Отскоро ми се появи свирене при въртене на волана. Комшията с Дедра предположи, че ми е спаднало нивото на хидравличната течност, но след проверка се оказа, че нивото си е точно между минимум и максимум. Други предположения?Не се смейте, досега не съм имал кола със серво
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Свирене на сервото
Collapse
X
-
Щом хидравличната течност не тече, проблема може да е на две други места - или е ремък, или самата помпа се е прецакала.Ще трябва да локализираш шма на слух.Ако вие само когато въртиш волана, тогава е помпата. Ако си вие нонстоп и се засилва когато въртиш волана, по вероятно е да е ремък.Ако си вие нонстоп без начение дали въртиш или не въртиш и се увеличава ако подадеш газ - ремък.Провери как ти е самия ремък, провери обтегача, на мене в Италсервиз ми бяха оставили трите болта на ролката незатегнати и поради "биене" ролката шумеше страшно, но това не влияеше на въртенето на волана.АКо е ремъка - добре.Ако е помпата, по добре първо източи течността която е там сега, промии и сипи нова. Ако и тогава е същото , кофти, помпата е за смяна.Tipo, 1,8 DOHC, 105 hp
Коментар
-
...хидравлика...
prog написа:а нормално ли е да спадат леко оборотите докато въртиш волана на място?на мен ми казаха че било нормално да се чува леко като въртиш на място но не знам какво е нормалното, защото при мен се чува леко... (и на мен ми е за първи път да имам кола с хидравлика...)Ex. Grande Punto Driver
Коментар
-
Леко виене е в рамките на допустимото. Има значение кога виенето се усилва, ако въртиш волана намясто и двигателя работи на празен ход и вие леко е допустимо. Ако с повишаване на оборотите виенето се усилва, при условие, че маслото ти е сменено с препоръчаното, ремъка също проблема е в помпата. Ама докато тая помпа не започне да "прекъсва" нямаш ядове. Не се знае обаче кога ще започне да прекъсва...А оборотите кога се променят, когато отвори разтоварващия клапан или когато въртиш свободно? В първия случай е нормално, във втория не, но проблема не е в хидравиката.
Коментар
-
Е и аз имам въпрос,на мен направо да ми изчезва сервото като е по-топло времето - особено като се движа по дълъг път със рядко въртене на волана - когато поискам да спра - нямам серво изобщо. Иначе като изфорсирам няколко пъти се пооправя но най добре е на студена кола - загрее ли почва да отслабва а ако навън е 35 градуса и всичко яко се топли направо си нямам серво. Не знам дали да не сменя течноста - в момента е черна като кал и доста гъста - явно и е слаган някакъв сгъстител - та затова ме е страх да я сменя - да не стане по-лошо.Апропо - точно от къде се източва - има много мнения по въпроса?Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
серво-хидравлика...
Yavor написа:Е и аз имам въпрос,на мен направо да ми изчезва сервото като е по-топло времето - особено като се движа по дълъг път със рядко въртене на волана - когато поискам да спра - нямам серво изобщо. Иначе като изфорсирам няколко пъти се пооправя но най добре е на студена кола - загрее ли почва да отслабва а ако навън е 35 градуса и всичко яко се топли направо си нямам серво. Не знам дали да не сменя течноста - в момента е черна като кал и доста гъста - явно и е слаган някакъв сгъстител - та затова ме е страх да я сменя - да не стане по-лошо.Апропо - точно от къде се източва - има много мнения по въпроса?Ex. Grande Punto Driver
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар