Е, чудно! Ще намина да се видим, пък дано има някакво решение на моя проблем
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Стило - няма мощност грам...
Collapse
X
-
biker_81 написа:Общо взето стилото трябва да върви между 2000 и 4000 оборота където е ефекта от турбината,в други обороти не го търси.AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
до автора на темата....човек аз до сега съм карал 2 лични коли и 3 служебни с мощност от 65 коня до 110 коня дизел и бензин и никоя не може да ускорява от 1200 на 3-та...тя все едно на празен ход върви колата и ти искаш от празен ход на трета дададеш газ и да те залепи на седалката..еми сори ама ама 250нМ въртящ момент кво очакваш при условие че вътака на повечето коли идва след 1800-2000 оборота поправете ме ако греша това е моя опит понеFiat Bravo 1.9 JTD 100
Коментар
-
mitkosoft написа:до автора на темата....човек аз до сега съм карал 2 лични коли и 3 служебни с мощност от 65 коня до 110 коня дизел и бензин и никоя не може да ускорява от 1200 на 3-та...тя все едно на празен ход върви колата и ти искаш от празен ход на трета дададеш газ и да те залепи на седалката..еми сори ама ама 250нМ въртящ момент кво очакваш при условие че вътака на повечето коли идва след 1800-2000 оборота поправете ме ако греша това е моя опит понеTake it easy, make it happen
Stilo 1.9 JTD
Коментар
-
mitkosoft написа:до автора на темата....човек аз до сега съм карал 2 лични коли и 3 служебни с мощност от 65 коня до 110 коня дизел и бензин и никоя не може да ускорява от 1200 на 3-та...тя все едно на празен ход върви колата и ти искаш от празен ход на трета дададеш газ и да те залепи на седалката..еми сори ама ама 250нМ въртящ момент кво очакваш при условие че вътака на повечето коли идва след 1800-2000 оборота поправете ме ако греша това е моя опит понеAR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
Коментар
-
е вие го изкарахте самолет това стило...то като загрее държи 900об/мин...същата работа да искаме от място на трета с 2000об да литне...как д астане...колега...карай на втора до 3000об хубавко цъкни трета бързо и настъпи газта...ама не да паднеш на 1000об ащото незнам коя кола се изтрелва като я караш с 1000об...моята когато е на скорост ако я оставя д ападне до 1000об ще и се разпаднат карантиите това стило незнам как очаквш с 1000об да лети при все че то е нормално при 1500об да сменяш предавки(1-ва, 2-ра, 3-та) и 4-та и пета поне аз ги сменям поне на 1700об ...пробвай при по високи обороти....според мен колкото и да натискаш педала на газта при 1000об...3-та предавка...няма как да тръгне от раз...Renault Megane 1.5dci 110hp. 12г.
BMW G20 320d xDrive 190hp. 2019г.
BMW X3 2.0d xDrive 177hp '09г. Ех.
Коментар
-
emzo написа:Недей Краси, ще кача до дни клип, за да си прецени колегата има ли проблем с колата.п.с. еееее затри всичко .........
Коментар
-
Airfan написа:Днес направих клип с не много добро качество как ускорява JTD105 на трета с около 1200-1300 оборота и педал на газта на 80-90%. При желание от страна на автора на темата ще пусна да сравни. Иначе няма да пускам, тъй като ще наруша разпоредбите на модераторите.Поздрави.Take it easy, make it happen
Stilo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар