Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Стило - няма мощност грам...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Е, чудно! Ще намина да се видим, пък дано има някакво решение на моя проблем
    Take it easy, make it happen
    Stilo 1.9 JTD

    Коментар


      #17
      biker_81 написа:
      Общо взето стилото трябва да върви между 2000 и 4000 оборота където е ефекта от турбината,в други обороти не го търси.
      Хубавото на Стилото е че тръгва още от 1100-1200 оборота.Говорим за JTD,и то с променлива геометрия на турбината,а не за TD.emzo е прав-колата ускорява много добре без да се замисля.
      AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
      HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
      Kawasaki ER-6n'2012

      Коментар


        #18
        Е 100% има някакъв проблем колегата.....все пак е JTD и от 1200 оборота трябва да си тръгва без да се ослушва. Може би изобщо не му надува турбото
        Fiat Bravo - 1.8GT /115hp 1997г.
        Audi A4 - 1.9TDi /110hp 1998г.
        Mazda 121 - 1.3GLX / 75hp 1994г.

        Коментар


          #19
          Аз съм склонен да си мисля, че турбото наистина не надува, както казва колегата..
          Take it easy, make it happen
          Stilo 1.9 JTD

          Коментар


            #20
            до автора на темата....човек аз до сега съм карал 2 лични коли и 3 служебни с мощност от 65 коня до 110 коня дизел и бензин и никоя не може да ускорява от 1200 на 3-та...тя все едно на празен ход върви колата и ти искаш от празен ход на трета дададеш газ и да те залепи на седалката..еми сори ама ама 250нМ въртящ момент кво очакваш при условие че вътака на повечето коли идва след 1800-2000 оборота поправете ме ако греша това е моя опит поне
            Fiat Bravo 1.9 JTD 100

            Коментар


              #21
              mitkosoft написа:
              до автора на темата....човек аз до сега съм карал 2 лични коли и 3 служебни с мощност от 65 коня до 110 коня дизел и бензин и никоя не може да ускорява от 1200 на 3-та...тя все едно на празен ход върви колата и ти искаш от празен ход на трета дададеш газ и да те залепи на седалката..еми сори ама ама 250нМ въртящ момент кво очакваш при условие че вътака на повечето коли идва след 1800-2000 оборота поправете ме ако греша това е моя опит поне
              Колега, не споря с никой. Идеята ми да питам е такава, че аз наистина не разбирам и затова питам вас, които знаете повече. Ако ти си прав, значи колата си е наред, но като че ли колегите по-горе казват други неща, та наистина се пообърках вече..
              Take it easy, make it happen
              Stilo 1.9 JTD

              Коментар


                #22
                mitkosoft написа:
                до автора на темата....човек аз до сега съм карал 2 лични коли и 3 служебни с мощност от 65 коня до 110 коня дизел и бензин и никоя не може да ускорява от 1200 на 3-та...тя все едно на празен ход върви колата и ти искаш от празен ход на трета дададеш газ и да те залепи на седалката..еми сори ама ама 250нМ въртящ момент кво очакваш при условие че вътака на повечето коли идва след 1800-2000 оборота поправете ме ако греша това е моя опит поне
                Колега не прави такива изказвания,моля! Колата не залепя при тези обороти,но ускорява съвсем прилично и с лекота.И Емо по-горе го писа и аз се повтарям за пореден път.Автора на темата е написал че ще счупи педала,а колата почти не помръдва при въпросните обороти.Е,аз карам същият двигател и да кажа на всички които само гадаят,че този мотор не се замисля на 3-та с 1000-1200 оборота.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #23
                  е вие го изкарахте самолет това стило...то като загрее държи 900об/мин...същата работа да искаме от място на трета с 2000об да литне...как д астане...колега...карай на втора до 3000об хубавко цъкни трета бързо и настъпи газта...ама не да паднеш на 1000об ащото незнам коя кола се изтрелва като я караш с 1000об...моята когато е на скорост ако я оставя д ападне до 1000об ще и се разпаднат карантиите това стило незнам как очаквш с 1000об да лети при все че то е нормално при 1500об да сменяш предавки(1-ва, 2-ра, 3-та) и 4-та и пета поне аз ги сменям поне на 1700об ...пробвай при по високи обороти....според мен колкото и да натискаш педала на газта при 1000об...3-та предавка...няма как да тръгне от раз...
                  Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
                  BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
                  BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.

                  Коментар


                    #24
                    Колеги,ако няма да помагате на колегата със идеи или съвети да заключвам темата.Стига сте се захвърляли с клипчета.Айде по сериозно по темата.Колегата Ви помоли за съвет.
                    FIAT FORUM BULGARIA
                    Ракията е над политиката

                    Видео от Италфест 2011

                    Коментар


                      #25
                      Недей Краси, ще кача до дни клип, за да си прецени колегата има ли проблем с колата.п.с. еееее затри всичко .........
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #26
                        emzo написа:
                        Недей Краси, ще кача до дни клип, за да си прецени колегата има ли проблем с колата.п.с. еееее затри всичко .........
                        Знаеш че нищо не се затрива,просто се мести.Надявам се да помогнеш на колегата защото знам че ти си "човекът" с познанията по дизелите.Но обърнахте темата на клипове, че и на лекичко заяждане по между си.
                        FIAT FORUM BULGARIA
                        Ракията е над политиката

                        Видео от Италфест 2011

                        Коментар


                          #27
                          Нищо подобно, това ми беше последния пост в тази тема(не искам пак да бъда нашарен), нищо нямам намерение да качвам.Успех.
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            На мен ми прилича на дебитомер. Моят преди да откаже правеше такива неща, при различни обороти и даваш газ и колата не прави нищо и по някое време решава да тръгне.

                            Коментар


                              #29
                              Днес направих клип с не много добро качество как ускорява JTD105 на трета с около 1200-1300 оборота и педал на газта на 80-90%. При желание от страна на автора на темата ще пусна да сравни. Иначе няма да пускам, тъй като ще наруша разпоредбите на модераторите.Поздрави.

                              Коментар


                                #30
                                Airfan написа:
                                Днес направих клип с не много добро качество как ускорява JTD105 на трета с около 1200-1300 оборота и педал на газта на 80-90%. При желание от страна на автора на темата ще пусна да сравни. Иначе няма да пускам, тъй като ще наруша разпоредбите на модераторите.Поздрави.
                                Ами колега, можеш да ми го пуснеш на лично, за да не стават конфронтации тук
                                Take it easy, make it happen
                                Stilo 1.9 JTD

                                Коментар

                                Working...
                                X