Здравейте колеги!Реших да сменя бравото и се спрях на "Стило"(дизел) и "Алфа 147"(дизел),но страшно съм объркан на кое да заложа...1-во от бравото съм адски доволен и това е една от причините да не изневеря на фиат.Алфата много ме радва външно,но незнам нищо за марката и дали специално този модел е сполучлив!Един колега постоянно ме разобеждава за Алфата:Не ти трябва това,Ще съжеляваш,Много се троши и т.н.Надявам се Вие колеги да ме светнете малко повече относно и 2-та модела.И по специално ме интересува има ли нещо вярно в думите на колегата ми спрямо Алфите.Благодаря предварително Допълнено заглавие.Модераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Дайте мнение"Стило"(дизел) или "Алфа 147дизел
Collapse
X
-
Re: Дайте мнение"Стило"(дизел) или "Алфа 147д
daksy написа:Здравейте колеги!Реших да сменя бравото и се спрях на "Стило"(дизел) и "Алфа 147"(дизел),но страшно съм объркан на кое да заложа...1-во от бравото съм адски доволен и това е една от причините да не изневеря на фиат.Алфата много ме радва външно,но незнам нищо за марката и дали специално този модел е сполучлив!Един колега постоянно ме разобеждава за Алфата:Не ти трябва това,Ще съжеляваш,Много се троши и т.н.Надявам се Вие колеги да ме светнете малко повече относно и 2-та модела.И по специално ме интересува има ли нещо вярно в думите на колегата ми спрямо Алфите.Благодаря предварителноA20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
-
Понеже имам и двата автомобила ще си позволя да искажа мнението си,като оставям на теб сам да прецениш.Първо реши за какво искаш колата.Ако искаш кола за спорт и за безпорно лидерство на пътя в разглеждания клас вземаш Алфата и спираме да говорим за друга.Макар че и двата двигателя са абсолютно еднакви,както каза Емо,Алфата е с по голям въртящ момент(софтуеърно е зададено от производителя),което я прави чувствително по динамична и по еластична.За интериора няма какво да коментирам,сам ще прецениш кое ти доставя по голямо удоволствие.Лично аз се чувствам добре и в двете коли,като в Алфата е заложен единсвено и само спорта.И двете коли са аналогични откъм екстри,зависи на какво ниво на оборудване си се спрял.Окачването на Алфата е по сложно(и предното и задното),което позволява доста по голяма стабилност и мекота при посрещане на неравности и дупки,но вози по твърдо от Стилото.Фиата е с елементарно окачване,което го прави доста по евтино за обслужване,но по нестабилно и по думите на познати майстори окачването на Алфата не се чупи лесно(аз още нищо не съм пипал по моята,карам я от скоро).И във Фиата и във Алфата нивото на шум е едно и също,но на дълъг път Алфата изморява повече и усещането за скорост в нея е по осезаемо.С по голямо удоволствие пътувам с Фиата извън града.Алфата е по икономична-с около 0,5 до 1 литър на 100 с едно и също каране по едни и същи пътища(Фиата в града прави около 7,а Алфата около 6,извън града съответно 5 и 5,5).Стилото ми е комби и е с 90-100 кг. по тежко от алфата,поради което не залагам на масата за по големия разход,а на разликата във въртящият момент.Седалките на Стилото и позицията на седене са по неудобни,но е въпрос на навик.Най важното и съществено за мен е маневреноста на двете коли.Алфата е НЕманеврена.Има хидравлика,а Стилото е с електроусилвател,както и диаметърът на завой при Фиата е по малък.Стилото е много по леко за управление и маневрирането е удоволствие с него.Ако трябва аз да избирам,залагам на Стилото.Алфата я взехме за приятелката ми и се опитвах да я убедя за Стило с 3 врати,но тя каза и отсече-Алфа 147.Тя много и се радва и не харесва Стилото,така че всеки има различни критерии.Въпроса е какво очакваш от колата и какви компромиси можеш да направиш карайки едната или другата.Ако съм пропуснал нещо мога да допълня.Само питай. :D Успех с избора!AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Стилото разбира се Няма да ти бърка толкова дълбоко в джоба. Това е гласът на разума За мен единственото преимущество на Алфата е по-агресивната визия. Нищо повече.== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
Още един глас на разума - когато тръгнеш да купуваш ще си вземеш онова, което е в най-добро състояние. Недей се наточва на едното или другото и избирай трезво.Когато тръгнах да търся кола единственото ми изискване беше двигателят да е 2.4 JTD защото знам как вървят и колко харчат. Оглеждал съм и Lancia Lybra, Lancia Kappa, Alfa 156, 156 Sportwagon Fiat Marea и всичко с този двигател. Най-накрая се оказа, че най-запазеното, евтино и с най-много екстри е това, което карам в момента. Така че не му мисли от сега, ами приготви парите и тръгни с човек, който разбира, пък каквото дойде...She was only a whisky maker but he loved her still.
Коментар
-
Слав написа:Стилото разбира се Няма да ти бърка толкова дълбоко в джоба. Това е гласът на разума За мен единственото преимущество на Алфата е по-агресивната визия. Нищо повече.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
Скъпото окачване, по-високата покупателна цена, по-високият разход, по-скъпите ламарини и елементи по купето са също недостатъци Иначе си прав, но аз като се замисля салона от Алфа със сигурност ще пасне на Стило В крайна сметка всеки сам решава. Каквото и да вземеш важното е да ти е на сърцето, за да си го гледаш с кеф след това П.П. Ти защо седиш безгрижно, а не сваляш калника от Стилото? Аз седя и го чакам, пристъпвам от крак на крак, а ти си пишеш :P Шегувам се разбира се...просто съм нетърпелив ( Сутринта се чухме по телефона )== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
-
daksy написа:Слав написа:Скъпото окачване, по-високата покупателна цена, по-високият разход, по-скъпите ламарини и елементи по купето са също недостатъци== Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар