Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Общи въпроси от един бъдещ собственик на Брава

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    nedelcho написа:
    Реших се да е дизел. Сега дилемата е м/у TD и JTD.Въпроса ми е друг обаче - http://www.cars.bg/u19579 тази хубавица има мултифункционален волан. Какво може да се управлява с него освен касетофонЯ? И ако сложа MP3 ще мога ли пак да го управлявам?
    В 21 век да купиш ТД е един голям компромис и е лоша инвестиция, според мен.

    Коментар


      #47
      nedelcho написа:
      Реших се да е дизел. Сега дилемата е м/у TD и JTD.Въпроса ми е друг обаче - http://www.cars.bg/u19579 тази хубавица има мултифункционален волан. Какво може да се управлява с него освен касетофонЯ? И ако сложа MP3 ще мога ли пак да го управлявам?
      На тази колица лампата на аербега свети, което ме навежда на мисълта, че има нещо гнило което трябва да се провери.
      Manowar - Татко
      Еx Fiat Brava 1,6 16v 103hp ELX '97 LPG - Брависима
      Ex Fiat Marea Weekend 2.0 20v 147hp HLX '97 CNG - Марчето
      Ex Lancia Thesis 3.2 V6 230hp '06 LPG - Теси
      Fiat Multipla 1,6 16v 103hp Bipower '00 - Боко

      Коментар


        #48
        Airfan написа:
        nedelcho написа:
        Реших се да е дизел. Сега дилемата е м/у TD и JTD.Въпроса ми е друг обаче - http://www.cars.bg/u19579 тази хубавица има мултифункционален волан. Какво може да се управлява с него освен касетофонЯ? И ако сложа MP3 ще мога ли пак да го управлявам?
        В 21 век да купиш ТД е един голям компромис и е лоша инвестиция, според мен.
        Обоснови се, моля те. Трябва да знам всичките аспекти - плюсове и минути на TD и JTD.
        fihi написа:
        nedelcho написа:
        Реших се да е дизел. Сега дилемата е м/у TD и JTD.Въпроса ми е друг обаче - http://www.cars.bg/u19579 тази хубавица има мултифункционален волан. Какво може да се управлява с него освен касетофонЯ? И ако сложа MP3 ще мога ли пак да го управлявам?
        На тази колица лампата на аербега свети, което ме навежда на мисълта, че има нещо гнило което трябва да се провери.
        Принципно говорих. И аз видях лампата на air bag-а, но ме интересуваше това с волана.
        Измекяра кара Сузики Балено 1.3и

        Коментар


          #49
          nedelcho написа:
          Реших се да е дизел. Сега дилемата е м/у TD и JTD.
          И тук дилема не трябва да има. Естествено, че JTD.
          Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI

          Коментар


            #50
            Колега, отностно JTD vs. TD има адски много изписано, потърси в търсачката и ще се увериш.
            Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
            Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

            Коментар


              #51
              nedelcho написа:
              Airfan написа:
              nedelcho написа:
              Реших се да е дизел. Сега дилемата е м/у TD и JTD.Въпроса ми е друг обаче - http://www.cars.bg/u19579 тази хубавица има мултифункционален волан. Какво може да се управлява с него освен касетофонЯ? И ако сложа MP3 ще мога ли пак да го управлявам?
              В 21 век да купиш ТД е един голям компромис и е лоша инвестиция, според мен.
              Обоснови се, моля те. Трябва да знам всичките аспекти - плюсове и минути на TD и JTD.
              JTD ти дава по-нисък разход с 1 л на 100 км в града, а понякога и повече. JTD работи по-меко и приятно от TD. Второто са мои впечатления и не ангажирам никого с тях.

              Коментар


                #52
                Минусът на JTD е, че е по-сложен първо и второ common-rail със скъпи дюзи, на които тукашната нафта не влияе много добре. Така поне смятам аз.

                Коментар


                  #53
                  Painfall написа:
                  Минусът на JTD е, че е по-сложен първо и второ common-rail със скъпи дюзи, на които тукашната нафта не влияе много добре. Така поне смятам аз.
                  Прав си.На мен ми се налага всеки три месеца да си сменявам дюзите,особено заради тукашната нафта.

                  Коментар


                    #54
                    Stefan Hadjov написа:
                    Painfall написа:
                    Минусът на JTD е, че е по-сложен първо и второ common-rail със скъпи дюзи, на които тукашната нафта не влияе много добре. Така поне смятам аз.
                    Прав си.На мен ми се налага всеки три месеца да си сменявам дюзите,особено заради тукашната нафта.
                    Тук в благоевград имаме една ’’поговорка’’ и тя гласи,Яж ми Куро симитли....то като сменяш секи месец дюзите куде ти излиза края,то сичките проблеми идват от калпавата нафта няма две мнения ...тук нещата стоят така хем голям кур да ме ебе хем да не ме боли. бензин vs нафта=да кажем голям разход vs скъпа подръжка.сичко зависи от от късмета,това си е моито мнение.нищо лично

                    Коментар


                      #55
                      nedelcho написа:
                      Реших се да е дизел. Сега дилемата е м/у TD и JTD.Въпроса ми е друг обаче - http://www.cars.bg/u19579 тази хубавица има мултифункционален волан. Какво може да се управлява с него освен касетофонЯ? И ако сложа MP3 ще мога ли пак да го управлявам?
                      http://www.mobile.bg/11269893946211644 Тази по става С мулти волана може да управляваш само касетофона, иначе от него можеш да си извадиш кабелче за мп3, гсм......
                      Marea Weekend HLX Jtd 110

                      oO(_)____////____(_)Oo

                      Коментар


                        #56
                        Stefan Hadjov написа:
                        Painfall написа:
                        Минусът на JTD е, че е по-сложен първо и второ common-rail със скъпи дюзи, на които тукашната нафта не влияе много добре. Така поне смятам аз.
                        Прав си.На мен ми се налага всеки три месеца да си сменявам дюзите,особено заради тукашната нафта.
                        Браво колега, с тоя лаф, бая шарани ще клъвнат
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          #57
                          TIP написа:
                          http://www.mobile.bg/11269893946211644 Тази по става С мулти волана може да управляваш само касетофона, иначе от него можеш да си извадиш кабелче за мп3, гсм......
                          Бинго !!!Тая мара е евро3
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #58
                            emzo написа:
                            TIP написа:
                            http://www.mobile.bg/11269893946211644 Тази по става С мулти волана може да управляваш само касетофона, иначе от него можеш да си извадиш кабелче за мп3, гсм......
                            Бинго !!!Тая мара е евро3
                            Тъкмо и аз щях да пиша, че е 110 к.с., а продавача е писал 105 - може и да не е наясно.Но и тази не е зле, обаче е с 1 еърбег. http://www.mobile.bg/11257933602681164Обаче мисля, че за работата, която ще върши Неделчо с нея е по-добре седан, макар и 105 к.с. http://www.mobile.bg/11245259201442068

                            Коментар


                              #59
                              emzo написа:
                              TIP написа:
                              http://www.mobile.bg/11269893946211644 Тази по става С мулти волана може да управляваш само касетофона, иначе от него можеш да си извадиш кабелче за мп3, гсм......
                              Бинго !!!Тая мара е евро3
                              Наистина Евро 3-рядкост,само дето не е седан.Но забележи, джанбазина или лъже че е 105 кс,или не знае какво продава.

                              Коментар


                                #60
                                По-скоро не знае.
                                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                                Коментар

                                Working...
                                X