Пускам нова тема ,но ако не и е тука мястото нека модераторите ме извинят и я преместят.Става въпрос за едно ръководство ,което подарявам и вече е обещано на колегата "lubomm" от Варна(ще го получи тези дни по куриер ,както се разбрахме) и го моля да ме извини ,че пиша това без негово съгласие ,но идеята ми е дя го видят повече хора ,на които може да послужи.Това "ТЕХНИЧЕСКО РЪКОВОДСТВО ЗА ФИАТ ТИПО И ТЕМПРА-ПРОИЗВОДСТВО СЛЕД 1988г."на български език, ми беше подарено от бившия собственик на автомобила.Аз съм му много благодарен за жеста понеже тази книжка ми спести доста време и средства за ремонти.Сега Типото вече го няма и затова реших и аз да направя подарък.И тук идва мястото за молбата ми.Понеже нямах възможност да сканирам цялото ръководство(сканирах и изпратих на модератор ел. схемите и наличните обяснения ,които се надявам скоро да са достъпни за всички) моля да го направят варненлий ,които както виждам във форума никак не са малко.Съдействайте на колегата lubomm,който иска да помогне за популяризирането му ,но не разполага с необходимата техника и качете това ръководство,което не е побликувано на български език от няколко години.Надявам се да помогнем на много колеги с Типо и Темпра и с това да се намали популацията на GOLF 2 в България.Благодаря Ви предварително!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Да ремонтираме Типо и Темпра
Collapse
X
-
Браво колега евалла на такива хора като теб хубаво е да си помагаме кои с каквото може че да спестим некои лев от маистори и сервизи че с теа заплати дано скоро го качът модераторите за даонлоуд ПоздравиМъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!
Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години
Коментар
-
Joro написа:В това ръководство има ли за 1.8 и 2.0 двигателите? Понеже до сега не съм попадал на читаво такова за тези двигатели.
Коментар
-
Сега се сетих, че за големите двигатели имам ръководство на немски.Включва САМО бензиновите 1.6, 1.8 и 2.0 мотори.Има схеми, лошото е че е на швабски.Качвам го и давам линк към него.
Коментар
-
Е, ша учим и швабски щом се налага, аз почти понаучих жабарския покрай тея коли, колко му е още един. :PП.П. Жив и здрав да си, колега. Свалих го. Най-после нещо и за нашите матори. То най важното за в момента за мен е, че има силите на затягане на всички болтове по двигателя, че на разните аутодати та и разни такива им нямам много вяра. Доста често съм срещал грешки там.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар