Колеги наскоро забелязах,че вратата на типото е доста провиснала за сега само шофьорската,и каточели все повече пропада.Някой имал ли е подобен проблем? и как се отстранява?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Провиснали врати
Collapse
X
-
Vladim написа:Предполагам, че и на типото пантите се регулират. При Брава/Браво се сваля калника за да се направи процедурата, което си е досадна история... Виж пантите на задните врати се регулират по-лесно!мненията и ГЪЗовете много си приличат - всеки го има ама не винаги е уместно да го показва
Коментар
-
Моята врата на типото също е пропаднала,кофтито е,че трябва да натисна бързо дръжката 5-6 пъти за да се отвори.Някой ако е регулирал на типо пантите да сподели как,все още не съм се заглеждал.Alfa Romeo 159 SW 2.4 JTDm 200 hp Q-tronic + Alfa Romeo 156 1.9 JTD 1++ hp 2003,Inside Facelift. - Now.
Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTDm 150 - The beautiful devil. - еx. // Stilo 1.9 JTD 1++ hp - еx
Вълкът е по-слаб от лъвът и от мечката, но никога не играе в цирка !!!
Коментар
-
Princo написа:Моята врата на типото също е пропаднала,кофтито е,че трябва да натисна бързо дръжката 5-6 пъти за да се отвори.Някой ако е регулирал на типо пантите да сподели как,все още не съм се заглеждал.
Коментар
-
Airfan написа:Princo написа:Моята врата на типото също е пропаднала,кофтито е,че трябва да натисна бързо дръжката 5-6 пъти за да се отвори.Някой ако е регулирал на типо пантите да сподели как,все още не съм се заглеждал.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
Tornado написа:Airfan написа:Princo написа:Моята врата на типото също е пропаднала,кофтито е,че трябва да натисна бързо дръжката 5-6 пъти за да се отвори.Някой ако е регулирал на типо пантите да сподели как,все още не съм се заглеждал.
Коментар
-
Според мен тук решението за провисналите врати трябва да дойде от това какъв е проблема. Ако пантите на вратите не са разбити то провисването е резултат от две неща:вариант 1 - деформация на ламарината на врата или калника дали от ръжда или от предишен удар. тогава решението е такова като на колегата здраво лашкане на врата нагоре и така вариант 2 - основата на пантата е мръднала ако ги има и двете неща решението е комплексно. все пак има и вариант като при мен на бравото. не че ми бяха провиснали вратите, но при студено време по дупките прискърцваха. и реших да преместя малко навътре и нагоре резето което стои на B колоната. това на което бравата на вратата захапва. и сега е малко по-добреАко обаче самите панти са се изяли и има луфт при тях най-добре е да се сменят с нови. и тогава да се регулира вратата с новите панти.За колегата пуснал темата. отвори вратата и гледай внимателно към пантите. тогава почни да натискаш и пускаш вратата нагоре и надолу и лесно ще разбереш има ли луфт при пантите или не. При мен колкото и старо да е бравото и вратите да са тежки. като се мъча да надигам вратата се клати цялата кола
Коментар
-
Tornado написа:Airfan написа:Каквото се е деформирало, за да увиснат.
Коментар
-
Да болтовете на пантите са плаващи или по скоро самите им гайки във колонката където се закача вратата.Махни калника - лепен или не трябва да се махне. Оригианлно е лепен в края, но силно се съмнявам твоя да не е свалян някога.||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
// Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар