Здравейте,Имам брава 1.4. Колата пали без проблем когато е студена. Ако я карам и я изгася и след това се опитам да я запаля, стартера едвам превърта един оборот и то супер измъчено и не мога да запаля. Ако я оставя 20 мин, след това нямам проблем с запалването.Първоначално си мислех че ми е заминал акумулатора, но факта че пали ако не е карана известно време ме кара да си мисля че проблема е някъде другаде. Дали е възможно стартера да загрява от двигателя и да прави проблем?Някой имал ли е подобен проблем. Търсих из форума за подобна тема но не открих нищо.Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Брава 1.4 - стартера почти не върти когато е загряла?
Collapse
X
-
Е, да де, но когато е студена няма никакъв проблем. Втулки,четки или мръсотийка - няма как да изчезват напълно евентуални проблеми, причинени от тези неща. Ако колата е студена няма абсолютно никакъв проблем. Даже съм правил опити и като прекъсна гор.помпа - въртя 10-15 пъти и нищо. Стартерът работи перфектно, акумулаторът също.PUNTO Selecta
Коментар
-
Закарах я на сервиз в Вантотрейд. Казаха ми че най-вероятно е втулки на стартера. Свалиха стартера и ми казаха че му няма нищо - само точел малко повече ток когато колата е загряла. Там като я пробвах да я паля загряла нямаше проблем, но сега като я покарах 10км градско и пак не можа да завърти от първия път. На третия път с 200 зора запали. След това пробвах да я паля няколко пъти и няма никакви проблеми.Супер странна работа.Brava 1.4
Коментар
-
Ще изкажа мнението си с което не търдя,че е много вярно,но има някаква логика.Сигурен ли си че всичко със смазването на двигател ти е наред,качество на маслото и изправност на помпата.Ако в това няма проблем,тогава замисли се относно това в какво състояние са ти основните лагери на коляновият вал.Имам на предвид дали не се получава осовото му изместване при опит да запалиш и това да затруднява въртенето му.Особено при загрят двигател заради промяната в гъстотата на маслото а и в разширението на материалите.
Коментар
-
koman написа:Закарах я на сервиз в Вантотрейд. Казаха ми че най-вероятно е втулки на стартера. Свалиха стартера и ми казаха че му няма нищо - само точел малко повече ток когато колата е загряла. Там като я пробвах да я паля загряла нямаше проблем, но сега като я покарах 10км градско и пак не можа да завърти от първия път. На третия път с 200 зора запали. След това пробвах да я паля няколко пъти и няма никакви проблеми.Супер странна работа.
Коментар
-
Имах подобен проблем със стартера на първата ми кола Wartburg 353. Беше доста отдавна, но доколкото си спомням имаше некакво нарушение на изолацията - от там и причината за по висока консумация на ток. Та както казва hit-ko отиди на електичар да го провери.Fiat Marea Weekend 1.8 HLX
Renault Safrane 2.0 16V
Коментар
-
Не бързайте с основен ремонт на двигателя, смяна на втулки на стартера, смяна на бендикс и още такива неща. Всъщност всичко може да е доста по-просто. Сложното в случая е свалянето на стартера. Закрепен с 3 болта се сваля от долу. Около 2 часа ми отне зада го измъкна, като почти целият се бях напъхал в коша. Едно лягане след това и стартера беше на вън. Разглобяване и почистване. Прах от четките се бе полепила по шлиците и втулката не се движеше по тях на пред и на зад. Малко тънко масло, но не грес. Сглобяване и всички проблеми отпаднаха. Пак лягане под колата и за 15 мин. (тоя път не експериментирах от горе) стартера си бе на мястото. Това е!Fiat Bravo 1.4 12V SPI 1996
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар