Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

въпрос за тампоните на двигателя

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    въпрос за тампоните на двигателя

    здрявейте, не знам нещо на мен хич не ми се отдава да познавам за коя тема са моите въпроси за което моля да ме извините.ако пак съм объркал нека админите да я преместят. Дано този път да съм уцелил раздела зтава върос за тампоните на двигателя както се разбира от заглавието. Значи вибрации колкото искаш и на студен и на загрял двигател, а лятото на климатик падат пломби направо от устата на чивек. Инересното е, че има значение къде съм паркирал колата и дали е под някакъв наклон и накъде е точно. Понякога са силни понякога по слаби вибрациите. Че са тампони то е ясно но съм решил сам да ги сменам и влизам в така познатият ни сайт за части....не знам дали е умесно да пиша името му, но който е ходил ще се досети. та там гледам цени и снимки на тампоните и обеснения кои е десен кои ляв и т.н. слизам да снимам моите на колата и оставам доста объркан. разположението е различно от това описано в сайта. И моля за помощ да ми кажете дали на мойта кола не са разместени просто и за това да вибрират или аз не съм се ориентирал правилно с наименованията. Ще се опитам да каа снимки на тампоните с обеснения към тех и снимки от сайта и обеснението което е дадено там. Нека който е сменал тампони да каже така ли са или не.Благодаря много предварително.п.с.добавил съм коентари до самите заглавия на снимките за по голяма яснота какво искам да кажа. Че напоследък и това не ми се отдава много много . благодаря за разбирането
    Прикачени файлове
    Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
    182A4.000 IAW49F
    LPG - Lovato EasyFast
    ----------------------------
    "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

    #2
    Имам го същия проблем в момента, но не е толкова изявен - поне не ми тракат зъбите Та значи - бях нарочил средния тампон - смених го с нов от александър ауто - разлика почти никаква - само в съвсем лекото повдигане на двигателя, защото стария беше доста сплескан. Левия и десния мисля че са еднакви и са ми същите като твоите поне външно. Сега съм си намерил два маслени тампона от типо 1.6 двувалов мотор, втора употреба които са ги слагали в началото на производството им - явно са държали тогава повече на комфорта. И ще кажа какъв ще е резултата.
    https://www.cialispascherfr24.com/

    Коментар


      #3
      Понеже съм ги сменял всичките тампони,ще ти кажа че това са твоитет ампони които си показал от сайта.Сайта можеш да си го споменеш,немисля че ще го изкарат началниците реклама,все пак всички пазаруваме от там (по голямата част де).Отиви в магазина,дай си талончето на колата,хората ще погледнат каквото ти трябва по номер и каталог и ще ти дадат точно каквото ти трябва.3 тампона са и ще ти излезнат около 80лв грубо.Не помня аз за колко ги купувах.
      Fiat Tipo
      Corsa b комби !

      Коментар


        #4
        pecata написа:
        Понеже съм ги сменял всичките тампони,ще ти кажа че това са твоитет ампони които си показал от сайта.Сайта можеш да си го споменеш,немисля че ще го изкарат началниците реклама,все пак всички пазаруваме от там (по голямата част де).Отиви в магазина,дай си талончето на колата,хората ще погледнат каквото ти трябва по номер и каталог и ще ти дадат точно каквото ти трябва.3 тампона са и ще ти излезнат около 80лв грубо.Не помня аз за колко ги купувах.
        Ооо доста повечко ще излезнат. Към 150 ако не се лъжа. Иначе пуснах темата понеже както Joro и аз съм нарочил средния, но като видях как са наименувани и ме хвана шубето да не би да взема некой друг и да разкачам двигателя напразно.иначе тампоните ми не са скъсани нито нещо дефектни, но предполагам, че са омекнали или респективно втвърдили за това и така ясно ми е изразен проблема. макар че не непрекъснато, както писах по горе зависи в какво положениее еколата. понякога тресе доста а понякога почти не се усеща. много е странно.
        Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
        182A4.000 IAW49F
        LPG - Lovato EasyFast
        ----------------------------
        "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

        Коментар


          #5
          а забелязал ли си дали са ти нормални оборотите на празен ход? то с уреда на таблото не става, става на ухо, ако можеш да прецениш де- ако са ти ниски оборотите на празен ход е нормално да тресе и с нови и със стари и с всякакви тампони.
          Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
          Fiat Bravo'97 1,6 16v
          Fiat Tempra'91 1,6 mono

