Понеже много ми скърца скоростния лост при превключване та се чудех мога ли да напръскам с WD-40 подвижната връзка (тази бялата), която е под кожената облицовка на лоста или може нещо да се прецака от спрея?? Де да знам като се стече надолу къде ще влезне.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Скоростния лост скърца дразнещо
Collapse
X
-
Аз точно така направих без много да му мисля, напръсках го, но по това време имах друг проблемАко скоростите ти са започнали да влизат трудно, особено на 1,3 и 5 та то тогава ти се е заклинило положението след лоста. За рейката е хваната на едно "ухо" едно щифтче, за което е закачен механизма за превключване със всички лостчета. Това щифтче блокира от мръсотия и трябва да се раздвижи самото то.Колата трябва да е на канал, поне в моя случай и пръскаш със спрея, обилно, а някой превключва скоростите.Ако е много занитено положението обаче не се изкушавайте да го измлатите с чука, щото ушенцето за рейката се чупи, след което цялата рейка трябва да се извади и детайла да се завари, обаче е алуминиева и нещата се усложняват.Ако стане със спрея, си късметлия, ако не стане, откачане на лостчетата, внимателно раздвижване, без хамалски изпълнения. След това, като по чудо лоста ти престава да скърца, щото вече няма усилие за вкарване на скоростите.Това ти го описвам като човек извървял целия път, с пръскането, раздвижването, чупенето, ваденето на рейката, заваряването, слагането ....Успех!Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
-
vesko написа:Струва ми се, че колегата Кейн искаше да каже "пръсни му, няма страшно"Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
jamie написа:Принципно спрея за подобни ситуации не е ВД40 а ПТФЕ (тефлон).Кейн написа:Иначе си е верно - пръскай, ако щеш го удави, но ако са ти заклинени долу скоростите няма да му мине :о)Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар