а някои знае ли как се сменят крушките на третия стоп на brava ако знае моля да сподели
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
трети стоп на BRAVA
Collapse
X
-
Преди десетина дена имах честта да се занимавам с този проблем. Мога да ти гарантирам че крушката ти НЕ Е изгоряла. Няколко дена по-рано ходих на баня и след това забелязах че напълно ми е изчезнал стопа. Свалих го, след като първо свалих кората на капака на багажника. За целта ми бяха необходими кръстата и плоска отверка и един гаечен ключ 19. Вместо ключ 19 може да се използва шестограм 14. Махаш четерите гумички от горния(далечния) край на капака. Под всяка една от тях има винт. Около двете дръжки има също два винта. В тънките краища има други два. Аз имах проблем с тяхното отвиване, понеже те се държат на ламаринки закрепени на пластмасата отдолу, която бе прегоряла и се счупи. Не е проблем обаче. Има и две щипки/тапички около механизма за затваряне. Те се вадят с плоската отверка. След като махнеш тази кора, вземаш ключ 19, вкарваш в кухината и развиваш леко три пластмасови гайки - дълги са около 60-70 мм. След това ги доотвиваш на ръка и вадиш стопа навън. Под средната гайка има ламаринена А-симетрична скоба. Внимавай да не я загубиш някъде. с плоската отверката махаш буксата от стопа като натискаш зъбчето което гледа към късата страна. Самите лампички ако се издърпат, след това не могат да се напъхат. Аз разглобих целият стоп от пластмасовите нитчета, но не те съветвам да го правиш. Пробвай леко да поиздърпаш не светещета лампичка и да я разклатиш леко. При мен се бяха окислили целите пътечки и не ми правеше контакт. Ако имаш проблеми или нужда от съвет, потърси ме.
Коментар
-
Точно преди година и аз брах тези ядове.Това е поста ми, дано заедно с другите на колегите ти помогне.http://www.fiat-bg.org/forum/viewtop...ght=Точно тези пътечки за които говори колегата по-горе се окисляват и късат.По-добре изкарай външно 2 проводника и се опитай да свържеш всички крушки.Ако укрепиш тези проводници, стопа ти става вечен.Успех!SUZUKI SX 4/1.9 DDiS, 120 кс/8V, 4X4
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар