Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с пръчката на маслото?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с пръчката на маслото?

    Проблема идва от там,че винаги когато я вдигна показва,че маслото е към максимума,а в колата има литър и малко масло в нея...Не мога да схвана какво се случва..Някои да е имал подобен проблем и измерването на маслото с въпросната пръчка?
    Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

    #2
    Как проверяваш маслото? Нещо ми се струва, че не го правиш както трябва.

    Коментар


      #3
      Re: Проблем с пръчката на маслото?

      liverpool235 написа:
      Проблема идва от там,че винаги когато я вдигна показва,че маслото е към максимума,а в колата има литър и малко масло в нея...Не мога да схвана какво се случва..Някои да е имал подобен проблем и измерването на маслото с въпросната пръчка?
      Не съм имал такъв случай! Може обаче да има някакво запушване.
      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

      Коментар


        #4
        chaveto написа:
        Как проверяваш маслото? Нещо ми се струва, че не го правиш както трябва.
        То нали е много трудно да дръпнеш пръчката на студен двигател...Колкото и пъти да съм гледал все има масло..А за втори път източвам един литър и половина масло,че нещо тоя филтър все ми се развива ии съм за смяна на гарнитура на картера..
        Danchojn написа:
        Не съм имал такъв случай! Може обаче да има някакво запушване.
        Като трагна да си оправям картера ще проверя дали има някво дапушване..
        Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

        Коментар


          #5
          Сигурен съм, че го правиш правилно, но да отбележа аз как замервам:- колата да е поне 30 минути с изключен двигател (даже ако можеш сутринта преди да търгваш за работа да проверяваш) за да спадне маслото, което се е събрало по стените;- като проверявам изчиствам с парцалче щеката (така ли се казва?), слагам го до долу и вадя.Ако стои винаги до едно положение значи, че е запушено (по моята логика) и това не ми се струва хубаво или ... не знам Дано не е нещо лошо де. Успех с намирането на проблема и отстраняването му.
          Измекяра кара Сузики Балено 1.3и

          Коментар


            #6
            nedelcho написа:
            Сигурен съм, че го правиш правилно, но да отбележа аз как замервам:- колата да е поне 30 минути с изключен двигател (даже ако можеш сутринта преди да търгваш за работа да проверяваш) за да спадне маслото, което се е събрало по стените;- като проверявам изчиствам с парцалче щеката (така ли се казва?), слагам го до долу и вадя.Ако стои винаги до едно положение значи, че е запушено (по моята логика) и това не ми се струва хубаво или ... не знам Дано не е нещо лошо де. Успех с намирането на проблема и отстраняването му.
            Не правя нищо по различно от това което написа колега.Просто не може в колата да има 1 литър масло и на щеката да ми отчита max.. Ем явно ще се разглобява при следващата смяна на масло.
            Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

            Коментар


              #7
              Да не би щеката да е по-дълга?Вземи една дълга тел и я наври, докато стигне дъното на картера. Ако тръбичката е запушена, маслото си седи в нея и толкова!
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #8
                Danchojn написа:
                Да не би щеката да е по-дълга?Вземи една дълга тел и я наври, докато стигне дъното на картера. Ако тръбичката е запушена, маслото си седи в нея и толкова!
                Това за щеката е интересно.. А това за телта ще го направа тея дни,пък ще видя дали има резултат..Ако няма значи може би щеката да е по-дълга..
                Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                Коментар


                  #9
                  Danchojn написа:
                  Да не би щеката да е по-дълга?Вземи една дълга тел и я наври, докато стигне дъното на картера. Ако тръбичката е запушена, маслото си седи в нея и толкова!
                  По тази логика и при източено масло трябва да показва на макс.

                  Коментар


                    #10
                    chaveto написа:
                    Danchojn написа:
                    Да не би щеката да е по-дълга?Вземи една дълга тел и я наври, докато стигне дъното на картера. Ако тръбичката е запушена, маслото си седи в нея и толкова!
                    По тази логика и при източено масло трябва да показва на макс.
                    По тази логика и когато маслото е било в норма е трябвало да показва повече от максимума
                    Измекяра кара Сузики Балено 1.3и

                    Коментар


                      #11
                      Аз не виждам друго логично обяснение!
                      Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

                      Коментар


                        #12
                        nedelcho написа:
                        chaveto написа:
                        Danchojn написа:
                        Да не би щеката да е по-дълга?Вземи една дълга тел и я наври, докато стигне дъното на картера. Ако тръбичката е запушена, маслото си седи в нея и толкова!
                        По тази логика и при източено масло трябва да показва на макс.
                        По тази логика и когато маслото е било в норма е трябвало да показва повече от максимума
                        То показва повече от максимума..Ще взема да я снимам след малко колко масло показва наа пръчката,нещо даа не се бъркам аз с минимуми и максимуми..
                        Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                        Коментар


                          #13
                          този въпрос е обсъжан 13290 пъти и проблема си е в тъпата пръчка. потърси с търсачката и ще видиш
                          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                          Fiat Bravo'97 1,6 16v
                          Fiat Tempra'91 1,6 mono

                          Коментар


                            #14
                            pakumba написа:
                            този въпрос е обсъжан 13290 пъти и проблема си е в тъпата пръчка. потърси с търсачката и ще видиш
                            Ем аз уж гледах нещо,ама какво съм гледал незнам,но сега като го драснах ми излезнаха 10 теми заа тая пръчка...Мерси,че ми каза!
                            Фиат Браво 1.6 16V на Метан 103 понита...

                            Коментар

                            Working...
                            X