          Коментар


            #6
            pakumba написа:
            а забелязал ли си дали са ти нормални оборотите на празен ход? то с уреда на таблото не става, става на ухо, ако можеш да прецениш де- ако са ти ниски оборотите на празен ход е нормално да тресе и с нови и със стари и с всякакви тампони.
            ами по тоя въпрос е малко странна работата при мен. аз бех писал още като я купувах колата, че има разминаване реалните обороти с тези по оборотомера на таблото. иначе на таблото при напълно загряла е 750 точно а на УНИСКАНа показва 820-850-870 варират. държи си ги стабилно поне по стрелка и не се мъчи да гасне или т.н. другото странно е че вибрациите ги има и преди още да е загрял мотора когато оборотите са още" на смукач" ако мога така да се изразя. вярно че са по слаби но ги има. а когато е загряла и лееекичко подадеш с педала пак се укротяват но не изчезват напълно. а на климатик няма загряла няма незагряла или с газ или без вибрира яко непрекъснато. и за това не искам да ги сменям всичките тампони на първо време. ако с единия се успокоят леко тогава ще съм сигурен на 100% че е сам озаради тампони. а не да дам 150 кинта и никакаъв ефект да няма. както казах и по горе сегапните са си здрави не чвно са омекнали (втвърдили).
            Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
            182A4.000 IAW49F
            LPG - Lovato EasyFast
            ----------------------------
            "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

            Коментар


              #7
              Ewing написа:
              pakumba написа:
              а забелязал ли си дали са ти нормални оборотите на празен ход? то с уреда на таблото не става, става на ухо, ако можеш да прецениш де- ако са ти ниски оборотите на празен ход е нормално да тресе и с нови и със стари и с всякакви тампони.
              ами по тоя въпрос е малко странна работата при мен. аз бех писал още като я купувах колата, че има разминаване реалните обороти с тези по оборотомера на таблото. иначе на таблото при напълно загряла е 750 точно а на УНИСКАНа показва 820-850-870 варират. държи си ги стабилно поне по стрелка и не се мъчи да гасне или т.н. другото странно е че вибрациите ги има и преди още да е загрял мотора когато оборотите са още" на смукач" ако мога така да се изразя. вярно че са по слаби но ги има. а когато е загряла и лееекичко подадеш с педала пак се укротяват но не изчезват напълно. а на климатик няма загряла няма незагряла или с газ или без вибрира яко непрекъснато. и за това не искам да ги сменям всичките тампони на първо време. ако с единия се успокоят леко тогава ще съм сигурен на 100% че е сам озаради тампони. а не да дам 150 кинта и никакаъв ефект да няма. както казах и по горе сегапните са си здрави не чвно са омекнали (втвърдили).
              Започни с предния десен тампон,той е най-натоварения и обикновено проблемите от него тръгват.

              Коментар


                #8
                Задният тампон(първата снимка) е здрав със сигурност.В противен случай лапата щеше да виси много,а както е на снимката тампона си стои идеално.
                AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                Kawasaki ER-6n'2012

                Коментар


                  #9
                  Stefan Hadjov написа:
                  Ewing написа:
                  pakumba написа:
                  а забелязал ли си дали са ти нормални оборотите на празен ход? то с уреда на таблото не става, става на ухо, ако можеш да прецениш де- ако са ти ниски оборотите на празен ход е нормално да тресе и с нови и със стари и с всякакви тампони.
                  ами по тоя въпрос е малко странна работата при мен. аз бех писал още като я купувах колата, че има разминаване реалните обороти с тези по оборотомера на таблото. иначе на таблото при напълно загряла е 750 точно а на УНИСКАНа показва 820-850-870 варират. държи си ги стабилно поне по стрелка и не се мъчи да гасне или т.н. другото странно е че вибрациите ги има и преди още да е загрял мотора когато оборотите са още" на смукач" ако мога така да се изразя. вярно че са по слаби но ги има. а когато е загряла и лееекичко подадеш с педала пак се укротяват но не изчезват напълно. а на климатик няма загряла няма незагряла или с газ или без вибрира яко непрекъснато. и за това не искам да ги сменям всичките тампони на първо време. ако с единия се успокоят леко тогава ще съм сигурен на 100% че е сам озаради тампони. а не да дам 150 кинта и никакаъв ефект да няма. както казах и по горе сегапните са си здрави не чвно са омекнали (втвърдили).
                  Започни с предния десен тампон,той е най-натоварения и обикновено проблемите от него тръгват.
                  мерси колега, сега остава да доуточним преден десен по моите разбирания (демек този от към навигаторското меасто) или преден които са писали в каталога. иначе и на мен ми изглеждат добре ама ...
                  Фиат Мареа 1.6 16v, 99 г.
                  182A4.000 IAW49F
                  LPG - Lovato EasyFast
                  ----------------------------
                  "Има две неща които са безкрайни, вселената и човешката глупост, ... но не съм много сигурен за вселената", А. Айнщайн

