Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем съпроводен със светване на лампата на акумулатора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем съпроводен със светване на лампата на акумулатора

    Вчера се случи нещо странно с фиатката.Тръгвам да паля,но този път не запали на 1/4 оборот. С малко вартене на стратер запали,но двигателя не работеше равномерно (симптом за работа на 3 цилиндъра),като ми светна лампата на акумулатора. Изфорсирах я няколко пъти и работата се нормализира,но лампата за акумулатора премигваше и светваше отново. Налагаше се да пътувам и с риск да остана на пътя потеглих в това състояние.След няколко километра всичко се оправи,но загадката кое породи светването на лампата на акумулатора и трудното палене в началото остана. ХУбавото е,че се самооправи,но лошото е,че може пак да се появи този проблем.
    Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
    Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

    #2
    Кабели към алтернатора,хлабав ремък,четки на алтернатора ......

    Коментар


      #3
      ДА хлабав ремък на алтернатора ако не е тои значи може да са колекторите на алтернатора или четките.на мен ми смениха колектора-малкия и казаха че бил толкова зле че сигурно ми премигвала лампата
      КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

      Коментар


        #4
        И аз съм за хлабав ремък,изтрит колектор или износени четки.Друга вероятност е акумулатора да товари алтернатора (при окъсена в акумулатора клетка),но това е по-малко вероятно.

        Коментар


          #5
          boy123 написа:
          .Друга вероятност е акумулатора да товари алтернатора (при окъсена в акумулатора клетка)
          Колега били ми обяснил като на прост човек как една клетка може да товари акумулатора когато е окъсена :D

          Коментар


            #6
            Re: Проблем съпроводен със светване на лампата на акумулатор

            dudulia написа:
            Вчера се случи нещо странно с фиатката.Тръгвам да паля,но този път не запали на 1/4 оборот. С малко вартене на стратер запали,но двигателя не работеше равномерно (симптом за работа на 3 цилиндъра),като ми светна лампата на акумулатора. Изфорсирах я няколко пъти и работата се нормализира,но лампата за акумулатора премигваше и светваше отново. Налагаше се да пътувам и с риск да остана на пътя потеглих в това състояние.След няколко километра всичко се оправи,но загадката кое породи светването на лампата на акумулатора и трудното палене в началото остана. ХУбавото е,че се самооправи,но лошото е,че може пак да се появи този проблем.
            При мен беше абсолютно същото...Дори като друсне в дупка присветваше лампичката...Оказа се най-простото ,едната от клемите ,на динамото беше много стара и дори не беше запоена ,смениха ми я и се оправи всичко...
            Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
            Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
            EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT

            Коментар


              #7
              chaveto написа:
              boy123 написа:
              .Друга вероятност е акумулатора да товари алтернатора (при окъсена в акумулатора клетка)
              Колега били ми обяснил като на прост човек как една клетка може да товари акумулатора когато е окъсена :D
              Колега,ще ти обясня като на умен човек-товари се алтернатора,не акумулатора.Просто чети по-добре.А когато се окъси клетка,зарядния ток става по-голям,тъй като вътрешното съпротивление на акумулатора намалява.

              Коментар


                #8
                колега за мен е релето на алтернатора ,и при мен бе така .ходи при доверен маистор ,че иначе казват КОЛЕКТОР ,ЛАГЕРИ .......и ти режат главата.

                Коментар


                  #9
                  Ще отида,когато лампата светне отново. След като се самооправи,повече не е светвала Отида ли в сервиз,все ще намерят причина да "направят" нещо и да ми вземат парите без да има ефект.Решил съм да прегледам кабелите и дано скоро не ми се налага да правя алтернатор.
                  Brava ELX 1,6 16V, 90PS , LPG BRC Sequent24
                  Мarea SW ,SX 1,6 16V, 103PS, LPG Zenit JZ2005

                  Коментар


                    #10
                    приготви си все пак 70 лева поне
                    КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

                    Коментар

                    Working...
                    X