Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Задна скорост - пак проблем

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Задна скорост - пак проблем

    Здравейте колеги,отскоро имам един много специфичен проблем - значи когато е загряла стабилно колата, в смисъл не само двигателят но и вътре в купето, задна скорост не може да се включи с никакви чалъми, хърка та ш се скъса. Когато е студена, обаче скоростите се включват с един пръст дет се казва и задна и останалите. Като покарам 20-тина минути обаче, задната няма вкючване.Течове от скоростната кутия няма. Маслото е добре, проверено е. Преди година го сменвах с това дето препоръчват - Tutela ZC Synth 75 и до скоро нямах кой знае какви проблеми, задна я включвах през първа и така си карах, но отскоро се появи този проблем.И тук възникват няколко въпроса: 1. Възможно ли е да е от съединителя, да е тръгнал? Как всъщност може да се разбере кога един съединител му идва времето? 2. Възможно ли е да съм попаднал на масло за скоростната кутия, което да е менте и от там да идват проблемите?Имал ли е някой от вас подобен проблем? Нещо ми се вижда много странно когато е студена колата скоростите да се включват супер лесно, а когато позагрее да стане трудно, даже невъзможно да се включи задната?!
    Brava 1.2, 16V, 2000
    Ex: Golf 2, 1.3

    #2
    Да ти кажа и моята малко трудно влизаше и след като смених съединителя миналат седмица май вече нямам проблем. При мен сиптомите за износен съединител бяха следните - при загрял двигател се получаваше адско тресене и на моменти приплъзване, задната влизаше от 2-рия път, а при сутден почти без проблеми.
    Bravo 1.6 16v 97г. + АГУ

    Коментар


      #3
      И аз имам малко съмнение за съединителя, но хич не ми се иска да сменя скъпоструваща част и след това да се окаже, че не е това проблема. Гледам, че въпреки смяната на съединителя, много колеги от форума се оплакват, че задна продължава да им хърка. При мен проблема е само когато е добре загряла колата, ако беше съединител не трябва ли постоянно да го има трудното включване?
      Brava 1.2, 16V, 2000
      Ex: Golf 2, 1.3

      Коментар


        #4
        НЕ Е само от съединителя просто синхронизаторите не тия колички за задна скорост не са наредПри мен също трудно влиза задна скорост ако натисна повече се чува един гаде звук като на ИКАРУСако докато се опитвам да влкюча задна и пусна съединителя с 2 3 сантиметра си влиза но дали е от него не знам на доста фиати е така просто дефект СИНЯТА СТРЕЛА BRAVO 1.8GT
        КУПИ СИ FIAT ДА НЕ ТЕ Е ЯД!

        Коментар


          #5
          re

          Можеш да си на 99% сигурен, че имаш блокаж на аксиалния лагер - и аксиално и радиално. Предполагам при изключен двигател лоста се движи нормално.

          Коментар


            #6
            Да, като изключа двигателя, лоста се движи лесно. Само че и при включен двигател и студена кола нямам никакви ядове.Какво ще рече "блокаж на аксиалния лагер"?
            Brava 1.2, 16V, 2000
            Ex: Golf 2, 1.3

            Коментар


              #7
              re

              Това означава, че е блокирал и във въртеливото движение и в хода му напред и назад. Иначе означава 30 лв. за лагер и още ??? за феродов и претискателен диск ако са износени и от 60 до 100 лв. за труд ако ти го правят в сервиз.

              Коментар


                #8
                Аксиалния лагер е вътре в скоростната кутия, нали? Не е ли по-добре да пробвам с някоя добавка за скоростната кутия и след това да се мисли за по-сериозни ремонти?
                Brava 1.2, 16V, 2000
                Ex: Golf 2, 1.3

                Коментар


                  #9
                  re

                  Аксиалният лагер е част от съединителя и не се влияе от добавки. Правилно е да се смени целият съединител - притискателен+феродов+лагер, но понеже най-често се появява проблем в лагера за това ти казвам, че може да се смени само лагера, но почти сигурно е , че ще е поизносен и феродовия диск, а е финансово необосновано сега да смениш само лагера, а след 10000км да дадеш отново 100лв за да ти сменят и феродовия диск. А за да си напълно спокоен сменяй целия съединител - комплект. И още нещо: отпусни се и празнувай сега, а след празниците му мисли. Весели празници!

                  Коментар


                    #10
                    Здравей колега,И аз имах същия проблем миналата година със задна скорост при загрял двигател.Оправих си проблема като навих 1 оборот на гайката на жилото на съединителя - Проблема ми се реши мигновено.Опитай първо така ако питаш мен и дано да ти се получи
                    Skoda AMfabia 1.2 12v
                    exBrava 1.8 16V ELX + Анти Гравитационно Устройство (АГУ)

                    Коментар


                      #11
                      Къде ти отделя съединителя ??? Ако е ниско долу го натегни малко

                      Коментар


                        #12
                        stefaka222 написа:
                        ...просто синхронизаторите не тия колички за задна скорост не са наред...
                        Колега, НИКОЯ кола няма синхронизатор на задната!
                        ...ако докато се опитвам да влкюча задна и пусна съединителя с 2 3 сантиметра си влиза но дали е от него не знам на доста фиати е така просто дефект...
                        При 99% от колите може да случи, така че не е дефект на Фиат
                        Alfa 159 SW 2.4 Ti
                        Fiat Marea '99 1.6 16V ELX
                        "...внимавай че тези италиански кочини много вървят."

                        Коментар


                          #13
                          Колега, аз го имах същият проблем. Мислех че е съединител, но не ми се даваха парици и викам, първо маслото да сменя.Като излях старото имаше около 1 !!! литър вътре. Отвън по скоростната кутия нямаше и следа от течове, а масло просто нямаше.Сипах кум 1,8 литра ново и по-гъсто масло и от около седмица вече проблема го няма. Също имах проблем с включването на 5та скорост с по висока скорост.Съветвам те първо да смениш маслото а после ако нестане мисли за друго.
                          "Без сърца, сме просто машини"
                          Toyota Prius 1.5 Hybrid
                          EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                          Коментар


                            #14
                            Съединителя отделя малко ниско... освен да пробвам да натегна жилото и да вида какво ще се получи. А може ли да ми обясните как точно да го натегна? На канал по-лесно ли ще ми е?
                            Brava 1.2, 16V, 2000
                            Ex: Golf 2, 1.3

                            Коментар


                              #15
                              Дам! Като за начало регулирай съединителя. Не е необходим канал. Под стойката на акомулатора ще видиш жилото и гайката за регулиране. Мъничко завий реглажната гайка и контрагайката.

                              Коментар

                              Working...
                              X