jorki написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Виене на Стило, когато е на скорост?
Collapse
X
-
AR 159 Ti 2,4 mJTD 210 h.p.
HONDA Accord tourer 2.2 i-DTEC Type S 180 h.p.
Kawasaki ER-6n'2012
-
Зъбите на диференциала не са изронени/отчупени ако беше нещо такова щеше направо да блъска,тропа................ Просто им пада циментацията и започва виенето.Аз лагер не съм чувал да вие, когато вие е от зъбите а когато шуми и ромоли е от лагер. Щом и на място има шум е лагери на първичният вал, каза го и колегата по нагоре. Днешните скорости много по начесто ги мятат тези лагери от по старите, при по старите опашката влизаше чак в коляновият вал и там лагеруваше също.
Коментар
-
chaveto написа:Зъбите на диференциала не са изронени/отчупени ако беше нещо такова щеше направо да блъска,тропа................ Просто им пада циментацията и започва виенето.Аз лагер не съм чувал да вие, когато вие е от зъбите а когато шуми и ромоли е от лагер. Щом и на място има шум е лагери на първичният вал, каза го и колегата по нагоре. Днешните скорости много по начесто ги мятат тези лагери от по старите, при по старите опашката влизаше чак в коляновият вал и там лагеруваше също.Ex: Fiat Bravo 1,9TD100; Alfa Romeo 147 JTD; Audi A3 1.6, Audi A3 1,9TDI 131, Audi A6 3,0TDI, Alfa Romeo GT JTD, Audi A4 B7 1.9TDI
Коментар
-
При всички положения си трябва ново. Едно време на кола която е за продаване сипваха трици и всичко утихваше за Х километра. При мен също шуми на място скоростната кутия когато съм пуснал съединителя, натисна ли го спира. Това значи лагери на първичният вал, но ми вие и трета предавка. Предполагам трета вие защото в града се кара предимно на нея и е повече износена. Сипвах някакви добавки за маслото и ефекта беше 0. Добавката представляваше нещо като графит.
Коментар
-
Колега chaveto, лагера на диференциала си вие стой та гледай. Звука е нещо подобен като когато някоя кола се движи на задна, само че в пъти по-тих. Няма ромолене, няма тракане. Двата лагери на диференциала ги смених при хит-ко, като ги врътнеш на ръка все едно бяха пълни със ситен пясък.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
spark написа:Колега chaveto, лагера на диференциала си вие стой та гледай. Звука е нещо подобен като когато някоя кола се движи на задна, само че в пъти по-тих. Няма ромолене, няма тракане. Двата лагери на диференциала ги смених при хит-ко, като ги врътнеш на ръка все едно бяха пълни със ситен пясък.
Коментар
-
Понеже виждам, че се за формя спор и затова повече няма да пиша. Това, че вие слагате всичко под общ знаменател и не можете да разграничите едно от друго не е мой проблем. И понеже някои хора са много отворени и знам, че е редно да знаят защо много автомобили вият на задна скорост и как едно време москвичите преди 12-ка виеха на всяка скорост пък лагерите им бяха здрави.Един лагер шуми и започва да ромоли когато му се наруши циментацията. Това, че даден лагер има голям луфт и поради този луфт зъбите не влизат и излизат както трябва се получава въпросното виене, но то не е от самият лагер. Също така компетентните колеги трябва да знаят, че зъбните колела на диференциалите едно време се регулираха с хартия. Ако мине през зъбите без да бъде наранена значи всичко е ОК.
Коментар
-
Колеги, оказа се, че това виене е от лагер на климатика. Явно аз съм мнгоо зле и не съм могъл да различа звука.Важното за момента е, че няма нищо по скоростите.Проблемът сега пък се оказва, че няма ключ, с който да се смени въпросният лагер. Някой имал ли е проблем с въпросният лагер и ако да, как се е справил с проблема?Дали на специален майстор, занимаващ се с климатици да е водя...?Take it easy, make it happen
Stilo 1.9 JTD
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар