Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Скърцане

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Скърцане

    Чувам едно дразнещо скърцане което идва откъм волана или може би м/у волана и таблото.Скърца като на пласмаса.Чува се само по дупките и много ме дразни.Какъв савет ще ми дадете.Имам и още един "дерт" когато спусна прозореца около половината почва да трака нещо от към ключалката.Когато е почти вдигнат несе чува.Пунто 75 Благодаря!!!
    Punto ELX

    #2
    ш

    Все едно са описани шумовете в моето пунто. Само че, при мен от волана се чува и едно съвсем леко потропване , което си мисля ,че е от износени карета на кормилната колона.

    Коментар


      #3
      При мен на Бравото забелязах, че като пръскам редовно гумените уплътнения на вратите със силиконов спрей част от досадното скърцане изчезва.

      Коментар


        #4
        Имам и последен въпрос който е свързан с това:Когато дам на контакт от дясно ми светва 3 светлинни индикатора.За акомулатора ,за маслото е едно като пръскалка което след качването на гориво от помпата ми изчезва.Някаде бях гледал картинка на този сигнам и пишеше че е повреда в горивната система.Може грешката дае в мене,но нека който кара Пунто каже как е?
        Punto ELX

        Коментар


          #5
          Това което е като пръскалка е за инжекцията - добре е да го изчакаш да загасне и тогава да палиш. Ако ти свети нон стоп - тогава лошо... Иначе за маслото прилича на нещо като лейка
          Punto 1.1 SX 95г

          Коментар


            #6
            Всъщност, някъде из форума преди време бяха постнати картинки с обяснения на всички светлини по таблото - потърси ги.
            Punto 1.1 SX 95г

            Коментар


              #7
              Re: Скърцане

              bmw_boy написа:
              Чувам едно дразнещо скърцане което идва откъм волана или можеби м/у волана и таблото.Скърца като на пласмаса.Чува се само по дупките и много ме дразни!
              Аз имах скърцане отвреме на време на някви пласмаси при волана, разглабих го и се оказа от устроиството което изключва мигачите като изправиш волана посмазах го и се оправи.
              PUNTO 1.1 94г.

              Коментар


                #8
                Внимаваи с инжекцията, както ти каза колегата изчакваи го да огасне и тогава пали, защото може и да се наложи по- ранна смянаа.Скърцането на прозореца - провеи дали оплатненията на прозореза са добри, виж и водачите на прозорците дали са си там, защото аз имах подобен проблем с TEMPRATA. и се окоаза че е точно това.Провери дали не ти липсва и някое болченце на таблото за скърцането отпред.
                FIAT - TIPO 2.0i.е

                Коментар


                  #9
                  soulkeeper написа:
                  Внимаваи с инжекцията, както ти каза колегата изчакваи го да огасне и тогава палид
                  Чакайте малко, тва да не е дизел да го чакам да подгрява, бе. Освен това и аз я имам тази индикация, която гасне веднага след като запаля колата, но никога преди това.Единственото, което ми хрумва е, че вие може би говорите за пълен инжекцион,с който не съм много добре запознат.

                  Коментар


                    #10
                    @Paparac - на моето Пунто (1.1 spi) лампата на инжекциона гасне след няколко секунди... поизчакай да видиш, вероятно и твоята ще загасне. Предполагам има нещо общо с налягането в бензинопроводите или с някакви тестове, които си прави ECU-то преди старта на мотора... Както и да е, почти никога не я чакам да изгасне преди да запаля... дано не се сдуха нещо някой хубав слънчев ден
                    Не знам дали знаете, но "не знам" се пише отделно!
                    Fiat Punto 1.2 SX 2000 г.

                    Коментар


                      #11
                      ако си регулилар волана скоро може да е от това , върни го в най крайно горно положение и виж дали скърца пак :P


                      Fiat Punto 96' ..the best caR!

                      Коментар


                        #12
                        Колеги чакайте лампата да загасне. Докато тя свети помпата която е в резервоара качва налягане до инжекциона. Няма значение дали е пълна или моноинжекция. Мисля че и ECU-то си прави някакви тестове.ЗАДЪЛЖИТЕЛНО изчаквайте тя да изгасне преди да запалите.
                        Alfa Romeo 166 2,4 JTD
                        Lancia Y

                        Коментар


                          #13
                          Забелязах и още нещо което ме притеснява.Когато оставя колата по на надолнище на 1-ва скорпст трагва леко и спира.След 2-3 мин. пак тръгва леко и спира и така нататък.Нещо от компресията е сигорно.На ското сложих масло ЕССО полу-синтет.От какво друго мойе дае?
                          Punto ELX

                          Коментар


                            #14
                            Днес един уж майстор направи един бърз оглед на колата ,качихме я пак на нагорнище(пак така направи) и отговора на човека беше "сменяи сигменти и си перфектен".Незнам до колко да му вярвам,но ако е така колко ще ми излезне една такава смяна na сегменти с работата.Някаква + - цена да ми кажете.БлагодаряПунто 1,2 MPI
                            Punto ELX

                            Коментар

                            Working...
                            X