                  Коментар


                    #10
                    Двигателя има предна и задна страна,лява и дясна.Предната е тази откъм ремъците,задна е тази към кутията.За лява и дясна страна се определят страните спрямо предната страна,заставайки с лице срещу нея.Обикновено за заден тампон спрягат и този за който ти писах по горе,защото е под купето откъм задницата на колата.
                    AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                    HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                    Kawasaki ER-6n'2012

                    Коментар


                      #11
                      Ewing написа:
                      Stefan Hadjov написа:
                      Ewing написа:
                      pakumba написа:
                      а забелязал ли си дали са ти нормални оборотите на празен ход? то с уреда на таблото не става, става на ухо, ако можеш да прецениш де- ако са ти ниски оборотите на празен ход е нормално да тресе и с нови и със стари и с всякакви тампони.
                      ами по тоя въпрос е малко странна работата при мен. аз бех писал още като я купувах колата, че има разминаване реалните обороти с тези по оборотомера на таблото. иначе на таблото при напълно загряла е 750 точно а на УНИСКАНа показва 820-850-870 варират. държи си ги стабилно поне по стрелка и не се мъчи да гасне или т.н. другото странно е че вибрациите ги има и преди още да е загрял мотора когато оборотите са още" на смукач" ако мога така да се изразя. вярно че са по слаби но ги има. а когато е загряла и лееекичко подадеш с педала пак се укротяват но не изчезват напълно. а на климатик няма загряла няма незагряла или с газ или без вибрира яко непрекъснато. и за това не искам да ги сменям всичките тампони на първо време. ако с единия се успокоят леко тогава ще съм сигурен на 100% че е сам озаради тампони. а не да дам 150 кинта и никакаъв ефект да няма. както казах и по горе сегапните са си здрави не чвно са омекнали (втвърдили).
                      Започни с предния десен тампон,той е най-натоварения и обикновено проблемите от него тръгват.
                      мерси колега, сега остава да доуточним преден десен по моите разбирания (демек този от към навигаторското меасто) или преден които са писали в каталога. иначе и на мен ми изглеждат добре ама ...
                      Toзи който е пред предно дясно колело.

                      Коментар


                        #12
                        iakvvu написа:
                        За лява и дясна страна се определят страните спрямо предната страна,заставайки с лице срещу нея.
                        Няма такова нещо.Винаги се гледа от шофьорското место-сядаш и тогава локализираш ляво-дясно! Навсякъде по книги,каталози и къде ли не се определят по този нячин местоположението на часттите!
                        LANCIA DELTA II 1.6ie 75HP 835C1.000
                        LANCIA KAPPA 2.0 20V 838A1.000-ex
                        LANCIA DEDRA 1.8 105hp 835A2.046-ex
                        Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8 215hp
                        Grande Punto 1.2 LPG

                        Коментар


                          #13
                          Съгласен съм с теб,но само за местоположението на частите по купето.Тук говорим за ориентацията на частите по двигателя,разглеждайки го като отделен модул(както го разглеждат навсякъде).Ако следваме твоята логика,то тогава трябваше да броим цилиндрите от ляво надясно спрямо шофьорското място при напречно разположен двигател.
                          AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
                          HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
                          Kawasaki ER-6n'2012

                          Коментар


                            #14
                            iakvvu написа:
                            Съгласен съм с теб,но само за местоположението на частите по купето.Тук говорим за ориентацията на частите по двигателя,разглеждайки го като отделен модул(както го разглеждат навсякъде).Ако следваме твоята логика,то тогава трябваше да броим цилиндрите от ляво надясно спрямо шофьорското място при напречно разположен двигател.
                            Ами някои точно така броят ориентацията на цилиндрите.При всички френски коли 1-ви цилиндър е винаги този до маховика.При японските-също.

                            Коментар


                              #15
                              Колега, като сменяш тампоните само да не забравиш да подпреш двигателя отдолу на картера, че съм виждал как се усукват щангите за превключване на скоростите на едно Типо при смяна на опорен тампон на двигател (този в средата на купето) и после ще береш ядове със превключване на скоростите.
                              TEMPRA 1,9D 1994г. седан - преди
                              ТЕMPRA 1,9TDS 1993г. комби - сега
                              НЕ КАРАЙ С ПО-ГОЛЯМА СКОРОСТ ОТ ТАЗИ, С КОЯТО МОЖЕ ДА ЛЕТИ ТВОЯ АНГЕЛ-ХРАНИТЕЛ

                              Коментар

                              Working...
                              X