Проблема идва от там,че винаги когато я вдигна показва,че маслото е към максимума,а в колата има литър и малко масло в нея...Не мога да схвана какво се случва..Някои да е имал подобен проблем и измерването на маслото с въпросната пръчка?
Проблема идва от там,че винаги когато я вдигна показва,че маслото е към максимума,а в колата има литър и малко масло в нея...Не мога да схвана какво се случва..Някои да е имал подобен проблем и измерването на маслото с въпросната пръчка?
Не съм имал такъв случай! Може обаче да има някакво запушване.
Как проверяваш маслото? Нещо ми се струва, че не го правиш както трябва.
То нали е много трудно да дръпнеш пръчката на студен двигател...Колкото и пъти да съм гледал все има масло..А за втори път източвам един литър и половина масло,че нещо тоя филтър все ми се развива ии съм за смяна на гарнитура на картера..
Danchojn написа:
Не съм имал такъв случай! Може обаче да има някакво запушване.
Като трагна да си оправям картера ще проверя дали има някво дапушване..
Сигурен съм, че го правиш правилно, но да отбележа аз как замервам:- колата да е поне 30 минути с изключен двигател (даже ако можеш сутринта преди да търгваш за работа да проверяваш) за да спадне маслото, което се е събрало по стените;- като проверявам изчиствам с парцалче щеката (така ли се казва?), слагам го до долу и вадя.Ако стои винаги до едно положение значи, че е запушено (по моята логика) и това не ми се струва хубаво или ... не знам Дано не е нещо лошо де. Успех с намирането на проблема и отстраняването му.
Сигурен съм, че го правиш правилно, но да отбележа аз как замервам:- колата да е поне 30 минути с изключен двигател (даже ако можеш сутринта преди да търгваш за работа да проверяваш) за да спадне маслото, което се е събрало по стените;- като проверявам изчиствам с парцалче щеката (така ли се казва?), слагам го до долу и вадя.Ако стои винаги до едно положение значи, че е запушено (по моята логика) и това не ми се струва хубаво или ... не знам Дано не е нещо лошо де. Успех с намирането на проблема и отстраняването му.
Не правя нищо по различно от това което написа колега.Просто не може в колата да има 1 литър масло и на щеката да ми отчита max.. Ем явно ще се разглобява при следващата смяна на масло.
Да не би щеката да е по-дълга?Вземи една дълга тел и я наври, докато стигне дъното на картера. Ако тръбичката е запушена, маслото си седи в нея и толкова!
Да не би щеката да е по-дълга?Вземи една дълга тел и я наври, докато стигне дъното на картера. Ако тръбичката е запушена, маслото си седи в нея и толкова!
Това за щеката е интересно.. А това за телта ще го направа тея дни,пък ще видя дали има резултат..Ако няма значи може би щеката да е по-дълга..
Да не би щеката да е по-дълга?Вземи една дълга тел и я наври, докато стигне дъното на картера. Ако тръбичката е запушена, маслото си седи в нея и толкова!
По тази логика и при източено масло трябва да показва на макс.
Да не би щеката да е по-дълга?Вземи една дълга тел и я наври, докато стигне дъното на картера. Ако тръбичката е запушена, маслото си седи в нея и толкова!
По тази логика и при източено масло трябва да показва на макс.
По тази логика и когато маслото е било в норма е трябвало да показва повече от максимума
Да не би щеката да е по-дълга?Вземи една дълга тел и я наври, докато стигне дъното на картера. Ако тръбичката е запушена, маслото си седи в нея и толкова!
По тази логика и при източено масло трябва да показва на макс.
По тази логика и когато маслото е било в норма е трябвало да показва повече от максимума
То показва повече от максимума..Ще взема да я снимам след малко колко масло показва наа пръчката,нещо даа не се бъркам аз с минимуми и максимуми..
Коментар