да ги провера, кое да смена?
          А термостата отваря ли? Топли ли са и двете тръби към/от радиатора?
          1 Провери Бушон най-често2 провери си термостата ако не отваря ще я прегрееш за 0 време и перката няма да се включи щот водата в радятора няма да загрее ако е останал затворен3 Сигурен съм че на никога на никого не в този форум не е горял мотор на перка - просто не горят правят ги супер надежни Ако случайно има такъв да пише - да знам че го е имало ама лично да му се е случвало не на чичото на бабата на лелята на синът и !
          По добре по-късно с 20 минути на тоя свят от колкото 40 години по-рано на оня.
          Дедра Турбо Интеграле

          Коментар


            #6
            Не е съвсем така - на мен на Пунтото миналата има ми се пр....ба мотора. Сигурно почнаха четки в началото аз не му обърнах внимание и накрая съвсем запече. ДОбре че ставаше 1:1 от типо и минах с 20 лв от Италианеца.Извади конектора от датчика - намира се на радиатора и дай накъсо с един кламер. Ако включи перката - купуваш нов датчик, сменяш и си ОК. Ако не включи - търсиш бушон, ако не е - отиваш при Италианеца за нова перка.Само да те предупредя - за смяната на датчика трябва да подложиш едно легенче да събереш изтеклия антифриз, после обратно в казана.
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
            Fiat Linea 1.3 Multijet'08
            Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
            http://forum.fiat-bg.org

            Коментар


              #7
              Re: Перката за охлаждането не включва?

              Pa4kata написа:
              [3 Сигурен съм че на никога на никого не в този форум не е горял мотор на перка - просто не горят правят ги супер надежни Ако случайно има такъв да пише - да знам че го е имало ама лично да му се е случвало не на чичото на бабата на лелята на синът и !
              Лично-на Мареа-спекли лагери и от там изгорял мотор...конструкцията е капсолована,но в BG се отваря...особено ако няма/не може да се намери такъв в момента...око да види !Като цяло моторите са надеждни,затова ги правят капсоловано изделие,особено на по-новите модели
              Ex. Grande Punto Driver

              Коментар


                #8
                Re: Перката за охлаждането не включва?

                Sven написа:
                Перката не вкючва дори като стигне 90, какви са възможните причини и как да ги провера, кое да смена?
                Двустепенно ли се включва вентилатора?Ако е двустепенен и включва само бързата скорост е изгоряло термо-съпротивлението.Втората скорост естествено включва при по-висока температура.
                Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                Коментар


                  #9
                  ..... хващам се за вече съществуваща тема ... вчера следобяда видях случайно че не ми включва перката ( добре че бях карал малко и пред нас я оставих на празен ход уж да гледам нещо по двигателя ) .... след малко работа на празен ход беше минала 90 градуса с едно деление на дигиталното табло ... перката преди ми включваше като стигне 90 градуса ... до тук зле ама после като мерих стана сложно, щото перката си работи при дирекно 12V на нея, а като закъся конектора на датчика не включва ( двускоростна е перката ) само се чува, че чатка релето, което се намира над десния ми фар ( в кутията където е това реле има и два бушона - здрави са ) , а гледах и таблото с бушоните и там са здрави всичките ( има два над които е нарисувана перка - едната голяма, а другата по-малка в едно квадратче ) ....

                  Коментар


                    #10
                    ... аз съм писал писал ’ма въпрос не съм задал ....Къде другаде да търся причината за неработата на перката

                    Коментар


                      #11
                      Провери състоянието на контактите на релето.Малката скорост на вентилатора не се командва от реле,а директно от датчика на радиатора,като има и товарно реостатче ,стоящо на радиатора.
                      Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                      Коментар


                        #12
                        m/ ....тъпата маса ... мамицата й ... чак днес имах време да погледна по-подробно схемата и кабелите ...

                        Коментар


                          #13
                          А някой можели да ми обясни как се сменя тоя датчик и дали продават нови или отново от италианеца да пазарувам?????? И дали изобщо е датчика или термостата ти ме отишъл!? Като дам на късо, кабелчето дето се включва в датчика, перката си работи и то доста добре(нали все пак я смених)
                          Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                          Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                          Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                          Коментар


                            #14
                            Nikcho написа:
                            А някой можели да ми обясни как се сменя тоя датчик и дали продават нови или отново от италианеца да пазарувам?????? И дали изобщо е датчика или термостата ти ме отишъл!? Като дам на късо, кабелчето дето се включва в датчика, перката си работи и то доста добре(нали все пак я смених)
                            Датчик взимай само нов!Около 20 лв. срува.Препоръчват фирмата EPS.Моя е с три извода и се отвива с ключ 30мм.Преди отвиването сложи леген под него.Не е нищо сложно.Имах проблем с датчика измерващ температурата на двигателя.Изведнъж биеше в 130градуса.В един сервиз с контактен термометър установиха при каква температура на водата в радиатора се включи перката.Беше добре и смених датчика при двигатела.Сега не изтръпрам вече.Успех!
                            Темпра 1.6-карб.-бързина на разумна цена.

                            Коментар


                              #15
                              Абе смених си датчика, понапалних радиатора и вентилатора се включи най-накрая Сега обаче незнам дали нещо аз си внушавам или се включва по-късно отколкото преди. Включва се някъде между първата и втората чертичка след 90 градуса и работи докато падне на първата!!! Незнам дали так беше и преди, но си мисля, че подържаще някъде около 90 и под него. Така и така съм хванал тая тема я кажете как се проверяваше дали термостата работи добре-там нещо тръби се пипаха..............
                              Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
                              Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
                              Fiat Bravo 1.4 120k.с.

                              Коментар

                              Working...
                              X