Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

1-ва и задна влизат трудно

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Да, даже съм чел (мисля, че имаше дори тук спор в нашия форум) по този въпрос и останах с твърдото впечатление, че ръчната спирачка трябва да се ползва само за кратко (когато е необходимо), например на баир или когато я оставяш за кратко. Все пак знаете, че дисковете могат да "отпуснат" и колата да потегли (ако е на свободен ход), а за зимата даже е забранено.. освен ако не искаш задницата ти да подскача по целия път
    FIAT Marea 1.9 JTD HLX

    Коментар


      #17
      Зима, лято само на ръчна я оставям. До сега проблеми съм нямал.Колата беше на дъщерята на един автомобилен състезател, който освен това вече 16 години има сервиз.Направо я изнудих да ми я продаде след като ме повози веднъж.Той ми каза - винаги и само на ръчна.Просто ръчната трябва да ви е в изправност и толкова.А за 20% спираш и караш някой (например приятелката ти) да домъкне 2 големи камъка.Хем ще я провериш дали върши работа

      Коментар


        #18
        Други коментари по въпроса? ... защото аз ползвам ръчна само при нужда и винаги оставям автомобила на скорост без да ползвам ръчната (стига да е сравнително равно разбира се)
        FIAT Marea 1.9 JTD HLX

        Коментар


          #19
          Според мен, ако скоростната кутия се повреждаше от това че си оставил колата паркирана на първа скорост - това означава че 99% от автомобилите в България непрекъснато трябва да ходят на сервиз за поправка на скоростите. Такова явление засега не се наблюдава, следователно дори и да има някакъв негативен ефект, той е пренебрежимо малък.Все пак да не забравяме че говорим за обикновена скоростна кутия, каквато се вгражда серийно в автомобилите. Съдейки по твоите думи за предишния собственик: "Колата беше на дъщерята на един автомобилен състезател, който освен това вече 16 години има сервиз", може в твоя случай скоростната кутия да не е обикновена, така че знае ли човек?
          минимум електроника в колата = максимум възможности за "направи си сам" подобрения
          Tipo 1.4 карбуратор 350 000km без ремонт на двигателя. По последни данни-вероятно достоверни, но не 100%, май километрите са 250 000км.

          Коментар


            #20
            peter написа:
            Според мен, ако скоростната кутия се повреждаше от това че си оставил колата паркирана на първа скорост - това означава че 99% от автомобилите в България непрекъснато трябва да ходят на сервиз за поправка на скоростите. Такова явление засега не се наблюдава, следователно дори и да има някакъв негативен ефект, той е пренебрежимо малък.Все пак да не забравяме че говорим за обикновена скоростна кутия, каквато се вгражда серийно в автомобилите. Съдейки по твоите думи за предишния собственик: "Колата беше на дъщерята на един автомобилен състезател, който освен това вече 16 години има сервиз", може в твоя случай скоростната кутия да не е обикновена, така че знае ли човек?
            Не само в България, 99% от колите в света трябва да са с повредени скорости. Няма такъв случай! Колата се оставя ВИНАГИ на скорост, ама винаги! А тва с камъните е за екстремисти и собственици на Лада, а не на ФИАТ. Представиси спираш в центъра на София и си мъкнеш камъни да си подпреш колата. А тва за състезатела не знам, ама аз познавам един бивш рали-състезател. Всички коли, които му минаха през ръцете, после не ставаха дори и за морга, така че, аз не бих се вживявал толкова. Мен няма начин някой да ме убеди да си паркирам колата и да я оставя без да е на скорост.
            FIAT Uno 45 FIRE

            Коментар

            Working...
            X