Става въпрос за Пунто 1.1От къде да си купя тръбата която "доставя" топал въздух към въздушния филтър.Ето снимка:http://pics.data.bg/categories/1/%d0...20x0Става дума за това ограденото с кръгче.Също така да питам. В кутията на филтъра си има клапа която се настройва сама според това каква нужда има двигателя от съотвевтно топъл или студен въздух, или се настройва ръчно?Питам защото парното ми загрява сравнително бавно, а термостата е наред.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
От къде да си купя тръба за топал въздух към възд. Филтър.
Collapse
X
-
Re: От къде да си купя тръба за топал въздух към възд. Филтъ
Ем тои тва сам за зимата бре ... хората са чудат как да вкарат студен въздух в двигателя понеже е наситен на повече кислород и по хубаво изгаряне (повече тяга) ..ти топтл въздух... Хич не го мисли то маркуч от заде си има една тръбичка дето взема топъл въздух от економаизера(по точно топлите газове от маслото) и отива дирекно в инжекциона ... (няма смисъл просто ) Това е само за зимата ... ама и зимата не е нужно поне на мене.(Клапата са праи ръчно с пружина и лостче е ) Тва е като минаваш към зимен режим .... Ама няма смисал да се играеш просто няма нужда , аз даже съм я запушил и съм със спортен филтър Яко реве Ма се ядосвам с тея тъпи кутии от горе ще си зема едно Силиконово коляно дирекно върху моноижекциона ще разкарам тея брамбазаци пласмасовите слагам тръба според размера на спортния филтър слагам филтъра от преде ... и посредата на тръбата ще вкарам маркуча от еконмаизера за топлите газове от маслото и става работата ... (понеже зимата без тоя маркуч двигателя тресе щот му е студено) Ма за оня от преде с него и без него ...>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Прекалено студения въздух води до голям приток на кислород в дросела и съответно бедна горивна смес.Обедняването на горивната смес от своя страна води до загуба на мощност и по-висок разход.Добре, че колата ми е моно инжекция и сама си настройва сместа.Утре ще проверя.Мислих си, че клапана се настройва автоматично, а той бил ръчно.А това което си го очертал, вкарва картерните газове за доизгаряне защото в тях има бензинови пари.Въпросните картерни газове се получават защото при сгъстяването на горивната смес във втория такт при движението на буталото от ДМТ в ГМТ се получава голямо налягане в следствие на което през сегментите преминача част от тази смес. Понеже в нея има неизгорени бензинови пари, тя се вкарва в дросела за повторно изгаряне._/''''''''''''''''''''''''\_
//---------------\\
[( )== //// ==( )]
|_|'------------'|_| ....Punto
Коментар
-
boy123 написа:Гофрираната тръбичка я има в магазините за Лада ,мисля че беше Ф45мм.( преди 5-6 месеца купих 50см. за 5 лв.,ще има за 5-6 пъти.).А смукателя на капака за въздушния филтър трябва да е с биметална система,която сама отваря и затваря капачето,според околната температура.Lancia Dedra 1.6 90ks- италианка с характер
Fiat Uno 1.1 55ks Fire- супер здрава машина, вече бивша
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар