Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чуден проблем с Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чуден проблем с Типо

    Здравейте на всички от форума Искам да сподела с вас един проблем който повечето майстори за пръв път чуват на елкон не излиза според елкона двигатела работи нормално.Проблема е следния както си караш колата и почва да се тресе да гърми мощно дали е от ауспуха или от някаде другаде незнам губи мощност колкото и да натискаш гаста няма никой и малко след това гасне без значение дали си на гас или на бензин .Но пък след това пали и все едно че нищо не е било а чудното в случая е че в един ден може да угасне 5 което се е случвало а съм карал и по цяла седмица без проблеми незнам на какво може да се дължи аз си мисля да не губи ток от някаде или да е нещто в динамото или кои знае какво иначе ако не е тоа проблем мотора наистина си работи перфектно някои ако е имал подобен проблем да даде акъл кво може да е да оправа дъртата кошница че ми писна да я чакам секи момент да угасне колата е типо 1.6Поздрави на всички чао
    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

    #2
    Датчик на коляновия вал, кабели, свещи, дистрибуторна капачка, дюза, горивен филтър, бензинова помпа, комутатор .... Най-големият ти проблем може да е като при всеки - намирането на свестен майстор. Напълно е възможно проблема да идва и от някоя лоша връзка.Успех и скорошно оздравяване на "любовницата"!
    Fiat Tipo 1.4i.e. 72hp 1993 - истинският автомобил
    Fiat Coupe 2000 16V 139hp 1995 - като хубавата жена - кеф ти е да си с нея, но ти къса нервите и джоба - продадена
    -------------------------------------------------------------

    Коментар


      #3
      Като за начало - 1.6 с един или с два разпределителни вала?

      Коментар


        #4
        Ами колега с един вал е не е двувалка а и доста работи съм сменил за месец моторчето дето е за оборотите горе датчика към него тоя синия нови кабели свещи дист капачка сички маси по шасито почистих и ги напрусках с контактен спреи и все едно че нищо не съм направил не че немом и така да си я карам ама всеки момент да чакаш да огасне не е си работа Чао ви и поздрави
        Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

        Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
        Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

        Коментар


          #5
          Я напиши номера на двигателя! Може да е от датчика на разпределителния вал! Също така горивен филтър сменял ли си ?
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар


            #6
            Ми колегата пише, че го прави и на бензин и на газ - така, че надали е от горивния филтър. Мислех си за запушен катализатор, но няма да е от него. При тези двигатели това е коронния номер на датчика на коляновия вал.

            Коментар


              #7
              Здравейте Ето това е номера на двигателя ZFA16000002618712А каде горе долу се намира този датчик на коляновиа вал и дали мога сам да си го смена ако някои има снимка или може да обесни дано се окаже от това че така го карам повече от година и нема да ви разправям по колко маистори съм бил и колко пари съм дал и секи вика колата е перфектна нищо и няма До скоро поздрави ще чакам отговор.
              Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

              Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
              Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

              Коментар


                #8
                Колеги ето тука малко снимки значи има един датчик които е до пробката на маслото за скоростната кутия долу на снимка 1 това ли е така нареченият датчик на Хол или както му казват датчик на коляновиа вал А този датчик на снимка 2 дето е малко под карбуратора тои къв го раздава да смена и двата а .а ето и 2 снимки на два датчика единиат е до една от свещите а другиа е малко по надолу почти до отвора за картерните газове в които влиза един маркуч от кутиата с въздушниа филтър
                Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                Коментар


                  #9
                  Това, което си написал като номер, всъщност е номера на рамата. Номера на двигателя трябва да е нещо като: 159 А3 048.Та датчика за положението на коляновия вал е този, който си посочил на първата снимка. На много кофти място е - отзадната страна на двигателя и взема инфо от маховика.И наистина дефект от типа "понякога" много трудно се открива. Общо взето е на принципа на "пробата и грешката".

                  Коментар


                    #10
                    Верно е на изключително гадно место колега требва да дигам предницата и да лягам отдолу ще му кажа аз на него мене да ме такова а какав е този датчик до пробката за маслото на скоростната кутия тои за какво отговаря А ето и номера на двигателя колега 159А30463336907ЩЕ ЧАКАМ ОТГОВОРА ТИ КОЛЕГА КРАИНО ВРЕМЕ ДА ОПРАВИМ ШАМПИОНА ЧЕ МИ ПИСНА С ТВА ГАСНЕНЕ ЧЕ И ОТ ТВА ТРЕСЕНЕ ВСИЧКИ ПЛОМБИ МИ ИЗПОПАДАХА ВЕЧЕ ЧАО.
                    Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                    Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                    Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                    Коментар


                      #11
                      Датчика на скростната кутия до пробката е включвателя за светлините за заден ход. Представлява обикновен бутон, навит там и се задейства от механизма, когато включиш на задна и тогава дава контакт. Но това няма общо с проблема.

                      Коментар


                        #12
                        Ок мерси колега просто така се интересувам кое какво е да съм запознат а тази вечер ще говора с един приятел които бачка в тая верига магазини за авточасти евро 07 за тоя датчик на коляновиа вал и друг път съм купувал оттам понезе ми прави и отстъпка като на свой човек знаеш как е теа дни ще го смена и ще сподела как е возията поздрави и приятна вечер.
                        Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                        Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                        Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                        Коментар


                          #13
                          Първата снимка е моя и датчика наистина е на гадно място ама се стига спокойно отгоре.Държат го 2 болтчета които се развиват с ключ 10 мисля беше.Като за начало му почисти буксата - може да е просто лош контакт. Аз лично съм го сменял този датчик 2 пъти на Типото - сега наскоро колегата който купи колата го смени трети път. Това за около 9 години и 100 000км.Цената му беше около 50 кинта. Сменя се за 2 минути. Първия път ми се скапа оригиналния, сложих EPS, остави ме на пътя след 1 година. След това намерих Магнети Марели - изкара 4 години и се скапа.Само че при мен симптомите бяха тотално гаснене и не-палене повече. При тебе по скоро са лоши връзки някъде - почисти буксите и на Диджиплекса с контактен спрей.
                          Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
                          Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
                          ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

                          Коментар


                            #14
                            Ok мерси yavor ама не съм много запознат на кое казваш Диджиплекс какво представлява аз си мислех да купе утре или други ден този датчик и да го смена проверих в евро 07 ДАТЧИК ПОЛОЖЕНИЕ КОЛЯНОВ ВАЛ Е 50 кинта аз му обеснявам на моя приател дето бачка там че е малко под карбуратора а тои ми вика че е долу в ляво зад онова зъбното колело на ангренажния ремак та малко съм объркан да не купа нещо друго че не са малко пари ако имаш възмозност прати снимка или обесни кое е Диджиплекс че то нали знаеш човек се учи докато е жив Още веднъж мерси колега предварително Чао.
                            Мъжът трябва да взима толкова, че колкото и жената да изхарчи, да остава за 1 резервоар и 2 бири!

                            Фиат Типо 1.6 i.e некаде около 90 те години
                            Фиат Мареа 1.8 16v откъм края на 90 те години

                            Коментар


                              #15
                              залагам бира, че е от датчика за температурата на входа, един син такъв. Намира се на гърба на всмукателния колектор. датчика за коляновия вал е точно както ти е казал приятеля, долу на коляновия вал или маховика(при мен на темпрата беше до коляновия вал, точно до зъбното колело на ангренажния ремък), просто няма как да е при карбуратора. От друга страна датчика за който аз и говоря е точно там, под карбуратора, като застанеш пред колата мисля се падаше в лявата страна. Куплунга е син! Внимавай понеже като го развиеш и ще текне вода! Струваше около 20-тина лв.
                              СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
                              бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
                              сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
                              ИТАЛФЕСТ 2007

                              Коментар

                              Working...
                              X